Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Latvijas Pasts pakas piegādās arī «Narvesen» veikalos

Latvijas Pasts turpmāk pakas iedzīvotājiem piegādās arī "Narvesen" veikalos un kopumā cer sadarboties ar "trīs vai četriem" komersantiem, lai šo pakalpojumu un, iespējams, arī ierakstītas vēstules varētu saņemt pasta klientu izvēlētās vietās, intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" sacīja Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Māris Kleinbergs.Intervijas brīdī Kleinbergs vēl nezināja teikt, cik "Narvesen" veikalos būs iespējams saņemt pakas, taču šodien ir gaidāms oficiāls paziņojums par sadarbību ar preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības tīklu. Kā skaidroja Kleinbergs, līguma parakstīšanu ar "Narvesen" rosināja veiksme, sadarbojoties ar "Statoil" degvielas uzpildes staciju (DUS) tīklu, kur, izmantojot īpašu kodu preces pasūtīšanas brīdi interneta veikalā vai no kataloga, paka ar pirkumu tiks nosūtīta uz saņēmēja izvēlētu "Statoil" DUS. "Pērn, piemēram, sākām sadarbību ar DUS tīklu "Statoil" paku izsniegšanas jomā. Sadarbojāmies arī ar interneta veikaliem, piedāvājot šāda veida paku piegādi, agrāk tas bija iespējams tikai ar katalogprecēm. Esam arī noslēguši līgumu ar "Narvesen" veikaliņu tīklu par līdzīgām darbībām. Pakalpojums nebūs pieejams visās "Narvesen" vietās, publicēsim sarakstu, kur tas būs pieejams. Tās ir jaunās lietas, kur cenšamies kļūt tuvāki un pieejamāki klientiem," Kleinbergs stāstīja. Viņš teica, ka nākotnes tendence, visticamāk, būs slēgt nerentablas pasta nodaļas un palielināt gan komersantu, gan vietu skaitu, kur Latvijas Pasts paku piegādi un, iespējams, citu pakalpojumu sniegšanu veiks sadarbībā ar privātiem uzņēmējiem. "Pasta nodaļas, kuras ir nerentablas, kurās neviens cilvēks neienāk vai tikai daži mēnesī, slēgsim. Savukārt dažādu pasta pakalpojumu sniegšanas vietas vairosies. Būs maksimāli trīs četri sadarbības partneri. Varētu būt, ka puse no kopēju pasta pakalpojumu saņemšanas vietām varētu būt pie komersantiem un sadarbības partneriem," Kleinbergs teica. Perspektīvā pasts sadarbībā ar privātiem komersantiem varētu arī piedāvāt ierakstītu vēstuļu piegādi iedzīvotājam ērti pieejamā DUS vai veikalā, Kleinbergs sacīja, taču tas esot sarežģītāks uzdevums nekā klientu pasūtītu paku piegāde. "Ja izdosies šis sadarbības modelis ar komersantiem, nākamais solis varētu būt ierakstītu vēstuļu piegāde. Patlaban tas gan liekas sarežģīti, jo sūtītājam ir jābūt informācijai, ka klients šādi vēlas saņemt vēstuli. Ar pakām ir citādāk, jo tās klients pasūta pats sev. Domāju, ka šāda pakalpojuma tuvākajā laikā nebūs," pasta vadītājs teica, norādot, ka uzņēmumiem un iestādēm, kam nākas izsūtīt ierakstītas vēstules ar svarīgu informāciju, ir jābūt pārliecinātiem, ka svarīgais sūtījums tiek pareizi nosūtīts un izņemts kādā veikalā vai DUS, nevis iedzīvotājam tuvākajā pasta nodaļā, kā patlaban. Pirms tam, visticamāk, pie pasta sadarbības partneriem varēs nopirkt, apmaksāt un nodot pakas standarta iepakojumos sūtīšanai Latvijas teritorijā. Projekts, kas pieņemts Latvijas Pasta valdē, paredz "ka būs divu izmēru paku iesaiņojamais materiāls ar apmaksas zīmi, kuru varēs nopirkt par konkrētu samaksu. Pirmkārt, paku iesaiņojumu varēs nopirkt pasta nodaļās un arī tajās vietās, ar kurām sadarbosimies. Tie būs vietējiem sūtījumiem pa Latviju, un tajā varēs ielikt sūtījumu, kas jau būs apmaksāts. Par svaru arī nebūs jārūpējas, jo lielākā izmēra sūtījums būs līdz septiņiem kilogramiem. Sūtījumu varēs nodot vai nu vietā, kur nopirkts šis iepakojums, vai arī citā vietā, kur norādīts, ka šādus sūtījumus pieņem," Kleinbergs stāstīja. "Domāju, ka šādu pakalpojumu ieviesīsim pāris mēnešu laikā," pasta vadītājs teica. Kleinbergs Latvijas Pastā strādā kopš 2006.gada, iepriekš ieņemot Sūtījumu apstrādes un piegādes departamenta direktora amatu, kura kompetencē ir visa veida pasta sūtījumu šķirošanas un transportēšanas nodrošināšana. Viņš bijis direktors transporta un loģistikas uzņēmumā "Baltic Logistic Solutions", loģistikas direktors kompānijā "Avers centrs", Latvijas biroja vadītājs transporta un loģistikas firmā "Kuehne&Nagel Latvia", Latvijas-Vācijas vairumtirdzniecības uzņēmumā "Ro-Exim". Kleinbergs ieguvis augstāko izglītību Rīgas Tehniskajā universitātē un Latvijas Universitātē. Latvijas Pasts dibināts 1992.gadā, atjaunojot neatkarīgās Latvijas pasta iestāžu darbību un balstoties uz tobrīd atstāto PSRS pasta infrastruktūru un darbiniekiem Latvijas teritorijā. Savukārt pirmās Latvijas brīvvalsts pasta darbība sākta 1918.gada decembrī, neilgi pēc valsts neatkarības proklamēšanas 18.novembrī. Pasta darbības senākās saknes Latvijas teritorijā atrodamas 17.gadsimtā.

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē