Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

vai Latvenergo nešauj pār strīpu

Kā Jums liekas, vai Latvenergo klientu apkalpošanas daļa nav domāta klientu apvārdošanai? jau nedēļu trīs līdz četras reizes dienā daļai mājas pazūd elektrība. pazūd uz pusstundu vai vairāk. labi, es neko neteiktu, ja par to būtu iepriekš brīdināts, bet nē- tikko tu ieslēdz tējkannu vai plīti, tā - čušš. nedēļas laikā ir pabeigušas dzīvot septiņas ekonomiskās spuldzītes, galda lampa u.t.t. paldies dievam, ka vēl lielā sadzīves tehnika elpo. Bet runa jau nebija par zaudējumiem, bet gan par Latvenergo attieksmi. Zvani uz bojājumu daļu, tur tev liek interesēties pie apsaimniekotāja. Apsaimniekotājs pats piecas reizes dienā zvana uz to pašu numuru. rezultātā - mājā parādās elektrība, atbrauc Latvenergo pārstāvis, izdara mērījumus,m konstatē, ka bojājuma nav un padara tevi par ziemeļbriedi.Tikko šis prom, gaisma aizbrauc viņam līdzi. Sākam visu no gala...Šodien, kā jau svētdienā, kad visi cilvēciņi mājās, mēs varam klusumā un tumsā klausīties kā kaimiņi ražo nākamo paaudzi, jo, lo tad citu darīt. Bet klientu serviss izcēlās ar asprātību -"Uzgaidiet brītiņu, noskaidrošu, vai ir ienākusi sūdzība par jūsu problēmu." brītiņš ievilkās 40 minūtes, bet noskaidrots nekas tā arī netika. Nu ko, parūpēsimies par Latvijas nākotni - bērniem!!!

iedzīvotājs

kurā vietā tad tā notiek?
Uzvarā arī bija tā ka raustījās nez no kā elektrība,pazūd,parādās,un diezgan bieži,bet paldies Dievam tagad viss normāli!

pirms 10 gadiem, 2009.11.23 12:02

garāmejot

a paņemt apsaimniekotāju aiz ausīm, lai mājas iekšējo tīklu saved kārtībā? vadi noteikti vēl no padomju laikiem sienās guļ un drošinātāju vietās naglas sadzītas

pirms 10 gadiem, 2009.11.23 12:23

xxx

bauskaa pa retam ar pazuud ,nedod dievs nodeks kaada elektro ieriice ar to ar staaveshu pie vina kantora !

pirms 10 gadiem, 2009.11.23 12:51

Džeris

Tā notiek arī Mūsas pusē...
katru vakaru ir novērojamas minimālas svārstības tīklā kuras bojā IT un audio aparatūru...
Bet zvanot un sūdzoties pieaug nevis pakalpojuma kvalitāte, bet telefona rēķins...
Cīņa ar vējdzirnavām kuras drīzāk varētu brutāli nojaukt nevis uzvarēt....

pirms 10 gadiem, 2009.12.07 21:34

smiekli

Lasīju ko tumsa sadzejojusi un izsmējos kā nākas :D

pirms 10 gadiem, 2009.12.08 01:34

Ese

Ja reiz tev pazūd elektrība ieslēdzot tējkannu vai plīti skaidrs ka tev vainu vadi pa tieviem vai drošinātāji pa knapiem un tur diezvai var vainot Latvenergo, bet gan dzīvojamās platības īpašnieku

pirms 9 gadiem, 2010.09.18 06:36

ST

Jāsāk ar iekšējās elektroinstalācijas pārbaudi. Iespējams kad sadalē ir arī tie drošinātāji/autom'ti par maziem. Jūs rakstījāt, ka ieslēdzot tējkannu pazūd strāva gaļai mājas. Katram dzīvoklim, mājai iekšējā elektroinstalācija ir sadalīta vairākās grupās. Un lūk vienai no grupām ir pārslodze un drošinātājs netur uz slodzi. Bet ar drošinātāju vai automātslēdža nomaiņu nebūs līdzēts. Ja ieliksiet lielākas amperāžas drošinātāju uz pārslodzi viņš var arī nereaģēt, bet sāks sildīt vecos (pieņemu, ka iekšējās elektroinstalācijas vadi nav mainīti) kabeļus, tad vairs nevajadzēs zvanīt uz 80200404, bet uz 112.
Vainojat Latvenergo, bet vai vietā. Latvenergo īpašums ir līdz mājas ievaduzskaitei, t.i. skaitītājam ieskaitot. Kas notiek aiz skaitītāja tas ir Jūsu vai apsaimniekotāja kompetencē. Kad izdeg dzīvoklī kāda lampiņa, tad taču arī nesaucat Latvenergo darbiniekus nomainīt to. Izņemot gadījumus, ja konstatē pārspriegumu, tad gan, bet arī šo sāpīgo jautājumu jārisina pašiem, jo grūti būs cīnīties ar Latvenergo kompāniju. Ja gribēsiet, lai nesabojātos kāda sadzīves tehnikas lieta, ieteiktu ielikt pārsprieguma ierobežotāju (cena no Ls46 līdz Ls156).

pirms 9 gadiem, 2010.09.18 08:23

Galkin

Grenstale gandriz katru dienu vairakas teizes pa dienu pazud elektriba jau sak apnikt ..Cik reiz var pa dienu puksteni regulet DDDDD

pirms 9 gadiem, 2010.09.18 08:48

tarifi

Nu redzēs kā būs ar tiem tarifiem pēc piketiem.

pirms 8 gadiem, 2011.03.24 21:05

wolters

Valsts grib tikai naudu, negarantējot nekādu kvalitāti un garantijas, viena īstena naudas laupītava!

pirms 8 gadiem, 2011.03.25 19:47

tumsa

Kā Jums liekas, vai Latvenergo klientu apkalpošanas daļa nav domāta klientu apvārdošanai? jau nedēļu trīs līdz četras reizes dienā daļai mājas pazūd elektrība. pazūd uz pusstundu vai vairāk. labi, es neko neteiktu, ja par to būtu iepriekš brīdināts, bet nē- tikko tu ieslēdz tējkannu vai plīti, tā - čušš. nedēļas laikā ir pabeigušas dzīvot septiņas ekonomiskās spuldzītes, galda lampa u.t.t. paldies dievam, ka vēl lielā sadzīves tehnika elpo. Bet runa jau nebija par zaudējumiem, bet gan par Latvenergo attieksmi. Zvani uz bojājumu daļu, tur tev liek interesēties pie apsaimniekotāja. Apsaimniekotājs pats piecas reizes dienā zvana uz to pašu numuru. rezultātā - mājā parādās elektrība, atbrauc Latvenergo pārstāvis, izdara mērījumus,m konstatē, ka bojājuma nav un padara tevi par ziemeļbriedi.Tikko šis prom, gaisma aizbrauc viņam līdzi. Sākam visu no gala...Šodien, kā jau svētdienā, kad visi cilvēciņi mājās, mēs varam klusumā un tumsā klausīties kā kaimiņi ražo nākamo paaudzi, jo, lo tad citu darīt. Bet klientu serviss izcēlās ar asprātību -"Uzgaidiet brītiņu, noskaidrošu, vai ir ienākusi sūdzība par jūsu problēmu." brītiņš ievilkās 40 minūtes, bet noskaidrots nekas tā arī netika. Nu ko, parūpēsimies par Latvijas nākotni - bērniem!!!

pirms 10 gadiem, 2009.11.22 23:15

elektrotočka

Kāds ir tautas viedoklis par Latvenergo un Co nespēju noteikt konkrēta fizikāla lieluma -1 kWh vienu konkrētu cenu no 01.01.2015.? Elektrības 1 kWh nevar būt 6 veidu, tā ir tikai viena veida, tas ir konkrēts fizikāls lielums.Par ko mēs balsojām Latvenergo referendumā!!! Tā kā iedzīvotājiem tiks atsūtīti "no gaisa grābti" rēķini, tad tāda paša attieksme sagaidāma šo rēķinu apmaksā. Tas ir pareks Nr. 2.!!! Autorus studijā! Jeb ziepēs.

pirms 5 gadiem, 2014.11.11 02:55

spēja

kā reiz lieli dzejnieki tur mīt- vienu un to pašu preci sapakojuši 6os dažādos veidos- ņem, kura paciņa labāk patīk- starpība jau nav liela, kādi daži centi :))

pirms 5 gadiem, 2014.11.11 17:17

tā lūk

Es šaušu prom no Latvenergo uz Winbaltic.Pirmkārt,par puskapeiku lētāks piedāvājums,otrkārt-maksāšu normāli kā tagad- pēc patērētā,nevis kaut kādiem debīliem Latvenergu "izlīdzinātajiem maksājumiem".Un treškārt-kaut pa sīkumiem,bet smalki ieriebt mūžīgajam zirneklim-monopolistam!

pirms 5 gadiem, 2014.11.12 13:10

123

vispar musu Daugava udens loti dargs,tarifi ,tarifi maksajiet ar ,visu precu cena celsies,vispar tautiesi esam dzila D neglabs mus nekas,eiropa regules,mums pasiem savas galvas nav..Esam pliki ka baznicas zurkas,iznemot deputatus ,ka velam vienus un tos pasus, esam vainigi pasi.Vispar vajadzetu jaRepse neder par premjeru vinu nekad neizvirzit sim amatam,,vajadzigi jauni stradat gribosi cilveki vecos visus bez izveles uz majam pie sievam lai audzina savus dumikus.Jamaina bez iznemuma visi deputati.

pirms 5 gadiem, 2014.11.12 17:37

ja pareizi sapratu

Tad cilvēks kļūst slikts ar to brīdi, kad viņu ievēl par deputātu, tad kādēļ kādu jāmaina? Nu neticu tiem cilvēkiem, kas uz katra stūra kliedz par savu nabadzību. Īstie nabagi nekliedz, jo zin, ka tāpat neviens neko neiedos.

pirms 5 gadiem, 2014.11.13 16:47

nokaitinātais

tur jau tā kļūda,ka valstij vajadzīga tikai nauda-tas ir visās sfērās.Par cilvēku labklājību tur nedomā neviens.Deputātiem gan algas būs .Cik ilgi tā nabaga tauta cietīs tos barokļus uz saviem pleciem?

pirms 5 gadiem, 2014.11.12 18:21

Pievieno komentāru