Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Bauskā sāk jaunas ielas būvniecību 33

Ieguldot vairāk nekā trīs miljonus eiro, Bauskā sākta jaunas, Lidlauka ielas izbūve. Darbus septembra otrajā pusē objektā sāka SIA «YIT Infra Latvija».

Darbu vadītāja palīgs objektā Mārtiņš Mednis stāsta – ja vien laikapstākļi ļaus, vīri te strādās līdz novembra beigām. Pēc tam paredzēta tehnoloģiskā pauze. Visu darbu pabeigšana plānota 2020. gada rudenī. Sākotnējie darbi ir objekta sagatavošana. Nedaudz vairāk kā kilometra garumā nosprausta ielas trase. Tur uzbūvēs pilnu ceļa segas konstrukciju, tranšejā ievietos maģistrālos lietusūdens kanalizācijas vadus, sakaru vadu, gāzesvada un ūdensapgādes caurules. Ielas malā uzstādīs apgaismojuma balstus, izbūvēs ārējos elektriskos tīklus.

Lidlauka ielas viens gals būs pie «Lielzeltiņu» fermu kompleksa, otrs veidos krustojumu ar Zaļo un Pūriņu ielu. Maģistrālei A7 te izbūvēs paplašinājumus ar pagriezienu joslām, kā arī uzstādīs luksoforus. Ielu veidos divas braukšanas joslas, katra 3,75 metrus plata, būs arī trotuāri. M. Mednis atzīst, ka darbu apjoms nav mazs, taču izbūve jāveic tukšā vietā, tādēļ īpašus apgrūtinājumus viņš nesaskata.

Bauskas novada domes priekšsēdētāja vietnieks Voldemārs Čačs stāsta, ka jaunās ielas izbūve pilsētā dos daudz labumu. Smagais transports no «Lielzeltiņiem» vairs nepārvietosies pa Dārza un Salātu ielu, bet pa jauno Lidlauka ielu no uzņēmuma izbrauks uz A7. Jaunā iela šķērso pilsētas industriālo parku. Tajā ieguldītās komunikācijas atvieglos jaunu uzņēmumu būvi. Pašvaldībā jau parakstīts nodomu protokols ar kādu uzņēmēju, kurš Lidlauka ielā izbūvēs kravas automobiļu stāvvietu, viesnīcu, citus servisa pakalpojumus. Par iespēju būvēt ražotnes Bauskā interesējušies vēl daži uzņēmēji.

«Līdz šim mēs potenciālajiem investoriem varējām parādīt aizaugušu pļavu un aicināt viņus te būvēt savu ražotni. Tas nevienu nesaistīja. Tagad mums būs iela ar komunikācijām: gāzi, elektrību, ūdensvadu. Piedāvājums investoriem šīs ielas malā veidot uzņēmumu būs daudz pievilcīgāks,» apgalvo V. Čačs.


Projekts «Bauskas industriālās teritorijas attīstība, reģenerējot degradētās teritorijas»
Projekta budžets – 3 245 396 eiro.
ERAF finansējums – 2 560 163 eiro,
pašvaldības līdzfinansējumu attiecināmajām izmaksām – 347 112 eiro un finansējums neattiecināmajām izmaksām – 185 849 eiro.


Pievieno komentāru

Komentāri 33

m

varbūt no sakuma vajadzēja salabot jau esošās iela?

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 08:30

i

Liekas,ka ideja ir tiešām laba un vajadzīga.lai izdodas! Neriesim,bet priecāsimies,ka Bauska attīstās! Un arī satiksmi tas atvieglos.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 10:41

bet

drīzāk gan izskatās pēc kārtējās naudas apgūšanas, redzēsim, cik investoru pieteiksies uz katru apgūto miljonu bijušā lidlauka teritorijā

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 14:59

RP

Izklausās ļoti sakarīgs projekts.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 15:49

sakarīgi, jau sakarīgi

pusmiljons no novada budžeta viena investora vajadzību apmierināšanai, pievadceļš līdz bioetanola raudzēšanas tankiem un izejvielu- salmu novietnei, jo diez vai zemnieki būvēs novietnes salmiem, kas būs vajadzīgi šai rūpnīcai, bet pelējušiem salmiem mazāka smaka nekā naudai.....

pirms 2 mēnešiem, 2018.09.26 12:03

Tā ir iekārtota šī pasaule

Centralāfrika attīsts pēc šā paša plāna.Tu arī nacisti pie varas.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 11:00

nesaki vis

pie mums beidzamos gadus arī viens otrs "sarkanais" deputātos ticis, diemžēl tā seja neko labu sabiedrībai nerāda....

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 14:56

to nesaki viss

Bet kada krasa jusuprat ir tie deputati kas visu valsti novedusi tik talu ka musu cilveki arzemes traukus mazga un siet strada pa grasiem

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 17:44

nesaki vis

visi jau nevar tikt Ušakova maizē Rīgā, tādēļ arī Bauskā sāk ar mazumiņu, nodokļu nemaksāšanu trīs gadu garumā

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 10:22

!

Kovārņu iela. No tā "lidlauka" tikai tie paceļas latvju tālēs zilajās.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 13:48

jā...

Pa Dārza un Salātu ielām vairs nebrauks, bet pa pilsētas galveno ielu gan fūres turpinās dragāt!!!

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 16:07

sdrāv

tak gaidi Via Baltic.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 11:59

eh

Vispār A7 ir daļa no Via Baltica.
Ja domā, ka jāgaida Rail Baltic, tad arī garām - tur jau pateica, ka naudas apvedceļam nebūs.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.25 08:35

Voldemars

Beidzot attīstības nodaļas vadība iemācijušies projektus rakstīt! Pāris gadus atpakaļ vajadzēja šo projektu. Plus vēl pie reizes varēja piedāvāt zemi oli ražotajam kurš gribēja Valkā, bet zemi atrada Tikuma! Bet Bauskas projektu nodaļa nav tik intelektuāli attīstības ka citur.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 17:04

Ak

Ak..tur būs stāvlaukums , kādam bizness..Viss pārējais pupu mizas.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 17:28

Lidonis

Kaut kā neticu es šai gaišajai Lidlauka ielas nākotnei. Trakdraiveru stāvlaukums varbūt dos pāris švaki apmaksātas darba vietas, bet pamanāmus nodokļus Bauskai noteikti neienesīs. Tiesa, var teikt, ka trīs miljoni jau arī ir tikai tādas kapeikas, salīdzinot ar citos Bauskas projektos tērēto, taču varu saderēt, ka jau pavasarī te atkal skanēs brēcieni pēc vēl kāda miljoniņa.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 18:44

Apnicis

Kad vienreiz savedisim Mēmeles ielu kārtībā, jau apnicis dzīvot putekļu mākoņi un nerunāsim par to retais tik brauc uz 50km/st un vēl zem ķieģeļa brauka

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 20:58

mja

25 gadi jau laikam visi brauc ar lieku līkumu, iela stāv kā drupu muzejs

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 12:11

Niks-pliks

Bauska vaig iebrauksanas maksu no furem,ja ta bus tad pilsetai bus ienakumi un atri vien izdomas ka uztaisit apvadcelu.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 21:21

Aaaaa

Galvenais naudu kabata iebazt galvenajiem cukas latvija katik izkrapr

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.22 21:46

Lasītāja

Cik varat muldēt par valsts novešanu.... Varētu domāt, ka lietuvieši, poļi, slovāki utt. Vācijā, Anglijā un Īrijā traukus nemazgā. Visa Ausrumeiropa mazgā, jo visas šīs valstis bija krievu komunistu novestas tik tālu.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 11:36

Rakstītāja

Nevis krievu komunisti noveda, bet izbadējušies rijīgie latvju komunisti un to līdzskrējēji kuri izzaga valsti un diemžēl turpina muhļīt, lai var turpināt izzagt tikai daudz slīpētākā veidā (ar valsts un pašvaldības iepirkumiem). Var būt ir vērts aizdomāties, ka uz Sibīriju tika izvesti ~118 tūkstoši iedzīvotāji, bet no atmodas laika brīvvalsts "attīstības un augšupejas" laikos no valsts ir deportēti ~600 tūkstoši???

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 12:33

Raimonds

Laba lieta , paspēja pēdējas ERAF naudiņas izķesēt, tikai tās izmaksas 1 kvadrātmetrs infrastruktūra 3200 eiro ???????????Kā ir jādara , lai metrs reiz metrs maksātu 3 štukas?????????????????

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 12:31

Ilga

Iepazinis tikai daļu , par kopumu neveri spriest.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 15:04

Ilga

Iepazinis tikai daļu , par kopumu neveri spriest.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 15:04

Neveri

Labāk aizveri!

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 16:59

Stulbenis

Labāk būtu uzlējuši jaunu asfaltu līdz putnu fabrikai. Tāpat neviens neinvestēs šinī murgā. Parādiet man to muļķi , kas cels savu biznesu pašvaldības lauciņā, kur katrus četrus gadus vējš mainās un ne labākajā virzienā.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.23 20:05

pfff

Ta jau labāk varēja nojaukt lielzeltiņus un uzbūvēt citur, vismaz nesmirdētu!

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.24 17:17

Jātnieks un Skurba

Mēs vienkārši gribam izkāst pašvaldības naudu un saņemt otkatus... Uraa atbalstiet mūs !!!!

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.24 17:26

Es

Tikai interesanti, ka pēc “bauska.lv” pieejamā iepirkuma projekta, šī Lidlauka iela izbeidzas lauka vidū. Pusceļā līdz Lielzeltiņiem. Vai tiešām atlikušo posmu taisās būvēt Lielzeltiņu īpašnieki? Kāpēc tad šāda makaronu karināšana iedzīvotājiem par Bauskas ielu atslogošanu un transporta samazināšanu pa Salātu un Dārza ielām. Nekas tur nesamazināsies. Salātu ielā visas akas ir iegrimušas.Drīzāk šāda jaunā iela var noderēt potenciālajai igauņu bioetanola rūpnīcai Bauskas industriālajā parkā. Bet tad smago automašīnu plūsma caur Bausku tikai vēl vairāk pieaugs. Papildus iegūsim jaunu smirdoņu no bioetanola rūpnīcas. Iecavā pieļāva uzbūvēt smirdošas ražotnes tuvu blīvi apdzīvotai vietai un tagad netiek galā ar smakām. Vai tiešām nav nepieciešama sabiedriskā apspriešana? Iedzīvotāju viedoklis novada vadītājus absolūti neinteresē! Bet zemniekiem būs kur realizēt salmus. Varbūt šāds ilgtermiņa plāns arī ticis izbīdīts.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.24 23:18

Irma

Baušķinieki nav pelnījuši sakārtotu Pilskalna, Salātu un Dārza ielas. Tāpat ievēlēs visus tos pašus.

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.24 23:41

Stress

Vajadzigs jau bija apvedcels, lai novirzitu smago transportu ,kas trauce satiksmi un boja pilsetas ielas kartejo reizi liekas naudas izmesana..

pirms 3 mēnešiem, 2018.09.25 16:51

zanda

.... Lidlauka ielas viens gals būs pie «Lielzeltiņu» fermu kompleksa, otrs veidos krustojumu ar Zaļo un Pūriņu ielu.....
Vai tiešām? Vispirms jau vajadzētu kārtīgi noskaidrot ar kādu ielu krustosies.... Pūriņu iela tur galīgi nesanāk... Ja nu vienīgi nonesīs kādu īpašumu un tad tās mašīnas nesīsies pa dzīvojamo zonu...

pirms 2 mēnešiem, 2018.09.27 08:54

Vietējās ziņas