Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Apšauba, vai festivāls «TASTE» būtu jārīko pašvaldībai 73

Šogad daudz kritikas saņem Bauskas novada pašvaldības rīkotais festivāls «TASTE». Domes sēdē opozīcijas deputāti apšaubīja pasākuma tāmes un izmaksas, savukārt Bauskas kultūras centra direktors Jānis Dūmiņš uzskata, ka pārmetumi ir nevietā.

Šogad, salīdzinot ar pagājušo gadu, «TASTE» biļešu cena ir gandrīz trīskāršojusies, taču tas interesentus nav atturējis plānot apmeklēt šo festivālu. Kā informēja J. Dūmiņš, jau izpirkti apmēram divi tūkstoši biļešu.

Galvenie kritiķu pārmetumi – festivāls kļūst dārgs. «Cepuri nost par to, ko Jānis Dūmiņš dara! Pats aizgāju un ar visu iepazinos. Man patīk virziens, kā pasākumu veido, kopējais vēstījums ir ļoti labs. Iedzīvotājiem patīk. Tomēr ir jomas, ar ko pašvaldībai nevajadzētu nodarboties. Tas būtu jāatstāj uzņēmēju ziņā. Apšaubu, vai šis festivāls būtu jārīko pašvaldībai. Cenas aug. Kur mēs apstāsimies?» vaicāja deputāts Juris Landorfs. Gan viņš, gan Gatis Skurba uzskata, ka pašlaik iesniegta nepārskatāma tāme.

J. Dūmiņš pauda, ka cenu celšana bija nepieciešama. ««TASTE» ir unikāls festivāls tikai kultūras centra komandas dēļ. Mēs godprātīgi strādājam. 2017. gadā aptuvenie ienākumi bija 80 tūkstoši eiro, pagājušajā gadā – 90 tūkstoši eiro. Jā, mēs pērn nesasniedzām plānotos ieņēmumus, un arī iepirkumu procedūra parādīja, ka pakalpojums ir dārgāks,» informēja J. Dūmiņš. Viņš atzina, ka gan mākslinieku honorāri, gan arī citas izmaksas pieauga jau 2018. gadā, līdzīga tendence arī šogad. Viens no galvenajiem iemesliem – Latvijas simtgades svinības, kas palielināja pieprasījumu pēc māksliniekiem.

Vēl vienu pārmetumu festivāla rīkotāji saņēma par to, ka festivālam prasītais atbalsts 32 tūkstošu eiro apmērā no pašvaldības ir viena summa, bet tajā pašā laikā dažādas izmaksas iekļautas arī citās budžeta pozīcijās. Festivāla reklāmas, filmēšanas un fotografēšanas tēriņi ietverti novada domes sabiedrisko attiecību nodaļas budžetā, daļa izmaksu – atsevišķi kultūras centra budžetā. Opozīcijas deputāti uzsvēra, ka kopējā summa ir nepārskatāma.

Kritika skāra SIA «Vides serviss» – arī šī uzņēmuma budžetā iekļauti izdevumi, kas saistīti ar «TASTE» festivālu. Bauskas novada saimnieciskās nodaļas vadītājs Mārtiņš Vilciņš skaidro, ka šāds finansējums paredzēts visiem festivāliem Bauskā. «Budžetā plānotas gan ikdienas sakopšanas izmaksas, nodrošinot sētnieku darbu Bauskā, gan apkārtnes sakārtošana pēc masu pasākumiem, tai skaitā festivāliem. Šajā gadījumā finansējums atvēlēts darbam pilsētā, nevis festivāla norises teritorijā. Ļaužu pieplūdums rada papildu darbu sētniekiem. «TASTE» ir tikai viens no uzskaitītajiem. Ir kantrifestivāls, novada svētki, Ziemassvētki, Vimbu svētki, Jaunais gads, «Zobens un lemess» un citi. Budžeta atšifrējumā, lai skaidrāk būtu saprotams, uzskaitīti būtiskākie pasākumi, kad pilsētā ir liels apmeklētāju pieplūdums. Sētnieki strādā virsstundas, kopj papildu teritorijas. Kopējie tēriņi, sasummējot darbu svētku un lielo sarīkojumu laikā, tai skaitā arī «TASTE», veido aptuveni 8,3 procentus no sētnieku darba izmaksām,» atklāj M. Vilciņš.

