Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

FOTO: Vecumniekos svinīgi atvērts klientu apkalpošanas centrs 5

Ne tikai Bauskā, bet arī Vecumniekos 1. februārī durvis vēra Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs.

Svinīgajā atklāšanā, neizpaliekot tradicionālajai lentes griešanai, piedalījās domes administrācijas darbinieki, bija ieradušies arī dažu pagastu pārvalžu vadītāji.

Uzrunājot sanākušos, Vecumnieku novada domes priekšsēdētājs Guntis Kalniņš pauda cerību, ka centra darbība atvieglos iedzīvotāju ikdienu un palīdzēs risināt jautājumus, sadarbojoties ar valsts un pašvaldību iestādēm, nodrošinās nepieciešamo pakalpojumu saņemšanu. «Protams, līdz galam nokārtot visas lietas te nebūs iespējams, taču gūt ievirzi un informāciju varēs,» viņš uzsvēra.

Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) strādās  sekretāres-lietvedes Vija Eiduka un Aija Narbute. V. Eiduka pateicās visiem, kuri iesaistījās centra izveidē, telpu iekārtošanā un aprīkošanā. «Ceru, ka cilvēkiem patiks un ikviens šo vietu un iespējas novērtēs. Lai nebaidās nākt, mācīties un apgūt; pēc tam mājās varēs ar visu tikt galā paši,» viņa sacīja. V. Eiduka pieļauj, ka centra pakalpojumus visbiežāk izmantos gados vecāki ļaudis un māmiņas, kurām mazi bērni, jo iespēja daudzas lietas nokārtot uz vietas ļaus ietaupīt gan laiku, gan naudu.

V. Eiduka un A. Narbute «Bauskas Dzīvei» atzina, ka lieti noder citu kolēģu praktiskajā darbībā iegūtais zināšanu, prasmju un iemaņu kopums. Viņas bijušas pieredzes apmaiņa pie Ivetas Cēbures Baldonē, pie Ineses Eglītes Iecavā. Ja kas nav skaidrs, tiekot ņemta palīgā iespēja «zvans draugam», un viss atrisinās.

VPVKAC mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem, domes un valsts iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī par e-pakalpojumu lietošanu.

Vecumnieku novada dome ir noslēgusi līgumus ar deviņām iestādēm: Lauksaimniecības datu centru, Lauku atbalsta dienestu, Nodarbinātības valsts aģentūru, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldi, Uzņēmumu reģistru, Valsts darba inspekciju, Valsts ieņēmumu dienestu, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūru, Valsts zemes dienestu.

Lai saņemtu pakalpojumus, apmeklējot VPVKAC, līdzi jāņem pase vai personas apliecība. Ja plānots izmantot e-pakalpojumus, nepieciešama personas apliecība ar aktivizētu e-parakstu. Atsevišķu e-pakalpojumu saņemšanai ir vajadzīgi piekļuves kodi internetbankai.

Lai nodrošinātu VPVKAC darbu Vecumniekos, novada domes kancelejas nodaļā izveidota sekretāres-lietvedes amata vieta. Noteiktā mēnešalga ir 900 eiro; 500 eiro no šīs summas ir valsts budžeta dotācija.

VPVKAC darbu pārrauga Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, kas Vecumnieku novada pašvaldībai centra izveidei piešķīra 11 725 eiro.

Īstenojot šo projektu, tika veikta domes ēkas un blakus esošās dzīvojamās mājas pārbūve, kur izveidoti vairāki kabineti, jo administrācijas darbinieki ilgstoši strādājuši lielā saspiestībā. Telpu pārbūvi par 130 841,66 eiro veica SIA «NEJSS», kas uzvarēja iepirkumā.

Dažādu iemeslu dēļ projekta izpilde noteiktajā termiņā ir aizkavējusies, tāpēc ne visas telpas jau ir izmantojamas. Otrdien, 5. februārī, pašvaldības vadība tiksies ar būvniekiem, tad arī tiks runāts par remontdarbu beigu termiņu.


Pievieno komentāru

Komentāri 5

+

bez konkursa

pirms 3 mēnešiem, 2019.02.04 14:36

Šoferīts

Vai centra vadītājai šoferīti nevajadzēs? Meklēju darbu ir autovadītāja apliecība.

pirms 3 mēnešiem, 2019.02.04 17:19

Nesaprotu

Kam tas viss, ja neko nevar apkalpot !

pirms 3 mēnešiem, 2019.02.05 19:23

Vietējās ziņas