Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Latvijas Pasta» sāktais pilotprojekts buksē

Pie veikala «Līdumnieki» Viesturu pagasta Bērstelē izliktā akciju sabiedrības «Latvijas Pasts» (LP) pazīšanas zīme ir maldinoša. Pasta pakalpojumus veikalā nesniedz, kaut arī martā LP paziņoja, ka Bērstelē sāk pilotprojektu. Veikala vadītāja Svetlana Vaitkevičus stāsta, ka viņa un pārdevēja Vera Šļapina apmācītas pieņemt ierakstītas vēstules, pakas un bandroles. Taču pagaidām ar to arī eksperiments apstājies un no LP puses veikals nav saņēmis nekādu informāciju. Pilotprojektu sākot, pie veikala durvīm bijis piestiprināts uzraksts, ka šeit no 18. marta pieejami pasta pakalpojumi. To veikala darbinieces noņēmušas, jo nekas tāds «Līdumniekos» nenotiek. Projekts beidzies, vēl nesācies, vērtē Svetlana Vaitkevičus. «Līdumniekos» satiktais bērstelietis Mārtiņš Barans teic, ka viņš vēstules ne saņemot, ne sūtot. Pasta nodaļa joprojām atrodas pagastmājā, viņš atgādina. Kāda pircēja gan atzina, ka būtu tīri labi, ja veikalā varētu, piemēram, izņemt pensiju vai samaksāt par elektrību. Pasta sāktais pilotprojekts Latvijā tiek realizēts piecās apdzīvotās vietās - Auces novada Īles un Ukru pagastā, Rēzeknes novada Audriņu pagastā, Rundāles novada Viesturu pagasta Bērstelē un Amatas novada Amatas pagasta Ģikšos. Akciju sabiedrības «Latvijas Pasts» sabiedrisko attiecību speciāliste Agija Tērauda «Bauskas Dzīvi» informē, ka minētajās vietās joprojām notiek pilotprojekta sagatavošana un realizēšana. «Minētajās starpniecības pasta nodaļās ir noslēdzies darbinieku apmācību pirmais posms, testēta pasta pakalpojumu sniegšana. Starpnieku darbinieki tiks apmācīti arī turpmāk, līdz būsim pilnīgi pārliecināti par veiksmīgu pilotprojekta rezultātu.Secinājumi būs iespējami pēc pilotprojekta realizācijas, tomēr konkrētu laiku, kad būs vērtējami pirmie rezultāti, pašlaik nosaukt nevaram,» skaidro Agija Tērauda. Pagaidām pilotprojektā tiek attīstīti divi sadarbības modeļi - pasta pakalpojumu sniegšana starpnieka telpās un starpnieka pamatdarbības pārcelšana uz pasta nodaļas telpām. Iespējams, nākotnē tiks attīstīts arī modelis, kad pastnieks pārņem pasta pakalpojumu sniegšanu. Šajā projekta posmā sadarbības partneriem netiek uzticēta finanšu informācija, piemēram, pensiju izmaksas, pasta norēķinu sistēmas apkalpošana. Projekta mērķis ir pārbaudīt dažādus iespējamos starpniecības modeļus pasta pakalpojumu sniegšanā - veikalos, degvielas uzpildes stacijās, pašreizējo pasta nodaļu telpās. Tā «Latvijas Pasts» cer kāpināt darba ekonomisko efektivitāti, pārceļot pakalpojumu sniegšanu uz vietām, ko vietējie iedzīvotāji apmeklēt ne tikai tādēļ vien, lai kārtotu pasta lietas.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas