Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

40 Rundāles novada pedagogi saņems Eiropas mērķstipendijas 4

Pilsrundāles vidusskolas 28 pedagogi un Saulaines profesionālās vidusskolas 12 pedagogi saņems Eiropas Sociālā fonda (ESF) mērķstipendijas. Tie ir Ls 100, ko atbilstīgi kvalifikācijas pakāpei pedagogs saņems četrus vai astoņus mēnešus. Atbalsts iegūts projektā «Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos». Tā informē Zinaida Sparāne, Rundāles novada pašvaldības izglītības un informācijas tehnoloģiju speciāliste. «Projekta otrajā aktivitātē atbalstīti septiņi pedagogi, bet trešajā aktivitātē atbalstīti 24 pedagogi. Pilsrundāles vidusskolas skolotāja Līga Ligita Feldmane vienīgā pretendē uz ceturto kvalifikācijas pakāpi. Tas nozīmē, ka viņa ir gatava kvalitatīvai un metodiski daudzveidīgai pedagoģiskā procesa organizēšanai un vadīšanai. Izvirzītos noteikumus skolotāja izmanto kā vadlīnijas, radoši bagātinot pedagoģisko procesu. Šajā līmenī pedagogs piedalās izglītības stratēģijas īstenošanā reģionālā līmenī,» skaidro Zinaida Sparāne. Katram amatam ir darba izpildes vairāki līmeņi vai pakāpes, kuras raksturo darba kvalitāti. Kvalitātes pakāpe ir pedagoga profesionālās darbības kvalitātes rādītājs, kas raksturo viņa profesionālās darbības līmeni. Pedagoga profesionalitāte paredz nepārtrauktu attīstību visas karjeras laikā. Projekta otrā kvalifikācijas pakāpe paredz, ka pedagogs darbojas saskaņā ar noteikumiem atbilstīgi standartsituācijām, taču spēj tās arī variēt, nodrošinot kvalitatīvu mācību procesa vadīšanu. Trešajā kvalifikācijas pakāpē pedagogs jau nodrošina kvalitatīvu pedagoģiskā procesa vadīšanu, izmantojot plānotu metodisku pieeju, īstenojot metodisko daudzveidību pedagoģiskajā darbā un alternatīvas pieejas problēmsituāciju risināšanā, kā arī pieņemot adekvātus lēmumus. Šāds pedagogs mācību iestādes līmenī aktīvi iesaistās izglītības stratēģijas īstenošanā.

Pievieno komentāru

Komentāri 4

diemžēl

Piekrītu Zuzei un Bēdīgajai... Vai kāds var publiskot šīs stipendijas sadalījuma noteikumus? Jeb dalām pēc deguniem un partiju piekritības? Bauskas novadā arī ir skolas, kur laikam "NAV VAJADZĪGAS MĒRĶSTIPENDIJAS, JO TĀS SKOLAS TĀPAT AGRI VAI VĒLU SLĒGS...."

pirms 7 gadiem, 2010.09.28 23:25

bēdīgā

Pilnīgi piekrītu Zuzei.Citi saņem jau 3 reizi,citi netiek joprojām,jo redz esam pirmsskola un mums sanāk mazāk kontakstundas un utt.Pirmsskola vienmēr ir bijusi pabērna lomā.Bet ielikt pamatus-iemācīt lasīt un rēķināt to gan no mums prasa.Protams skolotājas jau nav vainīgas,bet nesakārtotība visapkārt.Lai veicas Jums pedagogi!

pirms 7 gadiem, 2010.09.28 20:22

zuze

Gribētos zināt pēc kādiem "vēl papildus" kritērijiem Bauskā tika apstiprināti pedagogi šīm mērķstipendijām, ja rakstot pieteikumu likās, ka atbilstu visiem noteikumiem. Stāžs liels, kursi izieti, stundu skaits atbilstošs, bet atteikums - vietu skaita ierobežojums.....
Kāpēc šajā kārtā tiek atkal tie, kas jau izgājuši vienu līmeni. Vai maģistram automātiski ir kaut kādas priekšrocības neatkarīgi no darba stāža vai citiem priekšnosacījumiem. Vai tas kaut kur ir atrunāts ?

Būtu jauki uzzināt "Bauskas Dzīvē", slejā - Lasītājs jautā, Izglītības pārvaldes skaidrojumu.

pirms 7 gadiem, 2010.09.28 20:09

skolotājs

Protams ka tik daudzi ir atbalstīti, jo bijusī Bauskas rajona izglītības pārvalde sadalīja starp Bauskas un Rundāles novadu VISAS Iecavas un Vecumnieku novada skolotāju mērķstipendijas..... Iecavai un Vecumnieku skolotājiem NAV NEVIENA MĒRĶDOTĀCIJA!!!! Tāpēc pēkšņi Rundālē no 7 ir 24.....

pirms 7 gadiem, 2010.09.28 11:59

Vietējās ziņas