Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Mediju reklāmas tirgus pirmajā pusgadā audzis par 3%; lielākais reklāmdevējs - Tele2

Mediju reklāmas tirgus 2013.gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar 2012.gada pirmo pusi, audzis par 3%, sasniedzot 25,5 miljonus latu, informēja Latvijas Reklāmas asociācija (LRA).  Saskaņā ar LRA un pētījumu aģentūras...

Pievieno komentāru

Diena.lv