Deputāts Aleksandrs Novickis pauda, ka arī šajā gadījumā, apkopojot visas izmaksas, tā neesot gala summa. Analizējot 2018. gada festivāla tāmi, iznācis konstatēt, ka pašvaldība ieguldījusi vairāk nekā 60 tūkstošus eiro – 30 tūkstoši bijis līdzfinansējums, pēc tam vēl
33 tūkstoši – neatšifrēti pašvaldības ieguldījumi. Viņš pārmeta arī par plānotajiem līdzekļiem apsardzes nodrošināšanai festivāla laikā, tomēr «Bauskas Dzīve», veicot dažus aprēķinus, noskaidroja, ka 35 apsargiem šāda summa ir diezgan atbilstīga. Nav gan iespējams atklāt konkrētus skaitļus, jo par šiem pakalpojumiem plānots veikt publisko iepirkumu, un šāda informācija ļautu noprast, kādu piedāvājumu pašvaldība varētu atzīt par saimnieciski visizdevīgāko.

Tika pausta neapmierinātība ar to, ka ne visiem deputātiem ir iespēja iesaistīties festivāla izmaksu vētīšanā. «Katrs var piedalīties budžeta apspriešanas sanāksmēs. Tur ir gan administrācijas pārstāvji, gan deputāti. Kad notika šīs sanāksmes, jautājumu nebija un nepiedalījās arī daži opozīcijas deputāti. Diskusija sāka raisīties finanšu komitejas un domes sēdē, kad budžeta projekts pirms tam bija jau vairākas reizes skatīts,» tā J. Dūmiņš.

Šādu festivālu privātuzņēmējs nesarīkotu, uzskata J. Dūmiņš. «Festivāls ir Bauskas pašvaldības atpazīstamību veicinošs pasākums, kas savu uzdevumu jau tagad ir izpildījis. Cilvēki brauc «TASTE» dēļ uz Bausku. Jelgavā ir ledus un smilšu skulptūru festivāli, un tie ir pašvaldības organizēti. Bauskas pilsētas svētku formāts bija jau novecojis, to vajadzēja mainīt,» pauž Bauskas kultūras centra direktors. Viņš atceras, ka savulaik bijis sarūgtināts, ka Bauskas novada svētku laikā cilvēki devušies uz Ventspili. Savukārt par 30 tūkstošiem diez vai varētu sarīkot svētkus, kas radītu vēlmi palikt, tāpēc arī tapis formāts, kur papildu finansējums iegūstams no ieejas maksas. Šogad būs arī atsevišķi pilsētas svētki par godu 410 gadu jubilejai.

Šāds sarīkojums ir vajadzīgs arī kultūras centra kolektīva izaugsmei, jo «ar maziem pasākumiem vien nav interesanti», uzsver J. Dūmiņš. Biļešu cenu pieaugumu viņš skaidro ar inflāciju, kas skārusi gan mājsaimniecības, gan citas nozares; pat skatuves uzbūvēšana ik gadu kļūst dārgāka. Tas arī ir viens no iemesliem, kāpēc vēl aizvien nav zināma precīza tāme, jo publiskie iepirkumi vēl tikai tiek gatavoti. «Pilnīgi noteikti augusta sākumā izmaksu aprēķins vairs nebūs tāds kā pašlaik,» teic J. Dūmiņš.

Pievieno komentāru

Komentāri 73

Nu paga

Kas tad notiek ar ienākumiem? Tak ne jau tie ņem un pazūd.
Kamēr kasē ieripo atpakaļ tik cik iztērēts (vismaz), tikmēr neredzu par ko cepties vispār.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 07:59

Petuhs

TasTe unikalitāte bija cenā! Tagad tas ir tāds pats festivāls kā pārējie. Es esmu ar mieru lai pašvaldība to atbalsta tar 100% , bet lai tas būtu par veco cenu!

pirms 9 dienām, 2019.03.11 08:43

Kurica

Kas vainas cenai?

Tik daudz mākslinieku, dažādām gaumēm un par tādu cenu, tas ir LĒTI.
Ja gribētu aiziet uz tikai 1 kāda konkrēta mākslinieka koncertu, sanāktu samaksāt to pašu, ko šeit par visiem.

Un nemaz nerunāsim, ka salīdzinoši šis festivāls ir lētāks par jebkuru citu "lielo" festivālu, bet piedāvā kvalitātes ziņā gandrīz tādu pašus māksliniekus. Positivus biļete ar telti un stāvvietu vien sanāk tuvu 100 un kas tur uzstājas? Kaut kādi normāliem cilvēkiem nezināmi ārzemnieki.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 10:40

VVV

Beidziet bāzt acīs citus festivālus!!! Ušakovs pa velti taisa , mēs nevaram ?! Tad nav ko vispār atbalstīt lai taisa pa 30 ieeju tur tak daudz mākslinieku un paskatīšos cik tad to gribētāju būs!!!

