Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Balticovo» izstādē Dubaijā pārbauda spēju konkurēt plašākā tirgū

Iecavas novada akciju sabiedrība «Balticovo» februārī piedalījās lielākajā Tuvo Austrumu valstu pārtikas, dzērienu un restorānu biznesa izstādē «Gulfood 2014» Dubaijā.

Uzņēmums biznesa forumā bija pārstāvēts otro gadu, «Bauskas Dzīvi» informēja «Balticovo» pārstāve Liāna Bokša. Ziemeļeiropas lielākā olu un olu produktu ražotāja stendā visu izstādes laiku strādāja valdes priekšsēdētājs Arnis Veinbergs, komercdirektors Edgars Lesnieks un eksporta menedžeris Jānis Sproģis-Nuka.

Izstāde «Gulfood» Dubaijā šogad notika divdesmit piekto reizi, tajā piedalījās 3659 kompānijas no visas pasaules. Dubaijā bija pārstāvēts ievērojams skaits Latvijas kompāniju, gandarīts pauž A. Veinbergs, secinot: «Pārliecinājāmies, ka varam konkurēt plašākos tirgos.»
«Izstādē piedalījāmies, lai atrastu noieta tirgus Tuvo Austrumu un Persijas līča valstīs, Āfrikas kontinentā,» stāsta uzņēmuma vadītājs.

«Mūsu galvenā atziņa pēc izstādes – ar savu produkciju esam konkurētspējīgi ne vien Eiropā, bet arī globālajā tirgū. Vislielāko interesi izraisīja mūsu ražotā saldētā olu masa, šķirotās olas, pankūku masa un majonēze. Nākotnē mums jāatrod sadarbības partneri, sadarbības modeļi un jāsaprot, ar kuru produktu vislabāk startēt Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgos, lai sāktos veiksmīga tirdzniecība.»

Dalība izstādē bijusi rezultatīva – nodibināti jauni kontakti, apmeklētas vairāku potenciālo sadarbības partneru noliktavas, iegūta plašāka informācija par to, kā funkcionē pārtikas ražošanas industrijas Tuvajos Austrumos. «Noskaidrojām, pēc kādiem principiem darbojas vietējās «HoReCa» jeb viesmīlības sektora apgādes kompānijas un kādi produkti tiek patērēti. Liels ieguvums ir vairāki nozīmīgi kontakti ar uzņēmumiem Āfrikā, kas ir viens no «Balticovo» stratēģiskajiem attīstības virzieniem,» apliecina kompānijas komercdirektors Edgars Lesnieks.

Jau vēstīts, ka Iecavas novadā strādājošā ražotne pēc modernizācijas kļuvusi par nozares līderi Eiropas ziemeļu reģionā un eksportē ap 70% produkcijas.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas