Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Izstādē «Rīga Food 2009» baušķenieki pircējiem piedāvās krīzes produktus

Pārtikas produktu ražotne «Kronis» būs to vairāk nekā 500 uzņēmumu vidū, kas 9. septembrī sāk dalību 14. starptautiskajā pārtikas izstādē «Rīga Food 2009». Uz galvaspilsētu atrādīšanai tiek vesta produkcija, kas noformēta ar jaunām, aktuālām etiķetēm. SIA «Kronis» tradicionālajā rudens pārtikas produktu skatē Rīgā piedalās jau daudzus gadus. Vadītājs Aivars Svarenieks pārliecināts, ka tādējādi klientiem, sadarbības partneriem uzņēmums atgādina par savu eksistenci, vienlaikus paši uzzinot par jaunām tendencēm nozarē.Savdabīgs jaunums pircējiem sagādāts arī «Kronī». Izstādes stendā būs redzami trīs produkti: «Krīzes zupa», «Krīzes soļanka» un «Krīzes dārzeņu mērce». Pārdošanas daļas vadītājs Vladis Smaļķis stāsta, ka tie nav jauni produkti, bet gan esošajiem uzlīmētas jaunas etiķetes. To vizuālais tēls arī ir maksimāli pietuvināts situācijai – zīmītes nav krāšņas, drīzāk tās ir vienkāršas un pieticīgas. Veikalu tīkliem šīs preces tiks piegādātas par zemāku cenu, tādējādi arī pircējiem ir cerība šos produktus nopirkt, izdodot par tiem mazāk naudas. Uzņēmums meklē arī citus veidus, kā pazemināt preču cenu. Piemēram, gurķus piedāvās ne tikai stikla burkās, bet arī plastmasas spainīšos. Šādā iesaiņojumā produkts maksās mazāk.Jau nākamajā dienā pēc «Rīga Food 2009» slēgšanas «Kroņa» pārstāvji dosies uz līdzīgu izstādi Maskavā. «Krievijas tirgus ir plašs, taču iekļūt, piemēram, Maskavas lielveikalos praktiski nav iespējams. Vienīgi šādā izstādē ir cerības, ka tiksim pamanīti,» tā V. Smaļķis. Uz Krieviju SIA «Kronis» vedīs savu tradicionālo produkciju. Speciāli izstādei Maskavā taps etiķetes krievu valodā.Izstādē Rīgā, kā ierasts, piedalās arī SIA «Iecavnieks». Tirdzniecības speciāliste Ineta Gulbe stāsta, ka ekspozīcijā varēs redzēt jau ierasto produkciju. Būs arī apmeklētāju tik iecienītā pankūku, kas ceptas «Iecavnieka» rapšu eļļā, degustācija. Apmeklētāju intereses piesaistīšanai «Iecavnieka» stendā tiks rīkotas šautriņu mešanas sacensības. Trāpīgākajiem – gardas pārsteiguma balvas. I. Gulbe piebilst, ka speciāli «Rīga Food» izgatavota jauna produkta eksperimentālā partija. Tā būs rapšu eļļa ar diļļu piedevu. «Dosim degustēt, ieklausīsimies atsauksmēs, tad domāsim, vai šo produktu ieviest ražošanā,» tā I. Gulbe.Šogad «Rīga Food» līdztekus pašmāju uzņēmējiem būs pārstāvji no 36 valstīm. Pirmoreiz izstādē piedalīsies kompānijas no Indijas, Nepālas, Taizemes, pēc vairāku gadu pārtraukuma atkal būs stendi kompānijām no Turcijas. Kā ierasts, būs arī dažu pārtikas produktu vērtēšana. Šogad noteiks gardāko maizi, sviestu, biezpiena desertu un medu.Izstādē apbalvos konkursa «Garšīgākais Latvijas medus 2009» laureātus. Šogad konkursā piedalās 63 biškopji no visas Latvijas.

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē