Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Latvijas pasažieru autopārvadātāju vidū sašķelšanās draudi 12

Attiecības starp pasažieru autopārvadātājiem kļūst arvien saspīlētākas, un pastāv iespēja, ka tuvākā nākotnē Latvijas autopārvadātāji sašķelsies divās nometnēs, ziņo db.lv . Ja līdz martā paredzētajai Latvijas Pasažieru pārvadātāju asociācijas (LPPA)) kopsapulcei netiks veiktas izmaiņas statūtos, kas paredzēs neitrāla, kādā esoša pārvadātāja vadībā neesoša asociācijas prezidenta ievēlēšanu, 16 Latvijas autopārvadātāji esot gatavi veidot alternatīvu pasažieru pārvadātāju asociāciju, lai aizstāvētu savas intereses. Šķelšanos lielā mērā izraisījis nu jau skandalozu slavu ieguvušais pērnā gada rīkotais Latvijas starppilsētu pasažieru pārvadājumu konkurss, kura rezultātā 16 pasažieru pārvadātāji tika izspiesti no tirgus. Šīs 16 autobusu kompānijas pieprasījušas pašreizējā LPPA prezidents Pētera Salkazanova atstādināšanu no amata, jo uzskata, ka asociācija nav darījusi pietiekami daudz lai aizsargātu pārvadātāju intereses. «Šo jautājumu var risināt tikai marta beigās, kad beidzas esošās valdes pilnvaru termiņš un tiks rīkota kopsapulce,» uzsver P. Salkazanovs. Viņš uzskata, ka asociācija darījusi visu iespējamo, lai aizsargātu nozares intereses, un tika panākusi daudzas būtiskas izmaiņas pasažieru pārvadājumu konkursā. «Jautājums par to, kuras kompānijas, ar kurām vienojās startēt konkursā - to mēs nevarējām un nedrīkstējām ietekmēt. Tas nebūtu ētiski, ja asociācija iejauktos kompāniju iekšējās komerciālās lietās,» uzsver P. Salkazanovs. Db jau vairākkārt rakstījis, ka šobrīd norit tiesāšanās par pasažieru pārvadājumu konkursa rezultātiem, kurā pārsvarā uzvarēja Rīgas kompānijas. SIA Aips vadītājs Uldis Kolužs, kas ir visaktīvākais konkursa kritizētājs un šobrīd cīnās par to lai viņa vadītais uzņēmums atgūtu zaudētos maršrutus, gan norāda, ka šodien notikušās sanāksmes laikā, kurā tika spriests par nepieciešamajām izmaiņām LPPA vadībā, norāda, ka P. Salkazanovs esot uzsvēris politiskā spiediena esamību, kas neesot ļāvusi aizstāvēt pilnībā biedru intereses, un rīkoties tā kā, iespējams, asociācijas vadība būtu vēlējusies rīkoties.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

atzīme

Man gan liekas, ka vakarskolā ejošie bērni varēs mācīties kā mācījuišies, strīds šeit notiek par tiem pedagogoem kuriem nebūs darba. Un kliedzēji visi kā viens ir vienādi, jo visus interesē TIKAI savs maciņš. Kolužam interesē sava uzņēmuma nākotne (un tas ir gan normāli, gan apsveicami), vakarenes vadībai savas darba vietas un alga, bet tauta tā neinteresē nevienu. Jau no pasaules pastāvēšanas sākuma tauta ir tikai ierocis

pirms 10 gadiem, 2009.01.25 16:28

Piekasiga..

Man skiet ka ir liela starpiba-Visaktivakais vai Vienigais...Iesaku Intam atvert latviesu valodas vardnicu...

pirms 10 gadiem, 2009.01.25 13:58

ka

Ja vajag visiem Bauskas Iedzivotajem apvienoties un aizstavet gan savas skolas gan savus uzniemumus,un paradit valdibai ka tautai ari ir savi viedokli un savas tiesibas,nedrikst vienu aizstavet bet otru gremdet.Mums vajag gan skolas gan savs autobusu parks.

pirms 10 gadiem, 2009.01.25 11:31

Uldim

Tev nepatī ka tavu firmu likvidē /man ari/.Bet nevar būt tā--- ka citu likvidācijai tu piekrīti/ runa par vakarskolu/.Iznāk baigi sivēnīgi.Vai nu mēs aizstāvam visu baušķinieku intereses ,vai nē.....Ja tu gribi, lai par tevi cīnās un nav vienaldzīgi,- tu nedrīksti nodot citus,---tos 190 bērnus......Mēs -tāda domubiedru grupa prātojām par atbalsta akciju sarīkošanu AIPAM .Vispār--kaut kas jau tapa.Bet nu ir dūša apskrējusies---ja tav pofig....

pirms 10 gadiem, 2009.01.25 01:25

cepējs

Vai tad avīzē nelasījāt, ka U.Kolužs komiteju sēdēs balsoja PAR vakarskolas slēgšanu? Ja būtu bijis tajā sēdē, tad tāpat nobalsotu. Un pareizi darītu!
Nevajag te sasaistīt divas pilnīgi atšķirīgas lietas!

pirms 10 gadiem, 2009.01.24 15:58

veesums

Cik daudzi no Jums bija pie pilsētas Domes? Vai "nu"" un "...." tur bija?

pirms 10 gadiem, 2009.01.23 22:04

..

kāpēc necīnījās par vakareni? ..- katram sava pakaļa un maks tomēr tuvāki

pirms 10 gadiem, 2009.01.23 21:58

uldis

Nav tā, ka AIPS ir vienīgais cīnītājs. Šobrīd tiesājas pavisam 16 pārvadātāji, kas apvienojušie trīs tiesvedībās... Ir pavisam skaidrs, ka Centrs 1 ietilpstošie uzņēmumi uzvarēs, tikai jautājums kad beigsies tiesvedība. Protams, kādam par pieļautajām nelikumībām būs arī jāatbild. Ne visu var atrisināt ar politiskām un čomu metodēm. Par laimi ir arī neatkarīga tiesa. man pat jātvainojas.... jo vienu brīdi par to šaubījos... Jā Jelgavas AP vadītājs un asociācijas prezidents pakļāvās politiķu spiedienam un nodeva asociācijas mērķus. Tāpēc arī tiek pieprasīta viņa demisija. cerams, ka martā tiks ievēlēts neitrāls prezidents, kas patiesi palīdzēs risināt pārvadātāju jautājumus.

pirms 10 gadiem, 2009.01.23 21:14

veesums

Vai tas nav tas pats Salkazanovs, kurš agrāk bija saistīts ar Jelgavas Autobusu parku? Tad jau nav jābrīnās, ka jelgavnieki (lasi - Blagovests) dabūja apakšlīgumu par autopārvadājumiem maršrutā Rīga - Bauska. Varbūt es kļūdos?
Uldi, cīnies! Lai Tev pietiek spēka sapulcināt ap sevi gudrus un arī tikpat neatlaidīgus cilvēkus!

pirms 10 gadiem, 2009.01.23 19:52

nu

Uldi turies, bet kāpēc TU , kā deputāts necīnijies par vakareni!?

pirms 10 gadiem, 2009.01.23 14:13

Ints

Šī raksta pēdējā rindkopa ir vislabākā.... Kolužs vienīgais nevar samierināties ar zaudējumu!!!

pirms 10 gadiem, 2009.01.23 11:47

Latvijā un pasaulē