Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Ārzemnieki «lido» pa maģistrāli A7 7

Bauskas policisti trešdien, 21. septembrī, kopā ar kolēģiem strādāja Eiropas Savienības dalībvalstīs kopīgi rīkotajā reidā. Tā mērķis bija uzlabot ceļu satiksmes drošību, mazinot smagi ievainoto un bojā gājušo satiksmes dalībnieku skaitu uz Eiropas ceļiem. Nepilnas divas stundas ar policistiem ceļa A7 posmā no Bauskas līdz Grenctālei strādāja arī «Bauskas Dzīve».

Galvenā vērība tika pievērsta tam, kā vadītāji ievēro atļauto braukšanas ātrumu. Rezultāti nav iepriecinoši – pusotras stundas laikā aizturēti četri automašīnu vadītāji. Ja policistiem darbā nebūtu jāizmanto arhaiskas metodes, apmēram minūtes piecpadsmit ar roku noformējot protokolu, pārbaudīto auto skaits būtu lielāks.

Policija aizturēja šoferus, kuru vadītie vieglie automobiļi traucās pa ceļu ar 123, 127, pat 152 kilometru lielu ātrumu. Kravas transportam Latvijā maksimālais atļautais ātrums ir 80 kilometru stundā. Kāds šoferis brauca ar 91 kilometru lielu ātrumu. Visi aizturētie bija ārzemnieki. Bauskas policijas kārtībnieks Mārtiņš Ojāru aicināja nepieņemt to kā ikdienas realitāti. Ātruma pārkāpēju vidū ir ne mazums Latvijas šoferu. Šoreiz tā bijusi tikai sakritība.

Valsts policijas Bauskas iecirkņa vecākais inspektors Aleksandrs Sidorčiks «Bauskas Dzīvei» apliecināja, ka ceļš A7 ir kārtības uzraudzītāju rūpju lokā. Satiksmes intensitāte te ir ļoti augsta, liels ir kravas automašīnu īpatsvars. Šie faktori paaugstina pārvietošanās bīstamību. «Šis ļoti noslogotais ceļš šoferus nogurdina, citus dara agresīvus. Tādēļ arī te vairāk konstatējam pārkāpumus, te arī visbiežāk var sastapt strādājam mūsu policistus,» skaidro A. Sidorčiks.

Vairāk lasiet laikraksta «Bauskas Dzīve» drukātajā versijā piektdien, 23. septembrī.

Pievieno komentāru

Komentāri 7

braucējs

A7 ceļam vajadzētu būt 2 joslas katrā virzienā + betona starpsiena starp braukšanas virzieniem + apvedceļi apdzīvotajām vietām. Kāmēr tā nebūs - Latvija mirušo skaitā uz ceļiem būs 1. Eiropā un Policija tur neko nevar padarīt - lieki tērēta nauda.

pirms gada, 2016.09.22 13:50

ja jau

rekonstruējot šoseju Rīga Bauska kādereiz tika lemts ka pietiks ar vienu joslu katrā virzienā, vai arī tagad būvējot Rail Baltic būs atbilstoši tikai vienas sliedes, par ietaupīto varētu piebūvēt kādu joslu klāt šosejai

pirms gada, 2016.09.22 17:01

zivtiņš

Paldies krištopānam, šlesarānam un citiem āniem par vienu braukšanas joslu un nevienu apvedceļu visā posmā rekonstruējot šoseju. Tas kurš šo lauku šoseju sauc par maģistrāli ir gatavais auns, A7- nožēlojams Eiropas nomales banānu republikas ceļš. Pie šādas kustības intensitātes šeit jābūt sešrindu šosejai ar nodalītu, aprīkotu ar "gaismas ķērājiem", vidusjoslu, standartiem atbilstošu aizsargžogu dzīvniekiem gar autostrādes malām, atpūtas vietām. Kamēr tā nebūs, ātrumu var ierobežot vēl vairāk, upuri ir neizbēgami, jo tālāk, satiksmes intensitāte augs, jo vairāk.
Bauskas dome laikam valodu pavisam pazaudējusi? Viņai, lai kaut cik reabilitētos vēlētāju acīs, pašai vajadzētu rīkot akcijas katru nedēļu pieprasot Bauskai apvedceļu.

pirms gada, 2016.09.22 22:48

zivtiņs

Interesanti, kādam tad ātrumam jābūt uz starpvalstu apgabala galvenās šosejas 21. gadsimtā Eiropas savienībā, vai tiešām 90 km. st. vai nav tā ka daudz par lēnu, maķenīt?

pirms gada, 2016.09.22 22:53

tt

Pa 25 gadiem 1 josla katra virziena ? Saja bedre viss pa vecam!

pirms gada, 2016.09.23 13:12

ārds

1987.gadā Matiass Rusts nosēdās Maskavā Sarkanajā laukumā. Varbūt šie skrējēji taisa tikai ieskrējienu?

pirms gada, 2016.09.23 15:12

Vietējās ziņas