Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Kodu karšu nomaiņa rada rindas 19

Joprojām «Swedbank» Bauskas filiālē novērojama liela klientu rinda. «Swedbank» mediju attiecību vadītājs Jānis Krops skaidro, ka rindas ir tāpēc, ka stājas spēkā jaunie ierobežojumi kodu karšu lietotājiem. Klientu apkalpošanas centra dati liecinot, ka puse filiāles apmeklētāju patlaban tur ierodas, lai mainītu kodu karti pret kodu kalkulatoru vai lai sāktu lietot «Smart-ID».

Eiropas Savienības direktīva par drošu digitālo autentifikāciju paredz, ka ar šā gada septembri daudzus gadus ierastās internetbankas kodu kartes izmantot vairs nevarēs. «Swedbank» jau pagājušā gada jūnijā uzsāka pakāpenisku pāreju no kodu kartēm uz citiem mūsdienīgiem autentifikācijas līdzekļiem. Lai novērstu risku, ka daļa klientu nokavē slēgšanas brīdi vai saskaras ar rindām, atliekot pāreju uz pēdējo brīdi, «Swedbank» kodu kartēm no šī gada sākuma būtiski samazināti maksājumu limiti. No 10. janvāra dienas maksājumu limits, kuru iespējams veikt ar kodu karti, ir 100 eiro, no 7. marta – 50 eiro, bet no 6. jūnija tas tiks samazināts līdz 20 eiro.

J. Krops aicina klientus izvērtēt attālinātās darbības iespējas. Ja nepieciešama jauna maksājumu karte, labāk pasūtīt tās saņemšanu pa pastu, nevis apmeklēt filiāli. Ja klients vēlas sākt lietot «Smart-ID», var izmantot iepriekš sagatavotās instrukcijas, kas publicētas «Swedbank» mājaslapā (https://www.swedbank.lv/private/campaign/smart-id).

Ja tomēr ir nepieciešams apmeklēt filiāli, Jānis Krops iesaka izmantot iepriekšējā pieraksta sistēmu, lai nav jāgaida rindā. «Kamēr rit kodu karšu maiņa pret kodu kalkulatoriem, cilvēku pieplūdums filiālē ir lielāks nekā parasti,» atzīst bankas pārstāvis.

Filiāļu darba laiku pagarināt neesot iespējams, jo tad tas nozīmētu pārsniegt likumā noteikto darba laiku. Bauskas filiāle klientus apkalpo pirmdienās, trešdienās un piektdienās. Otrdienās un ceturtdienās filiāles darbinieki veic darbus, kas nav saistīti ar klientu apkalpošanu, piemēram, pārbauda klientu sniegto informāciju u. tml. Ieviest garākas darba stundas nozīmētu pārslogot darbiniekus, kuriem jau tagad jāstrādā paaugstinātas slodzes režīmā, cenšoties apkalpot pēc iespējas vairāk klientu.

Trešdien, 13. martā, bankas speciālisti viesosies Jauncodes bibliotēkā, kur sniegs konsultācijas visiem interesentiem, kas vēlēsies saprast, kā lietot jaunās internetbankas autorizācijas ierīces. «Ja ir iedzīvotāju interese, šādu tikšanos varam rīkot arī Bauskas bibliotēkā. Viss, kas nepieciešams, – pašvaldības vai bibliotēkas interese sarunāt ar mums vizītes laiku,» norādīja Jānis Krops.

Pievieno komentāru

Komentāri 19

bet man 1

maksājums sākas ar 25 er,kā tad es samaksāšu? ja ar jūniju visi maksājumi sākas ar 20 er.?

pirms 8 dienām, 2019.03.12 18:14

nu tak

Maksā pa daļām.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 09:42

Bbbb

Rindas ,tāpēc kad banka strāda dažas reizes nedēļā????????????????????????????????‍♀️

pirms 8 dienām, 2019.03.12 19:04

Asja

Bardaks! Strādā pusi nrdėļu, rindä gaodïju teju divas stundas. Cilvēki jau mav vainïgi ka bankas vadïba nedomā par saviem klientiem, viņu ērtī bäm. Zvanïšu Tautas balsij TV. Tad ir briesmïgi ar so banku.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 07:04

jautājums

Un kā tad Tautas balss tev palīdzēs?

pirms 7 dienām, 2019.03.13 09:41

uzvārds

..bet ir traki, es arī nosēdēju 1,5 h vienu dienu... :( Un šajā gadījumā apstākļi spieda banku apmeklēt steidzami, uzreiz...

pirms 7 dienām, 2019.03.13 10:13

Njā...

Banka redz vainīga, ka rindas.. Tak labrīt, cik sen jau teica, ka kodu kartes būs jāmaina?
Es jau kā nepilnu gadu atpakaļ visu izdarīju.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 11:39

uzvārds

rindas bankā jau ir apmēram pus gadu... Tā ka nevajag.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 14:11

uzvārdam

Nē, nu skumji tev!
Fiziski uz banku neesmu gājis jau gadus 2, visu principā var izdarīt attālināti :)

pirms 6 dienām, 2019.03.14 13:25

karte

Man tā karte jau ir, bet savā jautājumā klāt netieku.BARDAKS!

pirms 6 dienām, 2019.03.14 19:33

Zigis

Smart-ID var sākt lietot neeaizejot uz banku.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 16:54

domāju

ka bankas pakalpojumus izmanto veci un arī ļoti veci ļaudis- viņiem smart id ir tas pats, kas kosmosa kuģis.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 17:00

vispār ir tā

ka veciem cilvēkiem kodu kalkulators arī grūti saprotams, kur nu vēl smart id, jo tādus telefonus viņi nelieto.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 17:01

Zigis

Smart-ID lietot ir pat vienkāršāk kā kodu kalkuratoru.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 17:30

Neziņa

Kāpēc eiropa swedbankai pieprasa kodu kartes mainīt,bet citadelei nē? Naudas kāšanas prikols.vecie cilvēki atjal cietēji,oi nē tie tak nav cilvēki.

pirms 7 dienām, 2019.03.13 20:41

Cits dēlis

Nezinu par ko tu runā, man Citadele nogrieza kodu karti pagājušā gada ~ aprīlī.

pirms 6 dienām, 2019.03.14 08:14

to

to neprasa eiropa. bet daudz globālākas organizācijas.

pirms 6 dienām, 2019.03.14 16:16

Vietējās ziņas