pirms 9 dienām, 2019.03.11 11:12

-> VVV

Ušakovs arī nagla sūknē naudu no ārā no Rīgas Satiksmes un gan jau no festivāla "par brīvu" arī pamanās.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:41

UUU

"VVV" - droši, kaut pa 30. Tikai tad mākslinieku sarakstam jābūt advancētākam nedaudz. Tas neradītu problēmas lielākai daļai apmeklētāju.
Nav jau spiesta lieta apmeklēt to pasākumu galu galā. Gribi ej, negribi neej.. Vari atļauties ej, nevari neej. Turklāt cenu tak izziņoja uzreiz pēc iepriekšējā beigām, bija vesels gads tos pāris eirikus piekrāt.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:49

Petuh

Ko Tu šodien veikalā vari nopirkt par veco cenu.Neko.Pat maizi nē.

pirms 8 dienām, 2019.03.12 06:23

Nu gan

Divu dienu festivāla cena iepriekšpārdošanā 15 eiras. Daudz vai maz? Domājot loģiski, jāsecina, ka par tādu naudu parasti var tikt uz vienas grupas koncertu, bet te būs skatāmas un klausāmas padsmit grupas. Vienmēr var gribēt kaut ko lētāk nopirkt, bet jādraudzējas ar realitāti. Pieņemsim, ka biļetes cena atkal būtu 5 eiras, bet tad no Bauskas novada iedzīvotāju nodokļiem nāktos piešpricēt krietni lielākas summas. Vai ir pareizi, ka par šo izklaides festivālu maksā arī tie, kuri to neapmeklē?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 08:57

15 eiras, daudz vai maz?

jautājums vietā, vienam tā nav pat pusdienu nauda, bet daudziem jo daudziem ar šiem 15 eiro jāizdzīvo vismaz nedēļu, jo paskatoties ne tikai uz invalidātes pabalstiem, daudz kas vairāk nesanāk arī pensionāriem, kur līdz minimālajai pensijai 200 eiro mēnesī valstij trūkstot vesela pus miljarda. Jājautā, cik tad ir to cilvēku valstī, kuri nesaņem pat tos 200 eiro mēnesī, toties nodokļi viņiem jāmaksā, un kāds tur viņiem var būt TASTE par šo naudu?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 10:02

humors

spriežot pēc pilnīgā tukšuma rimčikā, 15 eur Bauskā nevar atļauties neviens.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 11:45

ko atlauties

nesaki viss ka rimcikaa klusums, kaa naak kaadi sveetki, taa maxima un rimi gaazj apkaart, lielie rati uz riteniem, piekrauti ar kaudzi! un pie visaam kaseem, milzu rindas. un taapat ari ikdienaa, cilveki iepeerkas diezgan bagaatiigi, tik jautajums, vai par taam akcijaam ko vini visu sapirkusi , var izlietot, un puse nenonaak atkrituu konteineros?? luuk taada ir situaacija. nabags jau nestaigaas pa koncertiem un ari nepirks ko nevaig, bet centisies nomaksaar reekinus, un pasu nepieiesamaako.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:37

-> ko atlauties

Cilvēk mīļais, sarkasms tas bija. Cilvēkam pat niks ir "humors"...

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:42

barotava

vietējo tingeltangeļu un melu čempionu apetīte aug augumā.....kur pieliek roku nodokļu naudai tur kā likums rodas "neizskaidrojama" inflācija, kas skarot gan mājsaimniecības, gan citas nozares :(

pirms 9 dienām, 2019.03.11 09:15

viedoklis

Vai tad Nvickis apmeklē kādu no pasākumiem, tamdēl, jau viņam neko nevajag....cita lieta braukt uz Alpiem vasaras laikā laist no kalna ar slēpēm un vēl lielīties ar to soc. tīklos, interesanti, vai pa ierēdņa aldziņu tas ir izdarāms????

pirms 9 dienām, 2019.03.11 10:02

bez puspatiesībām

ne tikai Novickis ir novada domē, bet tur arī ir citas personības, piem. Ābelnieks, kurš jau var atļauties par vienu stundu, veltītu gorillu aplūkošanai dabā, diviem cilvēkiem(sievai un pašam) izdot 1200 dolāru. Ja vēl atceramies šā kunga rocību pirms iesēšanās deputāta un novada vadītāja krēslā... Tā kā skaties plašāk!

pirms 9 dienām, 2019.03.11 10:07

Viedoklis

Ābelnieks, kā ilggadējs mērs, no lielās algas, iespējams, ietaupija, bet no kurienes, knapam ierēdnītim sataupīt.....it kā nav labi skaitīt svešu naudu, bet Nvickis naski to dara visu par visiem zin...., jautājums, kas sponsorē tik lepnas izklaides un par ko?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 12:38

jautājums viedoklim

kur tagad iztiku pelna no amata nomestais ilggadējais mērs Ābelnieks?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:00

????

Tas jautājums nav man, bet iekrāt no tik lielas algas ir reāli, bet kur prasts ierēdnis dabūn naudu dārgām izklaidēm ir interesanti....?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:05

LIENU CITOS MAKOS

Tak nevienam no viņiem būšana Domē nebija, nav un nebūs vienīgais ienākumu gūšanas avots.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 13:46

bez viedokļa

ko tā satraucieties, Alpu sniegu ar slēpēm griež arī galvenais iepirkumu speciālists, izpild***is ar kundzi, vai viņu algas ir daudz lielākas par deputātu algām??? ja jau skaitām naudu svešos makos, var būt sākam ar tiem kuri koordinē pašvaldības būvniecības objektus???

pirms 6 dienām, 2019.03.14 19:38

kur patiesība???

Cienijamais deputāta kungs, Jūsu satraukums par to, ka arī citi , kuri, starp citu, pelna krietni vairāk nekā Jūs cienijamais kungs, griež vasarā Alpos sniegu, bet vismaz tie citi, nesniedz par sevi melīgu informāciju, vai tad cien. deputāta kunga faktiskā dzīvesvieta atrodas Bauskas novadā, vai, tomēr, Rīgā un ko ražo viņa, piesauktā zemnieku saimniecība... utt????Kur tad ir godīgums un atklātums????Ha ""atklātibauskai""????

pirms 5 dienām, 2019.03.15 13:43

patiesības gans

biedrs Ābelnieks ticis amatā "Vēstures nodaļas vecākais speciālists"! Kā tad tika atpakaļ pie pašvaldības maizes, vai konkursiņš arī bija, jeb nacionāļu vecbiedram amatiņu pietaupīja "pa blatu" līdz priekšā gozēšanās laika beigām?

pirms 5 dienām, 2019.03.15 17:14

Parastais mirstīgais

Kur var uzzināt cik bezmaksas biļešu tiek iedalīts kultūras centra darbiniekiem un to ģimenes locekļiem?!

pirms 9 dienām, 2019.03.11 11:16

Nemirstīgais

Nulle. Šogad viņiem ir tikai atlaides, līdzīgi kā studentiem un pensionāriem.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 11:39

?

Cik tad bija iepriekšējos gados? Gan jau lieli apjomi, ja šogad piegriezta budžets!
PS. Saprotu KC darbiniekiem, bet ne jau radiem un draugiem, pus Bauska visiem draugi :D

pirms 9 dienām, 2019.03.11 20:27

-> ?

Iepriekšējos gados bija, cik grūti teikt. Cik dzirdēts tad kaut kāds skaits X, no kura beigās tāpat visas netika izmantotas. Bet gana daudziem tika.
Sistēma ar atlaidi skan daudz labāk.

pirms 8 dienām, 2019.03.12 14:13

Tu nemirstīgais

Kaunies.Ja nezini,tad nerunā.Es nezinu,bet neatļaujos apvainot kultūras centra darbiniekus,kuri 2018.gadā strādāja līdz naktij,lai šo pasākumu noorganizētu.Tur strādā jauni cilvēki,kuriem savs darbs patīk,un daudz ko padara par velti.Varbūt jums vajag tur par direktoru 70-gadīgu onkuli,kuram vairāk par aptieku nekas neinteresētu.Tā vai?

pirms 5 dienām, 2019.03.15 06:01

oi

toties kad jābūvē visādi sporta centri, tad pašvaldība var miljonus aizņemties.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 11:44

ESTE

Tam dzerstiņam būs būt . Kas vainas cenai? Šņabis taču arī tapis dārgāks .Tautai ir jāielok brandavs,ir jāieloka balss un kājas pirms lielā laimes dietiena.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 12:06

"cienījamie" deputāti

Tie no jums, kuri iepriekšējos gadus festivālu apmeklēja, redzēja ka cilvēkiem tas patīk, ieguvēji bija arī daudzie novada uzņēmēji. Nav jāgrauj citu ieguldītais darbs tikai tādēļ ka nav izdevies piepildīt savas ambīcijas. Kultūras Centra komanda ir ielikusi milzīgu darbu lai šis festivāls būtu Bauskas lepnums. Paldies viņiem par to!!!

pirms 9 dienām, 2019.03.11 16:12

"cienījamais" organizātor

vai prasība atskaitīties par nodokļu maksātāju naudas izlietošanu un pārskatāmu iepirkumu rīkošanu, kuros piedalās ne tikai "silei" pietuvinātie ir ieguldītā darba "graušana"?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 16:55

Šaša!

