Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

dr.Zaderņuka

Bēdīgs notikums notika ar mums vakar! :( Cilvēks gados,kuram jau daudzus gadus ir bijusi šī daktere ģimenes ārste...protams kā jau mums daudziem ir savas slimības un kaites,kārtējo reizi ārstējās pie savas,kā domāja šis cilvēks,uzticamās dakterītes,bet diemžēl.....Pieraksts tika pieteikts jau pāris dienas atpakaļ,bet diemžēl cilvēks sajutās slikti un nolēmām,ka tomēr brauksim pie dakteres uzreiz,jo kā zinām dr.Zaderņukai pieņemšanas laikos pirmajā stundā pieņem akūtos slimniekus rindas kārtībā.Sajūta bija ļoti slikta,bet pierunājām māti pasēdēt un pagaidīt...jo gan medmāsa,gan daktere solīja viņu pieņemt...kad akūto slimnieku pieņemšanas laiks bija tiko sācies....sāka saukti pacienti iekšā jau uz pierakstu....Neskatoties uz to,ka gan medmāsa,gan daktere neskaitāmas reizes gāja garām....slimajam cilvēkam netika pievērsta nekāda uzmanība 3,5 stundas....vēl jo vairāk,aiz mātes atnāca vēl 4 cilvēki bez pieraksta un iestājās rindā aiz mums.....tika ik pa laikam pavērtas durvis un daktere ieaicināja pa vienam vien kabinetā...kādas priekšrocības bija šiem cilvēkiem???...nauda,ziedi...varbūt kāds kukulis???Mātei palika pavisam slikti...aizvedām viņu uz auto lai vestu mājās...un iegāju pie medmāsas lai pieteiktu mājas vizīti uz nākamo dienu....tiku pieņemta nelaipni...un atbilde skanēja šādi.."ja jau viņai ir tik slikti,tad ko vedat šeit...vediet uz uzņemšanu" ??????????????? Mums tika atteikta arī mājas vizīte! :( Es atvainojos,tad kāda velna pēc mums vajadzīgi ir ģimenes ārsti???? Dakterīt...vai tiešām Jums nav galīgi palicis cilvēcīgums??? Žēl ka tā viss ir notrullinājies!!!

xxx

ja mums butu tada apkalposana ka anglija ,kur nav ne rindas ,ne rupjuma.atnac poliklinika atzimes pats kompjutera ,ka esi klat un dazas minutes laika esi apkalpots. tur nav tadas gimenes arsti,bet ir kultura,kuras trukst musu arstem.

pirms 9 gadiem, 2010.02.24 14:42

Dailis

Cik esu bijis pie dakters Ineses Zadernukas ir tik iejutiga uzklausot mani cik es esu bijis slims vina saprotosa nekad nav no vinas bijis kads slikts noskanojums izejot mo vinas kabeneta esu bijis tik pacelts bijis, ja aiz pateicibas aiznes ziedus vai kasti sokoladi vinas parslodzes pateicoties vinas smagajam darbam varu tik pateikt paldies...

pirms 2 gadiem, 2017.01.18 21:58

Paciente

Dr.Zaderņuka ir par daudz iejūtīga,tāpēc viņai ir daudz pacientu,kas ir viņas ģimenes praksē ierakstījušies.Nu nevar viņa visus pieņemt vienā dienā.Viņa jau tā pārstrādā savas pieņemšanas stundas.Viņa jau arī ir tikai cilvēks....varbūt vajadzēja pašiem vērst uzmanību...nevar taču visus atcerēties.Esmu ilgadēja paciente,katru mēnesi apmeklēju dr.Zaderņuku,kukuļus nenesu,neesu arī tāpēc izjutusi sliktu attieksmi...

pirms 9 gadiem, 2010.02.24 19:23

Bēdīgā

Jā...līdz šim mums arī bija tikai labi vārdi ko teikt par šo dakteri,bet pēc šī notikuma esam vīlušies.Saprotu,ka ir daudz pacientu,bet tieši tajā dienā,tajās stundās bija 6-7 cilvēki...saprotu,ka ir pieraksti un tiem ir priekšroka,bet kam tad ir domāta tā akūto pacientu stunda,ja tajā netika pieņemts neviens cilvēks no dzīvās rindas,kurā patiesībā sēdējām tikai mēs,un pacients tiešām jutās ļoti slikti un nomākti...un kāpēc tad tika pieņemti tie cilvēki,kuri arī bija bez pieraksta ar ziediem rokās lai noslēgtu slimības lapas u.t.t???Un neviens jau pats nelauzās kabinetā...godīgi nosēdās rindā gaidīt aiz mums...bet atvērās durvis un daktere ieaicina visus citus,tikai ne mūs....un pavisam godīgi...mamma bija vienīgā kas sēdēja un gaidīja un tā arī nesagaidīja...visi pārējie nāca un gāja....Zinu,ka veltas cerības,bet vēlētos lai dakterei vismaz sirdsapziņa mazliet pagrauztu.

pirms 9 gadiem, 2010.02.24 21:37

pareizā

Piedodoiet, bet ja pacientam ir TIK slikti, tad ir jāiet uz slimnīcas uzņemšanu un jāstājas nodaļā akūti. Nesēdiet rindā un negaidiet sliktu rezultātu!

pirms 9 gadiem, 2010.02.24 23:01

es:))

...un tomēr tā ir nenormāla situācija ja es nevaru tikt pie sava ģimenes ārsta...

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 09:06

Bēdīgā

Ja slikti būtu palicis pēkšņi tad es saprotu,ka ir jādodas uz uzņemšanas nodaļu,bet šajā situācijā bija tā,ka pacients jau pirms nedēļas ar tādu pašu pašsajūtu bija pie dakteres un tika iedoti nosūtījumi uz papildus izmeklēšanām un tagad ar atbildēm ,ar nemainīgu pašsajūtu, gāja atkal...vispirms tak ģimenes ārstam jāapskata atbildes un tad arī sūtītu tur,kur ģimenes ārstam liktos nepieciešams

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 09:32

iii

Nedomāju, ka vainīga ir daktere. Pie viņas tiešām nav iespējams tikt ne pusstundas, ne stundas laikā. Tur vainojama visa šī nenormālā situācija gan medicīnā, gan valstī kopumā.

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 09:46

Bēdīgā

Arī piekrītu,bet šeit ,ja ir kāds,kurš saprot šo situāciju,ir aizvainojums,dusmas,bailes par mātes veselību...un ja tu redzi cik tavs tuvais cilvēks slikti jūtas un pret viņu ir tāda vienaldzīga attieksme...man likās,ka ģimenes ārsts rūpējas lai viņa pacienti būtu veseli,nevis lai slimotu un biežāk nāktu...

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 09:54

Kā tad tā!?

Es savu mammu jau gadiem vedu pie dr. Zaderņukas, vienmēr uz pieraksta, ko veicam ne vēlāk kā nedēļu iepriekš, bet, kā jau parasti ir viens BET! Sēž viņa tur parasti rindā ar savu pierakstu ne mazāk kā stundu, pusotru, ir gadījies gaidīt arī trīs stundas, un tā visu laiku, sistemātiski! Pieraksts ir paredzēts, lai visi varētu ieplānot savu laiku, gan ārsts, gan pacients. Dakterei jau liekas, ka viņa viena strādā!, un tā es zaudēju veselu dienu, un pamēģini tik iebilst, paliksi vainīgs ka esi atbraucis! Var jau pāriet pie cita "ģimenes" ārsta, bet ar nosac'jumu, nekādas mājas vizītes!!!, jo arī tur viss "draudzīgi" pārdalīts, katram savs pagastiņš un ciematiņš, un, mīļā miera labad, neviens nelien svešā dārziņā!
Tādēļ novēlu visiem veselību un vairāk smaidīt, lai nenāktos apmeklēt poliklīniku vai slimnīcu, ka "nenodakterē" kadu savā aizņemtībā!

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 10:06

kas tad nu

Tāda problēma ir katra ģimenes ārsta praksē.Arī dr. Ilzes Kukutes praksē. Piekrītu augšminētajam faktam- katrs cenšamies pierakstīties jau laikus pie ārsta, lai saplānotu savu laiku... tā ir arī strādājošu cilvēku nepieciešamība. Ko tad brīnāmies, ka laikus neejam pie ārstiem- nedrīkst jau traucēt bez vajadzības, ja nu nav tik nopietni? Jājūtas vainīgam, ka patraucēts ārsts, nav bijusi nozīme apmeklējumam utt. ,

pirms 2 gadiem, 2017.01.19 18:23

klients

Bet ja es esu saslimis un nevaru tikt pie ģimenes arsta kur tad man ir jagriežas....Ja pieraksts ir divas vai nedeļu uz priekšu....Tad kadu pec man ir vajadziga tads ģimenes arsts kurš nevar slimu cilveku apskatīt.Ir bijis gadijums ka uzņemšana saka taču jusu ģimenes arst šodien strada tad ejiet pie viņa....

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 11:12

tyui

pamaz to dakteru nav nekādas konkurences neaizej pie viņa noaudzina kapēc neesi apmeklējis esi atnācis jājūtās kā traucēklim tāpēc es labāk eju retāk un ja ļoti vajag tāpat na pašam nav sajēgas par medicīnu dakters nepalīdzēs

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 11:54

Bēdīgā

Tieši tā....aizej uz uzņemšanu un tur tikpat "aizņemti" cilvēki atbild,ko nāciet šeit,ja paliklīnikā strādā ģimenes ārsts! ...cilvēkus noved līdz tādai stadijai,kad nevar vairs neko labot...un tad pasaka...aizbrauciet varbūt uz Rīgu....

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 12:13

zuupa

Un kuram tad jūsu prāt vajadzētu koriģēt rindu pie dakteres durvīm?

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 12:32

paciente

Personīgi,es pie savas gimenes ārstes Zaderņukas eju neizbēgamos gadījumos.Jo ir tāda sajūta,ka pacienti viņu ļoti apgrūtina.Iejot kabinētā tiek aprunāts iepriekšējais pacients,cik ļoti viņai ir apnikušas tās vecenes.Par viņas māsiņu Inesi vispār nerunāsim,rupja un neiecietīga,visur bāžas pa starpu.Ja dakterei ir daudz pacientu tas nenozīmē,ka viņa 'tā var izturēties pret cilvēkiem.Patīkama irCeraukstes feldšere Irēnīte.

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 12:48

Bēdīgā

Tā nelaipnā medmāsa,kas sēž savā kabinetā un runā pa telefonu(apm. 20 min.) par to,cik daudziem no viņas radiem ir dekoderi un nemaz necenšas pieklusināt balsi lai koridorā visiem pacientiem kas tur sēž nenāk smiekli,varētu mazliet pakoriģēt tos kas ir uz pierakstu...un ja atnāk cilvēki bez pieraksta un piesakas pie viņas...neatbild-es dakterei neko nevaru pavēlēt....bet gan parūpējas par to,lai daktere ir informēta ka uzgaidāmajā ir akūts pacients

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 13:12

zuze

Šodien runāja par zemes nodokli, kas tur vairāk šogad jāmaksā :) Protams, aiz durvīm, bet dzirdēju t otrā koridora galā.

pirms 2 gadiem, 2017.02.23 19:05

zuupa

Man arī šķiet kad dakterim vajadzētu dakterēt,nevis rindu koriģēt.Tā medmāsa tur tiešām ir smukumam,kaut nu ne smukuma,ne izskata ,ne prāta ipaši tur nav.Kapēc diez daktere neko nesaka māsiņai?

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 14:18

kuka

100% piekritu.
medmasa bez koment.

pirms 2 gadiem, 2017.01.19 10:57

cv

tai jūsu dk.Zaderņukai ļoti patik eksperimentet ar zālītem uz klientu veselību,izraksta dārgas zāles kas bojā veselību neviss ārstē.

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 16:21

Bēdīgā

Par tām zālēm man arī liekas,ka šad tad izraksta kaut ko ne tā....varbūt sakritība,bet.....

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 19:07

......

bet tāpēc ir pieraksts un medmāsa, kas "koriģē" rindu pie ārsta.

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 22:35

.....

te varētu no dažādiem pagastiem pacienti uzrakstīt... es domāju, ka ne viens vien būs dzirdējis vai redzējis nekorektu attieksmi pret kādu pacientu vai, piedodiet par izteicienu, "ap***anu" aiz durvīm. Tikai nez kāpēc medpersonāls neiedomājas, ka aiz durvīm sēdošie pacienti arī dzird šīs apspriedes.

pirms 9 gadiem, 2010.02.25 22:40

Pievieno komentāru