Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kalna ielā veiktais remonts šoferus neapmierina 29

Kalna un Zaļās ielas pērn veiktajam remontam pilsētā iztērētie līdzekļi Bauskas novada pašvaldībai būs jāatmaksā divdesmit gadus. Taču jau tagad braucēji pauduši iebildumus par paveikto darbu kvalitāti.

Pirms ceļa A7 remonta Bauskas teritorijā brauktuves kvalitāti kritizēja vairākās vietās. Drošu un ērtu pārvietošanos traucēja iesēdumi pie Zaļās un Slimnīcas ielas krustojuma. Stūrējot augšup pa Kalna ielu, pirms apļa labajā pusē ap nosēdumaku vākiem bija izveidojušās dziļas ieplakas. Lai nebojātu auto, šoferi izvairījās braukt pa ielas labo pusi. Mašīnām līkumojot, nereti radās satiksmei bīstamas situācijas.

Kopš remonta beigām pagājis gads, braucot augšup pa Kalna ielu, ap aku vākiem atkal ir padziļinājumi. Zinātāji jau laikus maina braukšanas joslas, lai no tiem izvairītos.

Kāds lasītājs, kurš publiski nevēlējās paust savu vārdu, teic, ka, mainot brauktuves virskārtu, ap iegremdētajiem aku vākiem nofrēzēja asfalta segumu. «Vai nebūtu labāk pacelt vākus nedaudz augstāk?! Tad ap tiem neveidotos ieplakas. Vai tā ir norma, ka aku vāki ir zemākā līmenī par ceļa asfalta segumu, kā tiek praktizēts Bauskā?» vaicā lasītājs.

Objekta būvuzraugs no SIA «Firma L4» Renārs Birniks skaidro, ka izstrādātais defektu akts neparedzēja pilnīgi visu aku vāku nomaiņu. Daļa aku vāku ir palikuši vecie, kam jau sākotnēji ir bijuši iesēdumi un deformācijas. Nomainīja vākus ar būtiskākajām nodiluma pazīmēm. Izbūvēto vāku un ceļa seguma augstuma starpība atbilst ceļu specifikācijās noteiktajām prasībām. Lai tās nodrošinātu, būvuzņēmējs slīpēja asfaltbetona segumu.

Atsevišķās vietās, kur konstatētas nesakritības, garantijas periodā atbilstīgi līguma nosacījumiem tiks veikti remontdarbi. To apstiprina par projektu atbildīgā Bauskas novada administrācijas speciāliste Laima Berga. Viņa skaidro, ka remontdarbu veikšana tiks saskaņota ar pasūtītāju. Pavasarī pēc pilnīgas grunts atkušanas un stabilu laika apstākļu iestāšanās objektu apsekos, būtiskos defektus novērsīs saskaņā ar līgumā noteiktajiem termiņiem.

«Bauskas Dzīve» atgādina, ka 2014. gada vasarā Bauskas novada pašvaldība Valsts kasē paņēma vairāk nekā 410 tūkstošu eiro aizdevumu ceļa A7 remontam Bauskas teritorijā. Kalna un Zaļās ielas rekonstrukcijas un būvuzraudzības kopējās izmaksas bija vairāk nekā viens miljons eiro. Satiksmes ministrija darbiem atvēlēja nepilnu pusmiljonu. Daļu summas pašvaldība paņēma no sava budžeta, aizņemto naudu plānots atmaksāt 20 gados. Darbus 2014. un 2015. gadā Kalna un Zaļajā ielā veica SIA «Strabag».

Pievieno komentāru

Komentāri 29

kaplis

"'Objekta būvuzraugs no SIA «Firma L4» Renārs Birniks skaidro, ka izstrādātais defektu akts neparedzēja pilnīgi visu aku vāku nomaiņu'''
Un kurš bija tas cilvēks/cilvēki, kuri šo defektu aktu izstrādāja? Un kuri šo aktu apstiprināja? Vai viņiem nav vārdi un uzvārdi?

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 10:53

smalkā frakcija

vai tik tā nebija agita eglinska -, kas kūrēja šiten to pasākumu?

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 11:48

GS-smalkā frakcija

Bingo - kā uzminēji. Tā notiek kad spicākiem bauskas speciālistiem uztic tādus uzdevumus par kuriem saprašanas nu nav.

