Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Mūsu novadu produkti pamanīti «Zaļajā nedēļā» Berlīnē

Berlīnes «Zaļajā nedēļā», vienā no lielākajiem Eiropas lauksaimnieku saietiem, Latvijas stendā piedāvāti «Bauskas alus» dzērieni un SIA «Iecavnieks&Co» produkti.

Izstāde bijusi grandioza, tajā piedalījās visas pasaules valstis, kas ražo lauksaimniecības produkciju, stāsta Codes pagasta iedzīvotāja Raimonda Ribikauska, kas forumu apmeklēja kā Lauku konsultāciju un izglītības centra pārstāve. Izstādē teju nemitīgi valdījusi apmeklētāju burzma, interese par to ir ļoti liela.

«Latvijas stendā bija ļoti daudz produktu, vairākums, arī mūsu novadnieku piedāvātie, izcēlās ar dabiskumu un oriģinālu garšu,» redzēto stāsta R. Ribikauska, «vāciešiem ļoti garšoja Bauskas alus, to dzēra daudz, bet iecavnieku linsēklas un kaņepju pavalgs bija vairāk jāprezentē. Tā kā pārdevēju stendā nebija pietiekami daudz, ne visi apmeklētāji saņēma atbildes par produktu kvalitāti un unikālajām īpašībām.»

R. Ribikauska, kura vairākus gadus sekmīgi atbalsta mājražotājus iesācējus, vērtē, ka lieliska prezentācija cilvēku piesaistei būtu bijusi «Iecavnieks&Co» parasti izstādēs izmantotā pankūku cepšana. Izstādes atklāšanā Latvijas stendā skanēja nacionālā mūzika, bet pārējās dienās tā pietrūcis.

«Ukraiņu stends skanēja pa gabalu katru dienu, pievilcīgi izskatījās tautas tērpi, ko valkāja cilvēki tajā,» vērtē izstādes apmeklētāja, «tā kā letes bija augstas un piepildītas produktiem, latviešu izvēle tirgotājas rotāt tikai ar tautiski stilizētiem priekšautiem nenostrādāja. Šādos forumos tautas tērpi vienmēr izceļ stendu un pievelk apmeklētājus.»

Bauskas novada pārstāve pati ar kolēģiem stāstījusi apmeklētājiem visu, ko zinājusi par produktiem, palīdzot tos prezentēt. «Mūsu produkti vāciešus piesaista ar bioloģiski tīro izcelsmi un ražošanas veidu,» secina R. Ribikauska, «vairāk jāpopularizē «Lauku ceļotāja» piedāvājuma daudzveidīgums, tas ir pievilcīgs cilvēkiem no industriāli attīstītākām valstīm.»

No citu valstu piedāvājuma Raimondai pievilcīgākais licies vāciešu dārzkopības stends, kurā ziedu instalācijas izvietotas pa krāsām, izveidota iespaidīga floristu izstāde.

Jau vēstīts, ka Berlīnes «Zaļo nedēļu» no mūspuses novadiem apmeklēja arī LLKC valdes priekšsēdētājs ceraukstietis Mārtiņš Cimermanis, iecavniece Agita Hauka kā Latvijas Zemnieku federācijas vadītāja, kā arī Rundāles novada Viesturu pagasta saimniecības «Sējas» īpašnieki Iveta un Āris Burkāni, kuriem brauciens bija balva par uzvaru skaistāko sētu konkursā.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas