Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pasažieru pārvadātāju darbu būtu jāuzlabo 3

Joprojām nav skaidrs, kā pareizi jārīkojas autobusu šoferiem, ja satiksmes līdzeklī iekāpj invalīds. Vai pasažierim, kuram ir invalīda apliecība, ir jāsaņem biļete? It kā jau ir pieņemts likums, ka šoferim jāizsniedz biļete, kurā cenas vietā norādītas nulles. Ja tas joprojām ir spēkā, tad, manuprāt, šāds papīriņš ir arī jāizsniedz. Mani jau neuztrauc, vai man rokās būs šis mazais papīriņš, vai es to varēšu parādīt biļešu kontrolierim. Mani sāpina, ka mēs, invalīdi, joprojām tiekam uzskatīti par otrās šķiras cilvēkiem. Kad tiek prasīta bezmaksas biļete, daži šoferi šķoba seju, citi apgalvo, ka viņiem ir vienalga. Viņi negribot sevi īpaši apgrūtināt un nekādu lieku biļeti nedošot. Tas sāpina jo īpaši.Mēs, invalīdi, esam tādi paši pasažieri kā pārējie, tāpēc mums ir līdzvērtīgas tiesības kā citiem. Nevēlamies būt tukša vieta, kā arī negribam aizņemt vietu, kas paredzēta citiem.Par šo jautājumu esmu interesējusies SIA «Aips». Saņēmu korektu un pārliecinošu atbildi, ka šofera pienākums ir izsniegt biļetes invalīdiem. Uz tām nav norādīta braukšanas maksa, bet uzdrukātas tiek tikai nulles. Tādējādi invalīdi ietilpst kopējā pārvadājamo pasažieru skaitā. Varbūt beidzot vadības teikto stingri ievēros arī visi autobusu šoferi.Vēl mani uztrauc kāda cita, arī jau sen solīta, taču diemžēl ne līdz galam īstenota lieta. Joprojām ne visos autobusos visiem šoferim ir skaidri un labi salasāmas vizītkartes. Daudzviet šoferi tās novietojuši kaut kur malā, pasažieris to pat nespēj pamanīt. Vai tad šīs vizītkartes domātas šoferiem vai tomēr pasažieriem?Pirms laiciņa gribēju uzrakstīt vēstulīti redakcijai un izteikt pateicību šoferītim, kurš rīta reisā devās no Misas uz Vecumniekiem. Viņš rīkojās ļoti pašaizliedzīgi un ļāva man Vecumniekos paspēt uz Rīgas autobusu. Diemžēl šofera vizītkarti nekur nemanīju, autobusa biļetē spēju vien izlasīt iniciāļus A. F., kā arī autobusa reisa numuru 254.Kādam manis rakstītais šķitīs sīkumi. Taču es uzskatu, ka nepieciešama kārtība visās jomās. Ieguvēji no tā būsim tikai mēs paši.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

xxx

bauskas autoostai nebutu slikti ievest kartibu.visur stav zimes /nesmekiet/ bet pat apsargi dumo blakus cilvekiem.vai nav jadoma par pasazeru veselibu ,ne visi smekie bet kapec jaelpo dumus/

pirms 8 gadiem, 2009.12.22 18:59

tt

saistībā ar bauskas ao man būtu sekojošs jautājum, varbūt redakcijai derētu painteresēties. ja sabiedriskā objektā notiek video novērošana, nebūtu jāparādās informējošiem uzrakstiem, uzlīmēm. bet bauskas auto ostā tos kaut kā nemanu.

pirms 8 gadiem, 2009.12.22 18:15

ss

Beidz tak vienreiz te kko suudzeties.......šitā ņaudēšana jau apnikusi !!!

pirms 8 gadiem, 2009.12.22 17:09

Lietotāju raksti