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 17:06

cirvis

Un braucot virzienā uz Rīgu,labajā pusē ir vēl ''asāka'' bedre! Bet nu,galvenais,ka līdzekļi ''apgūti''!

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 11:24

Varbūt varēja kaut kā savādāk

Atminoties citu novadu pieredzi, gatavojot projektu bija jāizstrādā sev vēlamās lūkas rasējums, Pasūtītājam taču ir taisnība. Vēlams, lai tā būtu jau esoša kvalitatīva ražotāja ar spec izmēriem(var izgatavot arī individuāli, bet būs dārgi un nepieciešams apjoms), lai būvniekam nebūtu iespējas montēt "mēslu". Nomaiņai iedalīto vāku daudzums iespējams nesakrita ar nomaiņai nepieciešamo vāku skaitu, tādēļ arī defekti neattiecas uz viesiem vākiem, vienkārši sakot budžetā deķis stiepts uz visām pusēm un tā kārtīgi nepietika līdzekļu.

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 12:09

GS

Varēja savādāk -Iecavas novadā tranzīt ielu remontēja par Lvc un Eiropas līdzekļiem. Mūsu bāliņi tik gudri aizņemties uz 20 gadiem naudu (ar procentiem) segumam kas pie šādas slodzes max kalpos 10 gadus. Bet ņemot vērā veikto darbu kvalitāti lai tik iztur garantijas laiku. Katrā ziņā Bauskas novada tradīcija ar naudas izšķērdēšanu turpinās ......

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 23:35

nerubī?

Sūdzība taču nav par akas vāku. Tas ir bleķis, ko var manīt katru otro nedēļu. Akas šahtas nav normāli izbūvētas.

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 13:04

rubī

uztaisa to akas vāku biezāku, līdz ar to nesitīs šahtas

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 09:09

Leila

Uz A7 vispār neapmierināmi šoferi, tādi kā evnuhi.

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 15:50

eVnuhs

Tad ej un apmierini eVnuhus, parādi klasi, pēc tam varēsi strādāt ar einuhiem.

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 18:03

Leilai

Man prieks ka Tu esi apmierināta(ts)

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 21:33

hirschgartners

Nesaprotu vienu- Vācijā ar vācu tehniku var uztaisīt ceļus ideālā kvalitātē, Latvijā, ar vācu tehniku, nevar.
Kāpēc, kur tas boļševiks aprakts?

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 18:08

...

Tur jau tā lieta, ka šamējs nav aprakts. Komunisma rēgs klīst pa pasauli. No katra pēc spējām, katram pēc vajadzībām!

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 19:22

xxx

Musejie nav sliktaki par guculiem ari patik fenderet un lielities ka nezin kadu varondarbu izdarijusi.

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 21:16

hmm

vai LV ir vispar kads braucams celsh ar ko vaditaji apmierinati?

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 21:48

Fukka

Labdien, Burkā kundze !

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 23:14

Devil

Bet baseinins uz parāda būsssssssssssssss! Ap autoostu tādas bedres asfaltā,ka līkumo kā māki,bet galvenais baseiniņš????????????????????????

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 22:49

čorts

un tad pa tām bedrēm, atsperēm klaudzot un zobiem grabot uz baseina peldi! Lai dzīvo miljonu baseins un hlora ūdens, štrunts pa sūda ceļiem, ko gadiem nevar savest kārtībā!

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 09:15

RAITIS

Kāpēc tad tie gudrinieki no domes nepasaka to, ka izstrādātajā projektā kuru saskaņoja šie GUDRINIEKI, viņi paši izdodot tehniskos noteikumus neuzskata par vajadzīgu saskaitīt dažu kilometru garumā ŠOS aku vākus, jo tas tak ir sarežģīti (japakustina savi dibeni). Un rezultāts loģisks būvnieks iztaisnoja (cerams) projektā norādīto daudzumu un to atrašanās vietās (projektā norādītās). Pārējās lai iztaisnotu (paceltu līmenī) atkal paņemsim kredītu, bet šīs amatpersonas kā parasti pierasts- piedod nesanāca..... SKUMJI, bet šadi strādā musu domes amatpersonas, pilnīgi bez jebkādas atbildības!!!!!!

pirms 2 gadiem, 2016.03.11 22:59

hiršgartners

Pilnīgi neskaidras vēl divas lietas-apvedceļš, un kāpēc pa Dārza un Salātu ielu brauc smagi piekrautas kravas mašīnas ar piekabēm, kas apkalpo uzņēmumus ārpus pilsētas robežām, un neviens no Bauskas viedajiem tēviem pat iepīkstēties negrib. Laikam jau uzskata ka tas ir normāli ka pa pilsētas ielām regulāri pārvietojas smagsvaru transports. Normālā pilsētā pārvalde jau sen būtu pieprasījusi uzņēmumiem, kam šie pārvadājumi nepieciešami, rast nekavējošu risinājumu cita ceļa apguvei vai arī nebraukt vispār.

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 12:56

ja galvā kauli vien...

vienu gan tu neesi ņēmis vērā, cik tad ir to ražojošo uzņēmumu un darba vietu novadā, kā arī solīto Domes atbalstu uzņēmējiem, bet tev- nebraukt vispār.

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 16:12

Joske

Kamēr Bauskai nebūs apvadceļa,fūres drā..s ielas un akas un apdraudēs gājēju pārejas- gājējus, Jūs!

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 20:58

atbilde hiršgartneram

Bet es domāju,ka visu baseina būvei pievedīs un izvedīs ar helikopteriem.

pirms 2 gadiem, 2016.03.13 10:11

GS-Birnikam

Pirmkārt -izpildītie darbi neatbilst ceļu specifikāciju prasībām( pieļaujams 6 mm iesēdums garen un šķērsvirzienā),otrkārt ja paredzēts veikt aku regulēšanu tad pilnīgi vienalga vai veca vai jauna aka -akas ir jānoregulē un viss. Treškārt ļoti precīzi jāievēro asfaltbetona iestrādi ap aku vākiem,bet lai to visu saprastu un spētu kontrolēt nepietiek ar RTU akadēmiskām zināšnām, vajag praksi. Un vēlams būt objektā kad tiek veikti būvdarbi.TAS TĀ ĪSUMĀ.

pirms 2 gadiem, 2016.03.12 23:22

ivars

Galvenais ir Tas'' KO MĒS TE CEPAMIES'' Mūsu DOMEI tak ir pie pakaļas!!!! paņemsim nākošo kredītu un salabosim. Ābelnieka kungs aizved tos projekta uzraugus kautkur tālāk par PIRTI un parādi kādam jābūt LABAM un KVALITATĪVAM DARBAM!!! Un stāstīt par kautkādām garantijām par objektu, lai tas uzraugs tagad pats paņem savu naudiņu un salabo, būs pieredze nākošajiem NEDARBIEM...Vajadzēja pašam paiet pa ielas malu un saskaitīt tos aku vākus, bet no otras puses man tak ir pie ***....s es labāk uztaisu k;adu bildi.......

pirms 2 gadiem, 2016.03.13 10:17

Zirgs

Ko var gribēt no pilsētas galvas, kurš auto vadīt nejēdz !!!

pirms 2 gadiem, 2016.03.13 18:22

Mr Beans

Komentējat ko un kā gribat aunapieres... Bauska ir vienīgā pilsēta Latvijā, kurai cauri vienas dienas laikā izbrauc vairāk kā 50 000 automašinu no kurām ir 1/2 fūres. Kamēr Bauskai nebūs apvedceļa , varat nolauzt mēli stulbos komentāros...

pirms 2 gadiem, 2016.03.13 21:32

Baušķenieks

Glups esi? Tā ir tīrākā nauda kas plūst cauri, tās fūres.. Iedomājies, ja katra no fūrēm kas brauc cauri atstāj kaut 1 EUR Bauskā.. Bauskas Domes priekšsēdētājam un pārējiem krēslu sildītājiem tur, vienkārši ir vienalga, ka tā nauda aizplūst tālāk uz Lietuvu un Poliju.. Tas ir stulbi, jo fūres, kas brauc cauri var ideāli apspēlēt kā ideālu finanšu avotu.

pirms 2 gadiem, 2016.03.14 16:44

Vietējās ziņas