Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Bauskā atgriežas autokross 12

Bauskas trasē «Mūsa Raceland» pēc trīs gadu pārtraukuma sestdien, 2. jūnijā un svētdien, 3. jūnijā, risināsies Eiropas autokrosa čempionāta otrais posms, kas iezīmēs arī Mūsas trases 40 gadu jubileju. Uz starta stāsies aptuveni 100 autosportistu no 16 valstīm, tajā skaitā 21 Latvijas braucējs, portālu informēja organizatoru pārstāvis Ritvars Podziņš.

Viņš pastāstīja, ka Mūsas trasē nedēļas nogalē būs redzams gan astoņkārtējais Eiropas čempions vācietis Bernds Štūbe, gan seškārtējs Eiropas čempions čehs Vaclavs Feifārs. Dalībnieku vidū būs pašmāju spožākie autokrosisti Justs Grencis, kurš ir 2017. gada Eiropas čempions «Junior Buggy» klasē, kā arī 2016. un 2017. gada Eiropas vicečempions «Super Buggy» klasē Ervīns Grencis.

Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) Eiropas autokrosa čempionāta ieskaitēs dažādās klasēs pieteikti septiņi Latvijas autosportisti – Justs un Ervīns Grenči, Aleksandrs Ņikitins, Jānis Veģeris, Jānis Boks,  Māris Līcis un Juris Kuļikovskis. 

Divās sacensību dienās Bauskā paredzētas sacīkstes «Touring Autocross» klasē, kur startēs pilnpiedziņas automašīnas. Tāpat pārējās Eiropas čempionāta klasēs būs tikai pilnpiedziņas spēkrati «Super Buggy», «Buggy 1600» un «Junior Buggy» ar dažādu dzinēju jaudu. 

Eiropas autokrosa čempionāta sacīkstes Bauskā notika no 1990. gada līdz 2014. gadam, bet pēc trīs gadu pauzes Mūsas trasē šoreiz notiks jau 25. Eiropas čempionāta posms. Sacensības organizē Rencēnu autoklubs, ko pārstāv Ivo Traubergs un Jānis Bergs, kuri ir arī "Rallycross.lv" seriāla organizatori.

Pievieno komentāru

Komentāri 12

Šoferis

Trasei 40? Tas jau interesanti . 2018-1990=40??

pirms gada, 2018.06.02 01:48

resnā Berta

Mācies Latvijas vēsturi, vaģila ! Neikšāns un Tions Mūsas trasē čemionu laurus plūca krietni vien agrāk

pirms gada, 2018.06.02 09:51

Kaspars

Nenormāli dārgas biļetes, nenormāli dārgs sporta veids. Lai izdodas mūsējiem.

pirms gada, 2018.06.02 10:01

?

cik maksā biļete?

pirms gada, 2018.06.03 00:38

LION

Ceļš drausmīgs - lai tiktu līdz trasei - putekļu jūra...…….

pirms gada, 2018.06.04 09:23

Andris

Viss ir labi tik vajag uz nākamajām tribīnes sataisīt lai nav uz betona jāsēž vel zali vairak janopļauj ap trasi un tiltu janopūš.

pirms gada, 2018.06.05 01:34

Gints

Jā pa lielam viss o.k tikai solus gan vajadzētu sataisit nomainit vismaz pret jauniem deliem un nokrasot

pirms gada, 2018.06.05 06:17

jauki

Lai aizejot uz tribīnēm, kuras maksāja 15 eiro, bija vispirms jādabū grants un akmeņu šaltis. Viens sīkulis sāka raudāt. Skumji , ka pat plastmasa ūdens pudelīti nevarēja ienest. Pie tik dārgām biļetēm, vajadzējaorganizēt daudz labāk.Tie nav pārmetumi, bet cerībā uz labo.

pirms gada, 2018.06.09 09:40

Juris

Paskums skaists,bet žēl bija skatīties uz cilvēkiem,kurus negaidīti pārsteidza ļoti augstā biļešu cena.Tā vietā ,lai baudītu autokrosu un atbalstītu savējos,viņi vīlušies devās mājup.Nesaprotu organizētājus,vai tā bija pēdējā "' gulbja'' dziesma un mums nāksies ilgi gaidīt autokrosa atgriešanos,vai tiek riskēts rīkot autokrosu tukšām tribīnēm?

pirms 18 dienām, 2019.06.02 20:07

Juris

Pasākums skaists,bet žēl bija skatīties uz cilvēkiem,kurus negaidīti pārsteidza ļoti augstā biļešu cena.Tā vietā ,lai baudītu autokrosu un atbalstītu savējos,viņi vīlušies devās mājup.Nesaprotu organizētājus,vai tā bija pēdējā "' gulbja'' dziesma un mums nāksies ilgi gaidīt autokrosa atgriešanos,vai tiek riskēts rīkot autokrosu tukšām tribīnēm?

pirms 18 dienām, 2019.06.02 20:08

Vietējās ziņas