Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pasažieru ērtības atstāj novārtā 32

Kādu sestdienu, braucot uz Rīgu, mana pacietība bija galā. Autoostā iekāpšanas platformas bija ūdenī. Par cilvēkiem nemaz netiek domāts. Turklāt vairākkārt ir prasīts, lai no rīta agrajos reisos sūta autobusus ar lielajiem sēdekļiem, bet joprojām brauc zemie, grabošie. Tad jau iznāk, ka SIA «Aips» atbalsta nelegālos pārvadātājus. Ar viņiem uz Rīgu var aizbraukt ar komfortu.Vēl ļoti liela nozīme ir šoferu apģērbam. Kāpēc citu firmu šoferi brauc skaistos kreklos un vestītēs, bet «Aips» šoferi T-kreklos? Nav izprotams arī, kādēļ pēcpusdienā pēc plkst. 16 no Rīgas vispirms brauc mazais, bet pēc tam tikai lielais autobuss. Uzņēmums «Nordeka», piemēram, seko pasažieru plūsmai. Uz Preiļiem nedēļas nogalē sūta garos autobusus, nedēļas vidū normālos, bet «Aips» visu dara otrādi.Kā sapratu no publikācijas avīzē, «Nordeka» grib pārņemt Rīgas reisus. Domāju, ka tā būtu labāk. Tad tiktu vairāk domāts par pasažieriem, autobusos būtu ērta iekāpšana, ziemas periodā silti un pieklājīgāki šoferi. Un, ja tas ir ekspresis, tad arī brauktu kā ekspresis, nevis apstātos pa ceļam, kur nav pieturas.

Pievieno komentāru

Komentāri 32

Reksis

Vai ir kāds žurnālists kurš nebaidītos pajautāt: "Kāpēc man stāvot autobusā kājās ir par biļeti jāmaksā tikpat cik tam kas sēž?" Cik ilgi būs transportā tas padomjlaika princips?
Tomēr neceru ka kādam kam ir visas iespējas to izdarīt pietiks drosmes pajautāt un nopublicēt AIPA, Satiksmes ministrijas un protams "paravoza šlesera" atbildēto.

pirms 9 gadiem, 2008.09.18 18:53

Par kārtību Bauskā

Lasot visus šos komentārus, gribētu izteikt arī savu viedokli. Uz katru lietu var skatīties no divām pusēm, arī uz šo - no vienas puses esam mēs/es kā pakalpojuma izmantotājs, no otras puses AIPS kā pakalpojuma sniedzējs.
AIPS pakalpojums izmanto izmantoju vismaz divreiz nedēļā, lai nokļūtu Rīgā un atpakaļ. Tā kā braucu agri no rīta, te ir pirmā lieta, kas AIPS darbībā neapmierina - dažreiz, ir autobusi kuros nav iespējams galvu atstutēt lai pagulētu, jo atzveltne ir knapi līdz pleciem, un kā cilvēkam kas izmanto vienu no pirmajiem rīta reisiem, pagulēt vēl vismaz stundu ir svarīgi.
Runājot par naudas mainīšanu autobusā - uzskatu, ka tā nav īstā vieta, mēģinu jau iepriekš sagādāt 1,9 Ls lai nebūtu lieku problēmu, taču ir situācijas, kad steidzos no darba un vienīgā nauda ir nupat no bankomāt izņemtā....un tad gan gribētos lai šoferis vismaz izrādītu kādu sapratni, nevis "rūktu" , ka neesot ko izdot...
Nopietni tracina AIPS pārvadājumu politika pēcpusdienās, kad cilvēki brauc mājās no darba/skolas...vai tad tiešām ir tik grūti pasekot līdzi autobusu noslogojumam , un pielikt vēl kādus papildus reisus vakarā, samazinot tos pa dienas vidu ??? Tad rodas situācijas, kad cilvēki saspiežas "kā siļķes mucā", bet šoferis tik bļauj lai iet tālāk, kaut arī nav kur !
Dažreiz pārsteidz AIPS šoferu izpratne par vārdu "ekspresis" , cik zināms AIPS ir divu veidu ekspreši - viens pilnīgi bez pieturām , otrs kad apstājās Iecavā un Ķekavā, taču kas tie par eksprešiem kas apstājās pāris reizes Rīgas teritorijā(cik zinu AIPS nesniedz sabiedriskā transporta pakalpojumus Rīgā ) , vai arī pasažieri tiek uzņemti no pieturām, kā to dara parastie autobusi...Tā kā rodas sajūta, ka AIPS domā TIKAI par peļņu un nevis korektu pakalpojuma sniegšanu.

