Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kilometra remontam tērēs miljonu eiro 3

Iebraucot Latvijā no Lietuvas, Grenctālē pirmo kilometru automobiļi varēs noripot pa atjaunotu ceļa posmu.

Uzņēmuma «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) preses pārstāve Anna Kononova stāsta, šogad paredzēts sakārtot nepilnu kilometru garu ceļa posmu uz maģistrāles A7 no Latvijas un Lietuvas robežas. LVC iecerējuši slēgt teju 900 tūkstošu eiro līgumu ar kompāniju «Strabag» par šī nepilnu kilometru garā valsts galvenā autoceļa posma pārbūvi. Autoceļš A7 rekonstruēts pirms 12 gadiem, taču neliels posms līdz robežai palicis nepārbūvēts. A. Kononova skaidro, ka līdz šim tas nav bijis iespējams, jo traucējusi robežkontroles punkta infrastruktūra.

«Uz Bauskas šosejas palicis neremontēts viens kilometrs ceļa uz robežas ar Lietuvu. Puskilometrā veiks seguma pārbūvi, reciklējot šķembu pamatu ar daļēju cementa piedevu. Tad brauktuvē ieklās trīs asfalta kārtas. Šajā posmā pārbūvēs arī autobusu pieturvietas. Vēl 400 metri autoceļa, kur jau patlaban ir pārbūvēts pamats, tiks aprīkoti ar barjerām, kas norobežos satiksmei neizmantojamās joslas,» skaidro A. Kononova.

Vadītāji dažādi vērtē iecerēto remontu. Andris Puriņš no Bauskas novada uzskata, labi, Latvijā iebraucot, ceļš uzreiz nebūs ar «trepi» un bedrains. Tomēr viņu mulsina darbiem atvēlētais finansējums. Tāpat šoferis uzskata, salabotais paraugkilometrs nenoslēps citas šīs brauktuves nepilnības. Ceļš A7 ir pārslogots ne tikai pie Ķekavas, kur jau tiek runāts par iespējamo rekonstrukciju, bet visā tā garumā no valsts robežas.

Iecavniece Daina vēlētos, lai valsts visupirms veic aktuālākus darbus, tad remontē gana labus ceļa posmus. Viņa gribētu apvedceļu ne tikai Ķekavai, bet arī Iecavai.

Bijušajā robežkontroles punktā Grenctālē pēdējā laikā notiek daudz dažādu pārmaiņu. Vienā angārā sekmīgi darbojas alkohola tirgotava. Februārī darbu sāka firmas «Neste» automātiskā degvielas uzpildes stacija. Līdzās robežpunkta ēkai, kur agrāk pārbaudīja dokumentus Latvijā iebraukušajiem, top vēl viena degvielas uzpildes stacija.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

Profesionālis

"Bauskas Dzīve", tad kā tur galu galā ir - pārbūve vai remonts? Jo tās ir ļoti dažādas lietas. :) :D
Neesmu vietējais, un sākumā šķita aizdomīgi lēti, bet laikam tas ir divu joslu ceļš, tad jau standarta minimums, un grūti saprast, ar ko tāda uzmanība tieši cenai, nevis saturam... ;)

pirms 6 mēnešiem, 2018.02.14 18:33

Nihera sebe

lēti.. apm10000 m2. 1000000/10000=100€/m2 par remontu.. kur pusei vispār tikai nofrēzēs veco asfaltu..

pirms 6 mēnešiem, 2018.02.15 18:37

bet kā savadāk?

jāatjauno visas pazemes komunikācijas kas pienākas muitas punktam, pieslēgumi naftas vadam Polocka- Venspils un arī kafijas nauda pienākas LVC

pirms 6 mēnešiem, 2018.02.16 10:24

Vietējās ziņas