Vienam tautas kalpam grūta bērníba... visuzinis, visuvaris...

pirms 9 dienām, 2019.03.11 23:40

Jāni!

melojot un krāpjoties pie turības netiksi..... tikai sagandēsi savus nervus....

pirms 8 dienām, 2019.03.12 08:45

"cienījamais' organizators

Kādēļ tiek mēģināts iegalvot par atskaišu neesamību??? Atskaites tiek sastādītas par katru pozīciju, kā jau grāmatvedībā pienākas.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 08:09

Jautājums.

Varbūt Bauskas novadā izdzēst gaismu un uzvilkt melnu plēvi pār visu novada teritoriju, lai arī saule pie mums nespīd?
Tas ir tikai apsveicami, ka vasaras laikā ir pasākumi, kurus var apmeklēt.
Vasarā atbrauc ciemos arī mūsu pašu novada cilvēki, kas dzīvo un strādā citās valstīs, arī viņiem ir kur pavadīt skaistu sestdienu vai svētdienu.
Ko var komentāros rakstīt, nodokļu nauda, nodokļu nauda. Ikviens strādājošais ir nodokļu maksātājs. Nepatīk neej, sēdi pie TV, ej upmalā un sauļojies. Pagājušā gada pasākumam ir labas atsauksmes. Ja ieejas maksa būs 2.00 euro, tad teiks kas tā par maksu. Cik deputāti apmeklēja šo festivālu 2018.gadā?

pirms 9 dienām, 2019.03.11 17:02

"cienījamais" organizātor

ne tu novada gaismas izslēdzējs vai plēves uzvilcējs! Šeit runā par "dubļainajām" kurpēm kas jānotīra, bet te kā rubenim riesta laikā viena dziesma ....par krāšņajām spalvām!

pirms 9 dienām, 2019.03.11 17:21

Es

Ja nespīdēs saule un nebūs pasākumu arī meklēs vainīgos,jo redz,nozaga sauli.Nekad nekas nav labi.Bet tiešām paldies Jānim Dūmiņam par darbu un lielo pacietību visu šo lasot.

pirms 8 dienām, 2019.03.12 06:30

Andris

Pašvaldības daļa ir nodrošināt vietu, kārtību,drošību.
Organizatori ir algoti pašvaldības darbinieki.Par visu citu maksā tie, kuri iet,pērkot biļetes.Tad arī reāli mākslinieki sapratīs,cik viņi ir vērti.
Izdevumu tāmei jābūt publiskotai ,arī atskaitei pēc TASTE.

pirms 9 dienām, 2019.03.11 18:40

Sandris

šajā pasākumā tiek ieguldīta NODOKĻU MAKSĀTĀJU NAUDA, kāda suņa pēc, kopējā nauda tiek iegrūsta bariņam traļi-vaļi uzdzīves gribētājiem. Un tāmēm jābūt PIRMS pasākuma, nevis jānāk uz domi pakaļ nopļakarētajai trūkstošajai nauda, cik trūkst tik pozīcija ar slaidu vēzienu no budžeta iedod. Nu bišķīt bezpriģels, ne???

pirms 6 dienām, 2019.03.14 19:46

Sandri,

Bet ja pasākums sevi atpelna un pašvaldība šo naudu tāpat atgūst... kur ir problēma?

pirms 5 dienām, 2019.03.15 14:49

Er

Tas te nošpikots nosaukums, raidījums kas te es te .....pladiāts

pirms 9 dienām, 2019.03.11 20:48

Par tām cenām.

Cenas aug visur,Jā.Kur mēs apstāsimies.Arī pie ārsta uz konsultāciju ne visi kam pat ļoti nepieciešams ir šāda nauda.Cilvēki noņemas ar pašārstēšanos.Tā ir mīļie deputāti.Un tie,kuri nedzīvo Bauskā vispār lai nenoņemas ar rēķināšanu,jo viņiem tak vienalga,būs tas festivāls,vai nebūs.Cilvēkiem patīk un jums mīļie,tas ir jāņem vērā.Priekš tam jūs tur esat ievēlēti.