pirms 9 gadiem, 2008.09.09 12:28

POKEMENS

KAPEC MUMS SOFERISJIEM BUTU UZ DARBU EJOT JAPIEBAZJ KABATAS AR SICENI ,KO JUMS IZDOT POLOZJENA 3 VAI 5 LATI -MAINJAS NAUDA ...UN ...JA JUS KATRS TIK 5 .10 ,NU KUR LAI MES NJEMAM IZDOT....

pirms 9 gadiem, 2008.09.08 19:20

Aija

Regulāri, nu jau 7 gadu brīvdienās braucu reisu Rīga-Bauska un atpakaļ.
Neko peļamu un aizskarošu no šoferu puses nekad neesu pamanījusi.
Ļautiņi mīļie, Jūs paši nezinat ko gribat!
Padzīvojat Rīgā un regulāri pabraukājat pilsētas autobusā!
Oi kādu kultūru saklausīsiet un izbaudīsiet!!

pirms 9 gadiem, 2008.09.08 13:38

ak dievs

Kuram vispār var ienākt kaut kas tāds prātā, kā tas, ka NORDEKA varētu ienākt Bauskā? Lai nedod dievs pat visļaunākajos murgos redzēt tādas šausmas, kā NORDEKU Bauskā. Nē, nē un vēl reiz NNNNNĒĒĒĒĒĒ!!!!!!!!!!!

pirms 9 gadiem, 2008.09.07 22:07

lisette

nu mani apmierina soferi un to riciba ,ja dazreiz autobusi varetu but labaki!visur ir labi kur nesam mes..:)

pirms 9 gadiem, 2008.09.07 15:46

dtydt

šorit 7:40 no rita braucu rĪGA cĒSIS.... AR nordeka AUTOBUSU :d:d:d
PIEDODIET.. ATVAINOJIET... bet Aipa autobusi tad ir 10000x labaaki... jaa, liekas,kas tad var butvel slitkaaks par Aips.. taa ir NORDEKA!! :D
Autobusa griida bija vaļā ta ka varejam redzet motoru :) BRaucot ar atrumu 60km/h kaut cik mierigi nosedet neiespejami, jo nepartraukti sajutas tadas , ka amerikanju kalninjos.. :D vel pie tam.. nepartraukti džinksteja kautkada skanja no jumta... bet nevareja saprast kas tur riib :D bet katra zinja kaut kas nepatiikams :D kad maksaJU par biljeti soferim, vinjs kadas reizes piecas parskatiija 5 santimus pa vieniniekiem... laikam domaja, ka kaut kas truukst :D

nee Nordekai!!!!

Aipam butu jaizverte sava situacija... un varbut tomer ir i3espejams kaut vai mazliet uzlabot pakalpojuma sniegšanu :)
Lai veicas!

pirms 9 gadiem, 2008.09.07 00:55

Skeptiķis

Ak tad izlepušiem Bauskas kundziņiem LAIMES LĀCI savajadzējās un tas nāks, un visu Jūsu vietā izdarīs :D

pirms 9 gadiem, 2008.09.06 01:08

zuupa

nu aips atkal ir pasutits....ar musu avizes starpniecibu.avizei ari aips nepatik...nu neceriet kad atnaks te kaads svess un stradas.ja ienaks nordeka,tad jus varesiet priecaties,bet bus par velu,lielaka pasazieru dala staigas kajam.LUDZIET DIEVU LAI PALIEK AIPS.loti ceru kad aips paliks.

pirms 9 gadiem, 2008.09.05 21:37

Ekonom

Un kāda tad būs tā konkurenece starp AIPS un Nordeka?
Ja Nordeka paņems tikai Rīgas reisus būs jau viens un tas pats dominējošais stāvoklis. AIPSam paliks rajonu reisi, kuri peļņu nenes, tie eik dotēti no Rajona padomes un peļņas pārdales.

pirms 9 gadiem, 2008.09.05 11:59

reāliste

Tikai nedomājiet, ka Nordeka uz Bausku sūtīs jaunos autobusus kā uz Liepāju vai Daugavpili. Pavērojiet kādi Nordekas autobusi kursē uz Skaistkalni arī uz Valmieru utt. Bauska ir pārāk tuvu Rīgai, lai Nordeka sūtītu konfortablus autobusus. Žēl, bet tā ir realitāte. Neticu, ka būs labāk.

pirms 9 gadiem, 2008.09.05 11:57

biļete

Smiekli nāk par to raksta autori, kas iedomājas, ka NORDEKA atnāks uz Bausku, uzbūvēs jaunu autoostu uzkalnā, lai lietus laikā ūdens notek no platformas. Nopirks PILNĪGU JAUNUS NEOPLAN autobusus priekš Bauskas nīgrajiem un mūžīgi ar dzīvi neapmierinātajiem braucējiem, lai komfortu var izjust pilnībā. Un galvenais to visu darīs par 1,90 Ls vērtu biļeti, vienmēr smaidīs, būs frakās un runās kastrātu balsīs. Pie durvīm stāvēs šveicars, kurš pados roku, lai var iekāpt, pa salonu staigās pavadones, kas pados tēju un painteresēsies vai nav par aukstu, vai nav par karstu, vai labi gulēja iepriekšējā naktī, vai bērni klausa, vai alga ir pietiekoša liela. Un baušķinieki beidzot būs laimīgi pilnībā.

pirms 9 gadiem, 2008.09.05 10:42

atvasara

Gribētos,jau lai AIPAM būtu konkurence un viņu vadība mazliet piebremzētu savas ambīcijas,bet...NORDEKA noteikti nav tā firma,kurai droši varētu uzticēties(kā sāksies pirmie sali paši izjutīsim cik būs neizpildīto reisu).
Daži te jūtas aizvinoti,ka šoferiem rīta agrumā nav atlikuma no piecīšiem,bet piedodiet,jūs zināt,ka vajadzēs sīknaudu-vai grūti pašiem samainīt?varbūt tās dažas monētiņas kabatā robu izplēsīs?

pirms 9 gadiem, 2008.09.04 19:24

birokrāts

Ziniet gribētos iebilst tam, ka pārējās pārvadātāju firmās viss ir labi, un tai pašai Nordekai arī nav tā augstākā kultūra un labākie autobusi, tā ka nevajag iedomāties, ka ienākot Bauskā un paņemot TIKAI Rīgas reisus šeit būs kas labāks. Kad nebūs vairs konkurences (jo AIPAS būs bankrotējis, un citu nav, kā arī jaunu firmu nenodibinās) jūsu saņemamie pakalpojumi būs tālu no iedomātās kvalitātes. Un vienīgā vaina Bauskā ir tā, ka izņemot kritizēšanu neko citu jūs nemākat.

pirms 9 gadiem, 2008.09.04 16:19

ierēdnis

Priekš XXX:
Aips ir nevis vienkāršs "SIA", bet gan sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs ar visām no tā izrietošajām tiesiskajām un faktiskajām sekām. Aips iespēju pārvadāt Bauskas rajona iedzīvotājus ir saņēmis publiskas iepirkuma procedūras rezultātā nevis tādēļ, ka viņš ir vienīgais kas ar to vēlas nodarboties. Aips ir jāpilda saistības, t.sk. jānodrošina pienācīga pakaplpojuma sniegšanas kvalitāte, kuras tas ir uzņēmies kā sabiedrisko pakalpojumu sniedzējs pasažieru pārvadājumu jomā.

pirms 9 gadiem, 2008.09.03 21:24

Es

Aha, beidzot arī citi par to satraucas!
Citādi es viens par to tik runāju un runāju. Kāpēc B.Dz. nevarētu veikt kādu pētījumu, piemēram, par AIPS autobusiem, to noslogotību reisos uz un no Rīgas (citādi sanāk, ka no rīta ir 4 autobusi stundā, bet 16-17 tik 2), autobusu ērtību, šoferu kultūru, klientu viedokli. Neesmu lasījis nevienu interviju ar Kolužu par to situāciju, ko te forumā apspriežam.

pirms 9 gadiem, 2008.09.03 20:45

skepse

Cik nācies baraukt ar Nordekas autobusiem, situācija arī tur nav diezko labāka - autobusi arī tur ir visādi, tāpat arī šoferi kā kurais. Tā kā nav ko priecāties. Nordeka arī uz laukiem nezvai gribēs braukt. Tā kā diezin vai būs labāk? Bet lai viss notiek uz labu....

pirms 9 gadiem, 2008.09.03 11:54

no stress

Ja aipam nebūs Rīgas reisu,tad aizmirstiet par to,lai viņi apkalpotu rajona maršrutus,izņemot gadījumus,kad pašvaldība būs spējīga un gatava piemaksāt.Un nevajag iedomāties,ka Nordekā viss ir daudz savādāk!Jauku dienu!

pirms 9 gadiem, 2008.09.03 08:47

Evija

priecājieties, ka jūs ved ko bļaunat???Ja nē brauciet ar taksi!!!

pirms 9 gadiem, 2008.09.02 23:41

Lietotāju raksti