Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Swedbank" brīdina par krāpnieciskām e-pasta vēstulēm 1

Šorīt konstatēts kārtējais krāpšanas veida "phishing" mēģinājums - vairāki cilvēki, tostarp arī AS "Swedbank" klienti, ir saņēmuši elektroniskas viltus vēstules angļu valodā, kurās viņiem lūgti personiskie finanšu dati - kartes numurs un PIN kods.Neviens klients finanšu zaudējumus nav cietis, aģentūru LETA informēja "Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska. "Swedbank" atkārtoti atgādina - banka nekad nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. "Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr sazinieties ar banku un pārliecinieties par to patiesumu," aicina Jakubovska. Visa bankas rīcībā esoša informācija par šo gadījumu tiks nodota tiesībsargājošajām iestādēm.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Swedbank klients

Neko jaunu[īpaši] krāpnieki nav izgudrojuši.Kas ir kaut mazdrusciņ saskāries[un to ir vairākums] ar jebkādām finansu[bankas] darbībām ļoti labi saprot,ka nekādā gadījumā nedrīkst izpaust trešajai personai savus rekvizītus[it sevišķi PIN kodu un savus personas datus].Konta numuru manuprāt es varu iedot,lai tik skaita uz manu kontu kaut vai miljonu.

pirms 10 gadiem, 2009.03.25 09:37

Latvijā un pasaulē