pirms 8 dienām, 2019.03.12 06:49

mīnusiņš

Ai kā nepatīk.Mums vēlētājiem arī nepatīk,ka Jūs pirms vēlēšanām esat smaidīgi,piepeši daudzus pazīstat un pat sveicināt.Pēc vēlēšanām viss mainās.Kultūras pasākumu rīkošanā notiek lielā rēķināšana un pat apspriešana vai vispār vajag.Vajag.Mēs visi neesam tik bagāti,lai regulāri apmeklētu teātrus un koncertus Rīgā.Pārsteigta esmu par Skurbu Gati.Kāda nepārskatāma tāme.Bindera šmuce par visām tāmēm iet pa visu valsti.Tas nekas.Atvainojos par skarbumu,bet esmu dusmīga.

pirms 8 dienām, 2019.03.12 19:17

Jazeps

Mīnusiņ.... neviss dusmīga esi, bet dura....

pirms 7 dienām, 2019.03.13 07:48

Jazepam

Pilnīgi Tev piekrītu.Skaidrs,ka esmu dura,ejot uz vēlēšanām,cerot,ka mana dzīve uzlabosies.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 19:19

priekš mīnusiņa

festivāli jārīko par savu naudu, par savu, savu naudu, nevis budžeta naudu. nevari atļauties, neej, bet es šo balagānu neapmeklēju, un kāpēc mani nodokļi tiek izsaimniekoti tavu izklaižu apmaksai. Pareizi Skurba saka.

pirms 6 dienām, 2019.03.14 19:50

Karīna

To: "priekš mīnusiņa" alias "bez viedokļa" alias "Sandris" alias "Alise"
Kā uzņēmēja es saredzu lietderīgu nodokļu naudas izlietojumu šādam festivālam. Lielajos festivālos ieguldītā nauda atgriežas ar uzviju caur uzņēmēju maciņiem. Apmeklētāji šeit atstāj ievērojamu naudas apjomu ne tikai par biļetēm, bet arī par ēdināšanu, naktsmītnēm un citiem pakalpojumiem. Vispirms nauda nonāk uzņēmēju kabatās, bet pēc tam nodokļu veidā atgriežas pašvaldības un valsts budžetā. Pie tam naudu saņem arī uzņēmēju nodarbinātās personas.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 08:41

Karīnai

Lūdzu stādi priekšā kādu uzņēmēju, kuram nauda atnāk ar uzviju. Ēdinātājiem tā kapacitāte ir tik cik ir un masas nu nekādi nepabarosi. Vienīgais lielākais ieguvējs ir Rimi un Maxima, jo tur tiešām tauta plūst straumēm un pēc ieņēmumiem gan jau var pierādīt pienesumu. Lūdzu - vai šie uzņēmumi ir vietējie? Tā kā nevajag kult tukšus salmus.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 14:00

Karīna

Kaut vai viesu nams "Bērzkalni". Un citi apkārtnes viesu nami. Festivālu dienās pilsētas ēdināšanas uzņēmumi arī ir krietni vairāk apmeklēti, ne jau visi grib mieloties estrādes teritorijā. Tad vēl vietējie taksometri tiek vairāk izmantoti nekā ikdienā. Droši vien, ka Pils muzejā arī vairāk apmeklētāju. Vai tas neko neizsaka?

pirms 5 dienām, 2019.03.15 14:43

Tracina

Kopš kura laika tad Bauskas pils muzejs ir vietējo uzņēmēju sarakstā? Bērzkalni - Tastē piepildīti??? noskaidro pašā viesu namā, ja rādītāji būtu tik spīdoši, viesu nams šobrīd nebūtu izlikts pārdošanā. Ēdinātāji var pabarot visus apmeklētājus???, -tak daždien, kā, piemēram, svētku reizē- 8. martā ar vietējo publiku nevar tikt galā, kur nu vēl ar iebraucējiem. Daži taksisti varbūt «uzvārās», turklāt, ņemot uz ķepas un nemaksājot nodokļus!? Nevajag tak smīdināt tautu, varbūt Vides servisam vairāk darba, lai savāktu mēslaini.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 15:01

kāds naivums

uzskatīt, ka ieplūst baigā nauda uzņēmējiem. karbonāžu ēstuvē 2 dienas visu laiku ir pilns, aizņemti visi 10, nevis 4 galdiņi. uz kaut kādiem 3 pasākumiem gadā. uz gada fona tie ieņēmumi ir sīcene.

