Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Iecavā uzlabo luksoforu darbību; nodrošināta raitāka transporta kustība 5

Iecavā uz automaģistrāles A7 krustojumos ar Skolas ielu un Edvarta Virzas ielu luksoforiem ir uzstādīta adaptīvā vadība, informēja pašvaldībā. Pirms šiem luksoforiem uz katras braukšanas joslas zem asfalta ir iestrādāti detektori, kas uzskaita un reģistrē tur stāvošās mašīnas un izrēķina satiksmes plūsmu, attiecīgi pārslēdzot ilgāk zaļo gaismu tajā virzienā, kur ir lielāka transporta kustība.
Luksofori ir aprīkoti ar pogu, kuru nospiežot gājējs paātrina zaļās gaismas iedegšanos sev vēlamajā virzienā.
VAS «Latvijas valsts ceļi» Komunikācijas daļas vadītāja Anna Kononova paskaidroja, ka novembrī  noritēs testēšana un luksoforu sensoru darbība tiks pielāgota transporta plūsmai. Viņa aicina transportlīdzekļu vadītājus un gājējus būt uzmanīgiem un vērīgiem, pielāgojoties jaunajai satiksmes regulēšanas sistēmai.
Paredzēts, ka šogad projekta «Smart E67» ietvaros  uz «Via Baltica» šosejas tiks uzstādīts mūsdienīgs elektronisks ceļa aprīkojums. Līdz gada beigām plānots ierīkot 13 mainīgas informācijas ceļa zīmes un modernizēt 10 esošos luksoforus, lai gaismas tiktu pārslēgtas atbilstoši reālai satiksmes situācijai. Tāpat tiks uzstādītas četras jaunas laikapstākļu stacijas un modernizētas astoņas esošās, kā arī izveidoti satiksmes reāllaika videonovērošanas un negadījumu novēršanas risinājumi divos satiksmes mezglos.
Inteliģento transporta sistēmu objekti tiks uzstādīti un modernizēti uz Bauskas un Ainažu šosejas, kā arī uz Rīgas apvedceļa, kas ir starptautiskas nozīmes maršruts E67 vai "Via Baltica". Elektroniskās ceļazīmes nebūs uz balta fona, kā tas ir ierasts, un tajās attēlotā informācija būs mainīga, proti, apledojuma gadījumā zīmes informēs par slidenu ceļu, taču citā brīdī tās ziņos par stipru sānvēju vai maksimālā ātruma izmaiņām. Šīm ceļazīmēm būs tāds pats spēks kā ierastajām.

Projekts "Smart E67" tiek realizēts ERAF pārrobežu sadarbības programmas "Interreg Central Baltic" ietvaros. Vadošais partneris ir LVC, un projekts tiek īstenots sadarbībā ar Igaunijas ceļu administrāciju. ITS elementus paredzēts uzstādīt uz "Via Baltica" gan Latvijā, gan Igaunijā, posmā Tallina–Rīga–Bauska–Lietuvas robeža. Projekta kopējās izmaksas ir 2,5 miljoni eiro, no tiem 85 procenti ir ERAF līdzfinansējums. Latvijai pieejamais finansējums ir 1,4 miljoni eiro, no kuriem 1,2 miljoni ir ERAF līdzfinansējums.

Latvijā projekts "Smart E67" ir vērsts uz pasažieru transporta plūsmas un kravu pārvadājumu efektivitātes uzlabošanu, samazinot braukšanas laiku un paaugstinot drošību.

Pievieno komentāru

Komentāri 5

DACE

Taisni otrādi - luksoforā Virzas ielā tagad jāgaida ilgāk, kad ir šķērsots pirmais luksofors virzienā no Rīgas. Agrāk kustība raiti turpinājās abos luksoforos vienlaicīgi. Tādu " uzlabojumu" var uztaisīt vienīgi tas, kas ikdienā nebrauc Rīga - Bauska

pirms 21 dienām, 2018.11.18 20:49

Fantoms

Vai ir kas tāds kas iecavā uzlabots? Ja nu vienīgi rīgas guļamrajons ir paplašinājies

pirms 21 dienām, 2018.11.19 07:56

Mārtiņš

pāris nedēļu atpakaļ,skolēnu brivlaikā luksofori nedarbojās apmēram diennakti,un korķu nebija vispār ne pa centrālo ielu,ne no sānu ielām.Braucu 6 reizes Rīga-Bauska

pirms 20 dienām, 2018.11.19 12:13

autors

bauskai cauri 2 luksofori un aplis.
iecavā luksofors uz katra krustojuma :D kā tad nebūs sastrēgumu

pirms 20 dienām, 2018.11.19 17:53

mjā

Secinājums viens, Bauskai apvedceļu neredzēt...........

pirms 20 dienām, 2018.11.19 14:27

Vietējās ziņas