Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

OPTIKA

Šajā nedēļā pieredzēju tādu absurdu! Mūsu ģimene ir "Optikas" klienti jau sen un vairākkārt esam tur apmeklējuši gan acu ārstu, gan pasūtījuši brilles. Līdz šim biju ar visu apmierināta (nu varbūt ne īpaši patika tā tumšmatainā pārdevēja, kas vienmēr cenšas piedāvāt tos dārgākos briļļu rāmjus), ceturtdienas notikums mani galīgi pārliecināja, ka es nekad vairs uz turieni neiesu! 2006. gadā man tika izgatavotas brilees, 2008. gada pavasarī nolūza briļļu labā kājiņa- nekādu problēmu, aizgāju uz veikalu, gadījās, ka tur bija pats īpašnieks, apskatīja, kājiņu pasūtīja un brilles salaboja. par nelaimi pašlaik otra kājiņa deformējusies un vajag nomainīt, bet būs vien jāmeklē cits optikas veikals, jo šajā manpaziņoja, ka nepieciešama kvīts (kaut gan visi pārējie dokumenti man ir), jo tur esot uzrakstīts briļļu numurs un bez tā nevarot neko izdarīt. Es jutos kā pēdējā idiote, jo kvīts jau 2006. gadā iesniegta pašvaldībā kompensācijai! Man lika iet uz pašvaldību un prasīt šīs kvīts kopiju!!! Bet es iesniedzu jau 2006. gadā! Vai tad šajā tehnikas laikmetā nepastāv ne katalogi, ne datu bāzes? Kur tāda atpalicība? Diez vai Ozola kungs zina kā viņa biznesu kompromitē viņa pārdevējas?

juris3

tu esi slima govs kaa tu domaa ka lai cilveks atceras visus brillu ramju nummurus un kuraa nez tev veikalaa veel kaut ko maina bez ceka vai kviits kas skaitaas garantijas talons.AA un aizmirsu pateikt kaa par visaam teemam nepatiiiiik NEEEJJ

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 10:09

juris3

aizmirsu tev slimaa pateikt ka 2 gadi taas norime ka garantija ir cauri un vari savas brilles iebaazt pati zini kur

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 10:11

jutrim3

Nav runa par garantiju! Runa ir par to, ka šajos laikos lētāk ir salabot vienu noluzušu kāju brillēm, nekā pirkt jaunas brilles, kuras maksā 140, 00 Ls!

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 11:46

jurim3

Un vēl, bērniņ, atceries, ka pirms apsaukājies, jābūt gatavam par to arī atbildēt, jo jebkuru IP adresi var noskaidrot!

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 11:52

:)))

Smieklīgi šie draudi par IP adresi. Pat ja noskaidrosi, ko ar to darīsi tālāk? NEKO!

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 12:29

briļainajai

Un ko tad viņš apsaukāja? D kaut kādu? Tev pasē tā rakstīts? Govs!

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 13:10

Arī

Arī es esmu klients, arī man šis tas kādreiz nepatīk, bet es gan nedomāju, ka pārdevēju līmenis ir tik zems, kā tas tagad forumā redzams! Vai varbūt sīkie paspēlējas, jo smilškaste aizņemta un tad te paraksta idiotiskus komentārus? Ceru, ka tās nav veikala pārdevēju atbildes!

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 13:39

:P

Izskatās, ka šinī forumā pulcējas tikai ļautiņi ar primitīvu domāšanas veidu... Cilvēks tikai izsaka savu sašutumu.. Kāpēc uzreiz tāda ironija un bezkaunība?

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 13:58

...

Tas "juris23"neizskatās īsti vesels...Smadzeņu kontūziju izārstēt nevar.

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 16:02

Tina

gan jau pardeveja izlasis un zinas kads ir istais vards D !bauska vienigais optikas veikals bus jabrauc uz rigu vai jelgavu un ja tur nebus labi?kur tad?

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 16:23

D

Es ceru, ka izlasīs un sāks strādāt labāk un nekomprimitēs savu veikalu! Protams, ka es braukšu uz Rīgu, kaut gan ļoti cienu Ozolu ģimeni un saprotu, ka viņi nevar vienmēr izsekot līdzi savu darbinieku rīcībai! Žēl, ka nācās vilties vienīgā optikas veikala piedāvājumā!

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 16:55

Trīne

Arī man pieprasīja pierādīt, ka brilles esmu iegādājusies tieši šajā veikalā, citādi salabot nevarēšot. Es saprotu, ka biznes šodien neiet no rokas, bet šādā veidā var tikai zaudēt arī pēdējos klientus. Nepietiek, ka cenas saskrūvētas normālam cilvēkam nepieņemamos augstumos, vēl izdomā visādus argumentus, lai piespiestu pirkt šo nesamērīgi dārgo preci.

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 16:57

D

Tur jau tā lieta, ka viss pārējais, kas man tika iedots reizē ar brillēm no ši veikala man bija (recepte, lēcu apliecinājums utt.), bet, diemžēl, uzrādīt samaksas kvīti es vairs nevarēju! Es uzskata, ka tā ir ņirgāšanās gan par mani, gan pašvaldību, ka tagad jāmeklē 2006. gada arhīvs! Bet, ja es būtu iesniegusi VID, tad arī būtu jāpieprasa?

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 17:16

Tina

es domaju ka uzreiz vajadzeja pasaukt veikala ipasnieku un visu ko rakstijat pastastit vinam.domaju ka viss butu labi un viss nokartotos.

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 19:37

kliente

Pieļauju iespēju, ka tas varētu būt arī īpašnieku uzstādījums, sistēma...Man ir bijis līdzīgi, kad atteicās salūzušu briļļu kājiņu nomainīt pēc pusgada lietošanas.Kad pirku, tad jau gan slavēja rāmjus.

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 19:44

par optiku...

manu prāt optika vienkārši cenšas normāli uzpelnīties,kamēr īpašnieka nav... es gribēju iegādāties lēcas,bet man nepārdeva viņas,jo man vajagot iet mācīties viņas ielikt,kas protams arī nav pa brīvu,bet ja nepiekrīti tad paliec bez lēcām :) nekas Rīgā optikā šādus kursus droši vien,ka neuzstiepj :) tā kā man būtu 10 lieki lati,ko iedot viņai par nodemonstrešanu,paldies mājās puisis var parādīt kā tas darāms... vēl pie tam pagājušo gad tas acu pārbaudītājs bija bez maksas,bet tagad jau pa 10 ls pieauga, nākamo gad jau 20 maksās :)

pirms 10 gadiem, 2009.05.10 20:34

Pievieno komentāru