pirms 4 dienām, 2019.03.16 15:00

Atskaite

Neesmu novada administrācijas vai kultūras centra darbinieks bet novada uzņēmējs. Gadā no mana uzņēmuma novads saņem pāri par 20 tūkstošiem EUR ( nodokļi kas paliek pašvaldības rīcībā). Gan man, gan darbiniekiem un viņu ģimenes locekļiem patīk novadā veiktie pasākumi iedzīvotāju kultūras dzīves un sporta tradīciju pilnveidošanai ( protams, katram tuvāks kas cits, bet kopumā atbalstoši). BET ...gribētu atkaiti par dažu deputātu nevēlēšanos strādāt novada iedzīvotāju labā. Jūs saņemat algu no manis ( tai skaitā) maksātajiem ( saražotajiem) nodokļiem, tāpēc varu prasīt lai jūsu darbs būtu adekvāts. Negribu lai tiktu tīši kavēti iedzīvotājiem vajadzīgi projekti, kā tas tika darīts baseina gadījumā. Nevajag taisnoties ar stingru uzraudzību, tas jādara profesionāļiem ( KNAB u. c., taču līdz šim nekas krimināls nav ticis novērots). Neticu ka esat zinoši visās jomās. Dariet to ko protat ( ja protat) un nelieciet šķēršļus tiem kas grib novada iedzīvotāju dzīvi padarīt labāku. Tātad - gaidu atskaiti no opozīcijas neapmierinātajiem deputātiem par viņu konkrēti paveiktiem darbiem! To ko dara pozīcija es redzu! Paldies viņiem par baseinu, par skaistajiem svētkiem un sakopto novadu!

pirms 7 dienām, 2019.03.13 14:16

adekvātā Atskaite

nelieciet šķēršļus nopelnīt "silei" pietuvinātajiem un izsaimniekot publiskos līdzekļus!!

pirms 7 dienām, 2019.03.13 14:45

adekvātajam trollim

Kas jūs par šķēršļu licējiem, tikai mazi skaudīgi nemākuļi ar lielām ambīcijām.Ar izsaimniekot gribētājiem lai nodarbojas to profesionāli ķērāji.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 17:45

arī atskaitei

Paldies par interesanto komentāru.Pilnīgi visā Jums piekrītu.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 19:15

Skaitītājs

Tūlīt būvēs divas lauku sporta halles vietās, kur cilvēki drīz būs ar lupu jāmeklē par tavu, uzņēmēj, samaksāto nodokļu naudu. Tādi opozīcijai sasniegumi. Laukiem būt (uz pilsētnieku rēķina)

pirms 7 dienām, 2019.03.13 20:02

jau atskaitīts

Lūko uzņēmēj ka tik vienoti- zaļi-nacionālo melu čempionu apvienība neierok kārtējo "ļimoņčiku" upmalas sapņu katakombās

pirms 7 dienām, 2019.03.13 21:53

deputāts

vai pašslavinošai "Atskaitei" kājas neaug no domes krēsla nomestā nacionālās apvienības virsbiedra "karsējas", kas turpina vilkt “vadoņa” melu meldiņu!!! Un lūdzu precizējiet, kur to atskaiti jānosūta ????

pirms 7 dienām, 2019.03.13 16:22

Atskaite

Velku pats savu meldiņu, ne kāda norādīto. Atskaitei būs derīga atklātā mājaslapa, ja vien nav kas sevišķi slēpjams.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 17:47

Atskaitei

Par to, kas slēpjams pajautā galvenajam Jātniekam un Čačam :)

pirms 7 dienām, 2019.03.13 18:28

deputātam

Ak, mazais nerātni, tātad nespēj nedomāt par mani.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 19:57

mazajam deputātelim!

Mazajam nerātnim patīk ar pliku dupsi kvēlojošas ogles dzēst.....dupsis jau apsvilis, bet tālāk nekur netiek, vismaz jāļauj viņam te izpausties, lai jau tiek, citādi vai žēli paliek raugoties uz bāli iekritušo ģīmi...:)

pirms 6 dienām, 2019.03.14 13:57

no malas

Par to pasākumu atskaiti.Nevajag.Ja jau reiz valsts līmenī algas nedrīkst publiskot,tad kāpēc jāpublisko pasākumu tāmes un atskaites.Algas arī maksā no budžeta naudas,tieši tāpat kā piedalās ar kādu daļu pasākumu rikošanā.Ja jāslēpj,tad jāslēpj.

pirms 6 dienām, 2019.03.14 07:11

Alise

Vai Dūmiņš vispār saprot, ko runā? Taste Bauskas atpazīstamību veicinošs pasākums?! - kur tad pie baltajiem burtiem jūs redzat Bauskas vārdu? Kur reklāmās izcelta Bauska? Prāts - salīdzināt Jelgavas ledus un smilšu skulptūru festivālu. Palūko, ja tic publiskotajai informācijai 2017. gadā Jelgavā ledus skuptūru festivālu apmeklēja vairāk kā 85 000, pagājušajā gadā vairāk nekā 80 tūkstoši. Bauskas Taste it kā ap 10 000. Ja rīko kārtējo tingentangeli, kas neatšķiras no pārējiem līdzīga rakstura pasākumiem, kāda izaugsme tad te gaidāma? Jāspēj organizēt kaut kas citāds, tieš tāpēc liekas muļķīga atteikšanās no Puķu draugu saieta rīkošanas. Bijis būtu vismaz kaut kas savādāks. Copy paste formātu festivālam piemērot un tad izplest spalvas kā pāvam, re kaut kas nebijis sasniegts, tiešām orģināli. Parādi, ka spēj izgudrot un uzcept tiešām ko nebijušu un pulcēt gan vietējo publiku, gan ārvalstu.

