Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Ātrvilciens trauksies garām Bauskai 19

Paies kāds laiks, un garām Bauskai trauksies starptautiskais ātrvilciens Tallina-Varšava.Triju Baltijas valstu nozaru pārstāvji konceptuāli vienojušies par iespējamo vilciena «Rail Baltica» maršrutu, informē Ilze Svikliņa, Satiksmes ministrijas sabiedrisko attiecību speciāliste.Latvijas, Lietuvas un Igaunijas pārstāvji konceptuāli vienojušies, ka izdevīgākais «Rail Baltica» maršruts būtu Tallina-Pērnava-Rīga-Bauska-Paneveža-Kauņa. Iespējamais maršruts vēl tiks izvērtēts, lai veiktu detalizētu projekta izmaksu un ieguvumu analīzi. Šajā maršrutā plānots izbūvēt sliedes, lai ātrgaitas dzelzceļa līnija nodrošinātu maksimālo ātrumu līdz 250 kilometriem stundā. Tādējādi ceļu no Rīgas līdz Tallinai būtu iespējams veikt divās stundās, līdzīgi arī maršrutā Rīga-Kauņa.Prezentēti četri iespējamie varianti, arī maršruts no Rīgas uz Lietuvu gar Jelgavu. Pašlaik nolemts Latvijas dienvidos līniju no Rīgas būvēt garām Bauskai.Bauskas novada domes attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ilze Tijone šiem procesiem seko līdzi jau daudzus gadus: «Pašlaik, protams, tas ir tādā kā sapņa līmenī, bet jau ar konkrētām aprisēm. Zināms aptuvenais līnijas izvietojums austrumos no Bauskas. Pilnīgi iespējams, ka varētu tapt izbūvēts kāds atzars kravas transportam. Jebkurā gadījumā ir paredzamas aktivitātes būvdarbu, varbūt arī ekspluatācijas laikā. Uzņēmējiem, arī pašvaldībai tagad vajadzētu projekta attīstībai sekot līdzi.» Pozitīvi šo ziņu vērtē arī uzņēmēju kluba «Bauska '97» prezidents Indulis Pētersons: «Jebkura būvniecība dod iespēju strādāt un nopelnīt vietējiem ļaudīm, uzņēmējiem. Tālākā nākotnē raugoties un zinot vilciena kā satiksmes līdzekļa renesansi Eiropā, mēs kaut kad varam izrādīties ieguvēji. Iespējams, kaut ko iegūs iedzīvotāji, kuru zemes gabalus valsts atpirks, problēmas būs tiem, kuri dzīvo iespējamās līnijas tuvumā. Nezinot visas detaļas, konceptuāli šo ideju vērtēju pozitīvi.»«Rail Baltica» mērķis ir atjaunot Baltijas valstu tiešu saikni ar Eiropas dzelzceļa tīklu un veicināt reģionālo integrāciju, savienojot metropoles Tallinu-Rīgu-Kauņu-Varšavu-Berlīni. «Rail Baltica» maršruts nodrošinātu ne tikai pasažieru, bet arī kravas pārvadājumus un iespēju veidot pasažieriem izdevīgus reģionālos dzelzceļa maršrutus dažādos posmos. Paredzams, ka «Rail Baltica» izpēti pabeigs nākamā gada marta beigās. Tā iekļauta Eiropas komunikāciju tīklu prioritāro projektu sarakstā. Izpētes kopējās izmaksas ir 396 000 eiro.

Pievieno komentāru

Komentāri 19

pipars

tie ir slimu sunisu murgi,ja dome izlems kad sanji ripos vinju kabatas,tad buus...

pirms 7 gadiem, 2010.12.19 19:54

mans vārds

būs iespēja pabraukt ātrāk bauskai garām, un papildus iespēja izvairīties no šīs vietas.
apsveicami.
par laimīgu lai sevi sauc, kas brauc no bauskas nepiekauts.
tagad būs - par laimīgu lai sevi sauc, kas 250km/h pabrauc bauskai garām.

pirms 7 gadiem, 2010.12.19 15:57

tā es

ĀTRVILCIENAM Bauskā pietura nebūs, tad tas nebūtu ātrvilciens. I nesapņojiet.

pirms 7 gadiem, 2010.12.19 08:36

Viens no pedeja laika labakajiem projektiem,kurš ari butu lietderigs,neka izgrusti simtiem tukstosi kautkadas bibliotekas celtniecībai.

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 19:03

ijp0

doma jau laba, bet to vilcieni liniju atklaas kaaadaa 2032.gadaa. Bus biski japacieshas.

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 17:44

loģika

doma laba, bet uz jautājuma ir izpildījums. Un izpildījums ir galvenais.

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 15:48

mama

kad tas veel buus?:D
bet vispar nebuutu slikti, ja uz Riigu varetu taa zhvikt un ar aatrvilcienu, nevis ar autobusiem vai dushmanjiem:))

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 14:51

baiba

Bauskai jau sen vajadzēja būt miljonāru pilsētai,jo cauri Bauskai brauc visa eiropa.Vienīgā nelaime ,ka domē sēž visādi klerki kuri nemāk paņemt dzīvu naudu.Varbū kļūdos šie ņem,un bāž savā kabatā.

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 14:10

vdk

Skaidri un gaiši taču uzrakstīts - garām Bauskai. Ko jūs cepjaties un priecājaties.

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 14:05

bjorns

Jā liesliski, tikai neaizmirstiet izbūvēt arī pieturu Bauskā !!! Es jau redzu kā ceļas cena manam 2 istabniekam )))

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 12:17

Ilmārs

Trauksies garām!!!!!!!
Un sadalīs Bauskas apriņķi divos apriņķos. Šaipus sliedēm un viņpus sliedēm. Brauksim līdz Ķekavai lai tikt otrpus sliedēm. Vesela pilsēta ir otrpus sliedēm. Olainē nevar uzcelt gaisa tiltu, la izbrauktu uz ceļa Rīga-Jelgava.
"Padumjajā" laikā bija plānots ātrvilciens uz Ērgļiem un tagad dzelzceļa sliedes uz Ērgļiem ir tu-tū.
Ir taču jaunākas inovatīvas tehnoloģijas sabiedriskajā transportā. Piemēram: http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1205970/Taxi-future-Space-age-pods-drive-transport-21st-century.html
Darbs 50 000 strādājošiem, ko piedāvāja Šlesera kungs un uz priekšu. Vieni zem zemē mietus, otrie stutē pāri baļķus un trešie brauc uz Hitrovas lidostu špionēt, kāds tas Martin Lowson verķis darbojas.
Starp citu ziemas olimpisko spēļu norises vietās ,Turīnā un Vankuvērā metro brauca bez vadītāja.

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 11:59

Hm

Kas tur labs - ātrvilciens trauksies garām, būs troksnis un nekāda labuma

pirms 7 gadiem, 2010.12.18 11:54

Vietējās ziņas