Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Darbu sāk pasta centrs "Bauska"

Pārgiežot simbolisko lentu, 21. decembrī apmeklētājiem durvis vēra pasta centrs "Bauska", kas iekārtots pasta ēkas 1. stāvā.Jaunās telpas atzinīgi novērtēja pirmie apmeklētāji. "Te ir jauki, ērti, pirmais iespaids ir ļoti patīkams. Pie tam operatore Inta Dišlane mani ātri un lapini apkalpoja," atzina viens no pirmajiem jaunā pasta centra apmeklētājiem Viktors Markūns. Arī Natālija Peņkova no Īslīces, kura bija ieradusies saņemt pabalstu par bērna kopšanu, ir priecīga, ka nav jākāpj uz otro stāvu. Viņa cer, ka jaunajās telpās nebūs tik garu rindu."Klientu apkalpošanai mums iekārtotas piecas vietas. Viena no tām paredzēta juridiskajām personām. No janvāra uzstādīsim rindu mašīnu, klientiem vairs nevajadzēs stāvēt rindā. Viņi varēs apsēsties un gaidīt izsaukumu pie brīvā lodziņa," stāsta pasta centra vadītāja Antra Tīrumniece.Ieejot pasta ēkā, apmeklētāji var doties arī uz kreiso pusi, kur iekārtota vēl viena klientu apkalpošanas vieta. "Atšķirības nav nekādas, vai dodas uz lielo zāli vai šeit. Te vienīgi ir plaša preses izdevumu izvēle," stāsta operatore Raisa Mihailova.Izveidojot pasta centru, kā atsevišķa struktūrvienība izveidots preses izdevumu piegādes atbalsta punkts "Bauska 1". Tā vadītāja Ludmila Putāne stāsta, ka viņas pienākumos ir preses izdevumu abonēšanas organizēšana, kā arī piegāde. "Ceru, ka nākamā gada sākumā nebūs tādu problēmu ar laikrakstu un žurnālu piegādi, kā bija šogad. Jauno sistēmu esam apguvuši, visam vajadzētu strādāt labāk. Lielākās raizes sagādā preses izdevumu pasūtītāji, kuri norāda neprecīzas adreses vai pasta indeksus," tā L. Putāne.Atklājot jaunās telpas, Zemgales reģiona pārvaldnieks Juris Stepančenko vēlēja visiem darbiniekiem prieku strādāt, kā arī laipnus un atsaucīgus klientus. Viņš izteica gandarījumu, ka pēc ilgas gaidīšanas lielais remonts beidzot ir galā un "Latvijas pasts" spējis sarūpēt baušķeniekiem skaistu Ziemassvētku dāvanu.     

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas