Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Cer uz izdevīgāko apvedceļu 32

Turpinās Bauskas apvedceļa projekta sabiedriskā apspriešana. Bauskas rajona iedzīvotājus aicina būt aktīviem un izteikt viedokļus un vērtējumu par šo būvniecības ieceri. Baušķenieki pilsētas Domes ēkā var iepazīties ar trim iespējamiem Bauskas apvedceļa variantiem. Tos var iedalīt pēc tiltiem - 1. variants - tilti pār Lielupi un Mēmeli, 2. variants - tilti pār Lielupi un Mūsu, savukārt 3. variants - ar tiltiem pāri Mūsai un Mēmelei. Mežotnes pagasta priekšsēdētāja Inese Dombrovska cer, ka tiks realizēts kāds no projektiem pār Lielupi: «Apvedceļa variantus esam saņēmuši, iespēja iepazīties ir ikvienam. Aicinām iedzīvotājus būt aktīviem, ierasties uz projekta apspriešanu un izteikt savas vēlmes. Paredzamajā apbūves zonā tomēr ir dabas parks, un tas ir liels pretarguments. Taču mēs ceram, ka tiks realizēts, kāds no mums tīkamākajiem apvedceļiem.»

Pievieno komentāru

Komentāri 32

Andris

Tilts pār Memeli un Mūsu ir pats īsākais, lētākais un dabai nekaitīgākais variants.

pirms 11 gadiem, 2007.12.19 18:47

leaa

Man liekas, ka tuvredzīgi ir attīstīt to, kas tāpat attīstīsies, tranzīta ceļš, ir tranzīta ceļš, bet ja tam klāt nāktu motivācija attīstīt perspektīvu reģionu.. ja tagad uz Rundāles pili jābrauc visi 20 km, tad izvēloties tiltu pāri Lielupei, ārzemnieku tik iecienītā un pašu latviešu novērtētā pils būs ievērojami tuvāk un arī spilgtākais klasicisma paraugs Mežotnes pils nebūs nomaļus, bet tiks to pašu tūristu, ka brauc uz Rundāles pili apmeklēta, par to, ko tilts pāri Lielupei dod ekonomiskai attīstībai nemaz nerunājot. Te kāds minējam kaut ko par dabas parku un dabas aizsardzību.. tukši vārdi, tie ir diemžēl. Cik reizes kūlas dedzināšanas laikā pavasarī dabas parks ik gadu tiek nodedzināts ar visiem aizsargājamiem biotopiem? Cik bieži „zivju inspektors” ir bijis pārbaudīt, kas notiek viņa uzraugāmajā teritorijā, cik murdus, tīklus un citas man nezināmas zivju ķeršanas ierīces vietējie aborigēni ievieto Lielupē GAIŠĀ dienas laikā, katru dienu.. ūdens motocikli arī parādās arvien biežāk. Tā, ka varbūt jāsāk būtu ar noteikumu par „Īpaši aizsargājamo dabas teritoriju vispārējie aizsardzību un izmantošanu” ievērošanu un to ievērošanas kontrolēšanu nevis tendenciozu argumentu izvirzīšanu, kas maskē biznesa interešu lobēšanu.

pirms 11 gadiem, 2007.12.19 16:34

AidisT

Tilts pāri Lielupei jau sen kā vajadzīgs. Varbūt daži ir piemirsuši, ka Rundāles pils ir ne vien pati apmeklētākā pils Latvijā, bet arī populārākais tūrisma apskates objekts. Savukārt tūrisms jebkuras valsts ekonomikā dod būtisku pienesumu(vidēji 3% no IKP). Tilts viennozīmīgi uzlabotu Bauskas rajona ekonomisko situāciju, padarītu trīs pagastus ekonomisku pievilcīgākus investoriem, tūristiem utt.. Metīsim nu šoreiz savas merkantilās intereses pie malas un pieņemsim sabiedrībai vēlamāko variantu!!!

pirms 11 gadiem, 2007.12.19 14:58

knab

karpovič kāpēc nepaskaidro ka šis ļoti vajadzīgais posms ies caur bankrotējušo slēpošanas trasi kur uzņēmējs karpovičs grābs kompensāciju no valsts kas par jauku interešu konfliktu bet citi jau neredz

pirms 11 gadiem, 2007.12.19 07:15

ceļš

daži domnieki laikam nezin ka pastāv aizlieguma un rīkojuma ceļa zīmes nepastāv negribēs braukt

pirms 11 gadiem, 2007.12.19 01:54

ciemats

vai starp ciematiem iesprausts ceļš tagad saucas apvedceļš vai arī ļoti gribas kompensāciju par neizmantojamo slēpošanas kalnu

pirms 11 gadiem, 2007.12.19 01:44

uldis

ko teiktu karpovičs ja apvedceļš ietu caur viņa pagalmu.kāpēc neizmantot esošo tiltu pār mūsu pie sporta kompleksa.

pirms 11 gadiem, 2007.12.12 20:50

KGB

2.variants mums,kas dzīvo Īslīces pag.patīk labāk.Nebūs jābrauc caur Bausku uz Rīgu.

pirms 11 gadiem, 2007.12.11 20:43

Ieva

2. vai 3. variants, bet ne tikai caur Īslīces un Rundāles pag. Ātrāk un taisnāk uz Grenctāli.

pirms 11 gadiem, 2007.12.11 14:09

babii

Tur ar tiem variantiem, kaut kas nav kārtībā, rakstā ir viens, bet bildēs un Karpoviča kunga rakstītajā komentārā, cits variants. Bet katrā gadījumā piekrītu variantam ar tiltiem pār Mūsu un Mēmeli, bet tikai tajā gadījumā, ja tiek pievienots šis Karpoviča kunga aprakstītais ceļš, no Mūsas tilta ZA virzienā līdz apvadceļam.

pirms 11 gadiem, 2007.12.11 12:22

Rihards

Pirmo reizi dzirdu, ka Bauskai būs apvedceļš. Priekš braucējiem taisnāks ceļš nozīmēs degvielas taupīšanu. Bet pilsēta izskatīsies tukša un izmirusi, kad no tās izvāks transporta plūsmu.

pirms 11 gadiem, 2007.12.11 11:27

Andris

Jautājums ir kuru pusi Bauskai attīstīt - vai Pilsrundāles, Īslīces un Gailīšu pagastus, vai Vecsauli un Cerauksti. Tas pirmkārt. Ja apvedceļš būs īsāks Bauskā vispār cilvēki neiebrauks. Tas ir otrkārt. Vajag, lai smagais tranzīts caur Bausku nebrauc, bet tūristi to dara. Par ražošanu runājot, te ir drīzāk jautājums par zemes cenu un pašreizējo pielietojumu. Atbalstu 1. vai 3. variantu.

pirms 11 gadiem, 2007.12.10 21:32

Šoseja

Vai tad brašos ceļu būvētājus kādreiz ir traucējis kaut kas, kam pāri jābūvē ceļš? Vecpilsēta, daba, Lielupe?

pirms 11 gadiem, 2007.12.10 14:36

Patik

Man jau patīk - domes deputāts forumā nodarbojas ar aģitāciju.

pirms 11 gadiem, 2007.12.09 18:52

edis

Viss loģiskākais ir pirmais variants - visgarākais, jo izskatās pēc apvedceļa.

pirms 11 gadiem, 2007.12.09 00:10

Vietējās ziņas