Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Digitālais mārketings veiksmīgai uzņēmējdarbības attīstībai

Vīrietis ienāk bārā/restorānā/viesnīcā/autoservisā utt. Pastāv iespēja, ka informāciju par šo vietu viņš atradis tiešsaistē, jo mūsdienās patērētāji paļaujas uz internetā esošo informāciju par vietējiem biznesiem, turklāt 80% no viņiem meklēšanai izmanto “Google”. Kā tu panāksi, lai šie cilvēki meklē un atrod tieši tavu uzņēmumu? Izmantojot šīs četras lieliskās stratēģijas, kuras nodrošina kvalitatīvs digitālais mārketings – meklētājprogrammas mārketingu (SEM), mājas lapu, meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), kā arī, protams, sociālos medijus. Šeit būs padomi, kā šīs stratēģijas likt lietā.

Meklētājprogrammas mārketings
•    Pirms mārketinga kampaņas sākšanas izpēti un seko līdzi reklāmu noteikumiem “Bing”, “Yahoo!”, kā arī “Google” meklētājprogrammās, jo tām visām ir atšķirīgi formāti;
•    Optimizē meklētājā attēloto saiti, lai tā būtu atbilstoša precei vai pakalpojumam, kuru tu reklamē;
•    Iekļauj virsrakstos galvenos atslēgas vārdus, kas ir nokopēti tos vai cieši pielāgoti tiem, par kuriem tu maksā, lai parādītos reklāma;
•    Izveido skaidrus un spēcīgus “calls toaction” (CTA) uzrakstus meklētājprogrammu reklāmās, kas konkrēti nosaka, ko patērētajam vajadzētu darīt, piemēram, “Saņem 50% kuponu” u.c.
•    Izmantojot “click-to-call” paplašinājumu, apsver iespēju izmantot izsekošanas numuru, lai tu varētu noteikt un izmērīt, kura reklāma strādā vislabāk;
•    Pirmajiem, kā arī galvenajiem vārdiem reklāmā vajadzētu sākties ar lielajiem burtiem. Nolieguma saukļiem visiem vajadzētu būt rakstītiem “capslock”, lai pievērstu uzmanību;
•    Vai pareiza pieturzīmju izmantošana teksta reklāmās ir svarīga? Protams! Tā palīdzēs cilvēkiem uztvert ziņojumu nopietnāk, kā arī uzlabos kopējo uzņēmuma tēlu;
•    Neizmanto nezināmus vai maz pazīstamus saīsinājumus (abreviatūras). Ja tas pievērš tikai dažu meklētājprogrammu lietotāju uzmanību, kādēļ lieki aizņemt vietu?

Mājas lapa
•    Ja tu kādu laiku neesi atjauninājis sava uzņēmuma mājas lapu, šis ir īstais laiks, kad to darīt. Svaigs, moderns dizains ir viena no svarīgākajām atslēgām, uz kuru balstās digitālais mārketings, turklāt tas pārliecinās, ka tu seko līdzi mūsdienu labajiem tiešsaistes standartiem;
•    Izveido savu mājas lapu draudzīgu arī mobilajiem lietotājiem. Teju 80% no visām informācijas meklēšanas reizēm, izmantojot mobilo telefonu, beidzas ar pirkumu. Tas ir diezgan liels skaitlis, tādēļ ir vērts to ņemt vērā.
•    Rūpīgi izstrādā savas mājas lapas metadatus (virsrakstu tagus, aprakstus, cita veida tekstus utt. Ja to nedarīsi, tas var samazināt tavu parādīšanās iespēju meklētājprogrammas rezultātos (SERP).
•    Uzņēmējdarbības blogs ir noderīgs papildinājums tavai mājas lapai. Tas var ievērojami uzlabot vietnes meklētājprogrammas optimizāciju, atšķirot tevi no konkurentiem, kā arī, demonstrējot zināšanas un pieredzi.
•    Ja vēlies, lai tevi atrod tieši vietējie patērētāji, tev ir nepieciešams papildināt savu mājas lapu ar lokālo informāciju, piemēram, adresi, kā arī ģeogrāfiski mērķētiem atslēgvārdiem;

Meklētājprogrammas optimizācija
•    Ja vien tu regulāri neradi un nereklamē oriģinālu unšērojamu saturu, kas uzlabo mājas lapas atrašanās vietu meklētājos, ir ieteicams veidot savu biznesa blogu;
•    Pievieno savam blogam “Share” pogas, lai lasītāji vienkārši varētu dalīties ar ierakstiem savos sociālo mediju profilos un piesaistīt vairāk apmeklējumu tavai mājas lapai;
•    Papildini savu “Google+ Local” lapu, lai palīdzētu savam biznesa nosaukumam, telefona numuram, atrašanās vietai un darba laikam parādīties “Google Maps” un “Google” meklēšanas rezultātos;
•    Pievieno blogam un mājas lapai, kā arī sociālo mediju profilam ģeogrāfiski atbilstošus atslēgas vārdus, piemēram, tavu pilsētu, apkārtnes nosaukumu, pasta indeksu utt.
•    Izdomā, kā popularizēt savu blogu dažādos veidos. Tu vari izmantot attēlus, citātus un jautājumus, lai veidotu papildu skatījumus un dalīšanos ar ierakstiem;
•    Lai attīstītu savu zīmolu, izmanto “Google Authorship” iespējas. Parādot to, ka tu esi eksperts savā jomā, tu varēsi dalīties ar savu saturu, saņemot vairāk skatījumus, “Like&Share” utt.
•    Tā kā pozitīvi vērtējumi no lietotājiem ietekmē meklētājprogrammas rezultātus, iegūsti augstus novērtējumus un pozitīvu atgriezenisko saiti, lai pārliecinātu cilvēkus izvēlēties tieši tavu biznesu;
•    Kad esi saņēmis pozitīvus vērtējumus, reklamē tos savā mājas lapā un sociālo mediju profilos, lai lietotāji, kuri tos redzētu labās lietas, ko citi saka par tavu biznesu;
•    Arī attēli var palīdzēt attīstīt tavu uzņēmējdarbību, un arī tās ietekmē meklētājprogrammas rezultātus. Nesauc attēlus nenozīmīgos vārdos, tā vietā izvēlies mērķtiecīgus atslēgas vārdus;

Sociālie mediji
•    Pārdomā un vairākas reizes pārskati to, ko plāno ierakstīt vai komentēt savos sociālo mediju profilos. Iespēja uztaisīt ekrānuzņēmumu padara sociālo tīklu kļūdas teju neatgriezeniskas;
•    Tā kā arī tavi darbinieki reprezentē tavu zīmolu gan realitātē, gan virtuālajā vidē, ievies noteiktu sociālo mediju politiku, kas nosaka, piemēram, to, ka nedrīkst atklāt uzņēmuma iekšējo informāciju utt.
•    Lai arī tev tas var nepatikt, tu dalies ar savu zīmolu sociālajos medijos. Un tas nozīmē, ka cilvēki var runāt labu vai sliktu par to, tādēļ izpēti to, ko lietotāji saka, pieminot tavu zīmolu.

Pievieno komentāru

Reklāmraksti