pirms 6 dienām, 2019.03.14 20:32

Alisei

Pamatīgi esi nopūlējusies,lai noliktu Bausku un pasākumus tajā.Kultūras centra direktors saprot ko runā un grib savai Bauskai darīt labu.Bet tu dārgā ar savu statistikas pārskatu pieklusē.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 06:06

Vilis

Jā, iepogojās vietvaldes lakstīgalas, slavinot BKC darbu. Nez kādēļ Tasti var pielāgot vienam laika periodam, pirmajai augusta nogalei, bet pārējos pasākumus, rīkojam, kad nu sanāk. Novada svetki 2017. gadā 2. Jūlijā, 2018. gadā 26.maijā, šogad Bauskas un novada svētki 21.-23.junijs. Ak, jā, novada svētki Dūmiņprāt ir novecojis formāts un dzima Taste ar regularu laika posmu, bet novada svetkus var iebidit, kur nu pagadas. Pilsetas svetkus šogad iešķiebjam uz Līgo, tak divus zaķus ar vienu šāviņu novālējam. Prieks kam tautai vairak to pasakumu, ko tur īpaši nopūlēties. Tas pats ar Vimbu festivālu, pirmo pievilka Lieldienām klāt, otro nesanāca, jo tās nu bij par agru, bet šogad re -ak tu laime pilnīga, atklal var pievilkt Lieldienam, tas nekas, ka datumi ar pagājušajiem nesapas, bet galvenais, ka tak nevajadzēs nopūlēties un vēl vienus svētkus -Lieldienas organizēt.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 07:33

VILIM

Ārprāts!Tu taču būtu izcils ne tikai kultūras centra,bet pat novada vai visas valsts vadītājs.Šito prātīgo domāšanu.Vili uz priekšu.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 17:52

Bauska rullē

Es tiešām neizprotu pie kādas stratēģijas Bauska pieturās? Vai vispār tāda eksistē? Ja vēlamies, popularizēt šo vietu un piesaistīt papildus publiku, lai t.s. uzņēmēji kaut ko arī nopelnītu, tak prātīgāk ir pieradināt tautu pie viena datumu nevis lēkāt šurpu turpu. Ja es zinu, ka Kuldīgas pilsētas festivāls ik gadu norisinās jūlija trešajā nedēļā, Saldus novada svētki ik gadu maija trešajā sestdienā, Alūksnē augusta pirmajā nedēļā, tepat Rundālē novada svētki tradicionāli notiek jūnija pirmajā sestdienā. No tā izriet, ka mums nekādu tradīciju nav, plebejiem var atvēlēt svētkus, kad pagadās, kad vietvalžiem izdevīgi.

pirms dienas, 2019.03.19 14:31

Kārlis

Papētīju BKC mājaslapu, tur info par Vimbu svētkiem vispār nav atrodams. Aprīļa plāns neeksistē. Ieguglejot - travellatvia var uzmeklēt, ka norise gaidāma 21. aprīlī. BKC vakar ievietojuši nolikumu tirgotājiem, izskatās rūpīgi izstrādāts, salīdzinot ar pagājušā gada. Urrā, zivju tirgotāji tiekot atbrīvoti no dalības maksas (ja tirgo pasākuma tēmai atbilstošu produkciju). Vajadzēja noorganizēt divus svētkus, lai saprastu, ka šeit goda vietā ir zivis, nevis sveces,ziepes,podi un citi štrunti. Ja atveram citu sadaļu,tajā pašā mājaslapā-tirgus izpēte, nav jaunumu nekādu. Pērn 5.martā bija izsludināts telšu nodrošinājums, bet vēlāk arī apskaņošanas nodrošinājums. Manuprāt, cenu aptaujas un līgumus jāslēdz daudz savlaicīgāk, ne dažas dienas pirms pasākuma. Iespējams, visi piegādātaji jau sen zināmi un ar vadību vienojušies, tas, kas tiek publicets aptaujā, tik birokrātijas nolūkiem.

pirms 5 dienām, 2019.03.15 07:53

Vietējās ziņas