Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pasažieri turpina ziņot par nedienām ar «Sabiedrisko autobusu» 36

SIA «Sabiedriskais autobuss» (SA) pasažieri turpina informēt «Bauskas Dzīvi» par vērojumiem, piedzīvoto šī pārvadātāja autobusos. Šī gada pirmajās divās nedēļās diemžēl neesam saņēmuši nevienu pozitīvu firmas vai uzraugošās institūcijas, valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD), darba vērtējumu.

Līdzjūtību baušķeniekiem par piedzīvoto reisā Rīga–Bauska izsaka cēsniece Maira Pinka. Viņa SA pakalpojumus izmantojusi reisos Bauska–Rīga 11. janvārī plkst. 7.20 un Rīga–Bauska 13. janvārī plkst. 10.10.

Rīta reisā uz Rīgu braucēji pamatīgi nosaluši, jo autobusā visa ceļa garumā neesot tikusi ieslēgta apkure. Vaicājot par to, šoferis Rīgā atbildējis, ka varot braukt ar mazajiem autobusiem, tajos būšot siltāk.

Braucot no Rīgas, pasažiere vērojusi autobusa salonu. Mīksto sēdekļu apvalki bija nodiluši un netīri. Rokturi aplauzti, sēdekļi izvietoti tik tuvu, ka ceļi spiežas priekšējā solā. Palodzes bija tīras tikai tur, kur pasažieri tās noslaucījuši ar piedurknēm. Atkritumu tvertne bija līdz augšai pilna. No vidējām durvīm pūta vējš. Arī grīda slotu un lupatu nebija redzējusi.

Punktu visam pielika kādas pasažieres sliktā dūša un izvemšanās uz grīdas autobusa priekšējā daļā. Iebraucot Bauskā, pasažieri uzrunājuši vadītāju, lai atver vidējās durvis. Šoferis to neesot izdarījis. Uz pasažieru sašutumu viņš reaģēja, sakot, ka ne jau viņš autobusu pievēmis.

«Bauska ir mana bērnības pilsēta, šeit beidzu skolu, te mīt mani radi. Pašlaik dzīvoju Cēsīs, bieži nākas braukt uz Rīgu. Šos reisus apkalpo firma «CATA». Autobusi ir tīri, silti, un ērti, vadītāji ir laipni un atsaucīgi. Ar notiekošo Bauskas reisā to nevar pat salīdzināt. Izsaku līdzjūtību baušķeniekiem,» raksta M. Pinka.

Par nedienām SA autobusos Alise Kalniņa decembra otrajā pusē informēja ATD. Janvāra vidū viņa saņēma atbildi. «Tajā nekas nav skaidrots, kādēļ šāda neapmierinoša situācija pasažieru pārvadājumos radusies. Atbildē ir tikai solījumi par paveikto un iespējamo pakalpojuma kvalitātes uzlabošanos,» «Bauskas Dzīvei» raksta A. Kalniņa. Viņa uzskata šo atbildi par formālu, jo tajā nav pārvadātāja darbības vērtējuma.

Vēstulē direkcijai A. Kalniņa stāstīja par piedzīvoto Bauskas–Rīgas maršrutos decembrī. 13. decembrī plkst. 14.30 no Rīgas mazas ietilpības autobusā šoferis tirgojis biļetes, lai gan skaidri bijis redzams, ka pasažieru skaits pārsniedz visas iespējamās normas. Turklāt autobusā nav bijis nedz rokturu, nedz stieņu, kur braucējiem turēties.

Citā reizē, 15. decembrī plkst. 17.30, autobuss no Bauskas ceļā uz Rīgu salūza. Īpašu satraukumu tas radījis pieaugušajos, kuri Iecavā nav varējuši sagaidīt nepilngadīgo pasažieri. Arī šīs situācijas izvērtējuma ATD atbildē trūkst. A. Kalniņa pauž sapratni, kādu reizi tā var gadīties ikvienam transporta līdzeklim. Diemžēl SA autobusos tā esot kļuvusi teju par normu. «Uzskatu, ka šī ir sistemātiska un pazemojoša SA ņirgāšanās par pasažieriem,» vēstulē raksta A. Kalniņa.

ATD pārstāves Sandras Maļuhas atbildē norādīts, ka kopš 6. janvāra norīkoti papildreisi maršrutā Bauska–Iecava. Tādējādi tikšos mazināta problēma ar pārpildītajiem autobusiem. Turklāt SA vadība esot veikusi pārrunas ar autobusu vadītājiem. Tiek un tiks pārplānotas un koriģētas reisu izlaides, tuvinot tās pasažieru plūsmas apjomam. Mazais autobuss ar 29 sēdvietām norīkots maršrutā Bauska–Dobele.

Pievieno komentāru

Komentāri 36

takxis

Kapec taxis? Ir tak tie privatie?

pirms 4 gadiem, 2014.01.15 23:46

braucējs

Ja novada un LV atbildīgie par transportu ir bezspēcīgi,tad Bauska organizēs privātus reisus,lai tie oranžie netīreļi brauc pustukši.

pirms 4 gadiem, 2014.01.15 15:52

davai

Bauska ir pilsēta, tā organizēt nevar, it sevišķi jau privātus reisus.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 22:31

būsim objektīvi

Taisnības labad jāpiezīmē,ka dažos AIPA autobusos sēdekļi arī ir nenormāli cieši salikti,-un tur ceļgali nevis spiežas priekšējos sēdekļos,bet vispār neievietojas sēdvietā-kājas jātur slīpi..Un lipīgi,netīri rokturi nav retums,nodrāzti,aprakstīti krēsli(īpaši vecākos autobusos).Vai sniegs,kas ziemā sijājas iekšā gar logu malām..Pilnīgi limuzīni.

pirms 4 gadiem, 2014.01.15 17:11

cinītis

Diemžēl arī tā ir realitāte,ka salonos visas uzskaitītās nejēdzības(izņemot siltuma trūkumu) ir sastrādājuši tieši paši pasažieri(teiksim tie neaudzinātākie).Un viņu dēļ ir jācieš pārējiem.
Jā ,autobusi ir ļoti apskaužamā stāvoklī.Šeit SA un "AIPS" nobāl Jelgavas AP priekšā!
Izsaku līdzjūtību baušķiniekiem!!!

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 17:36

Pēteris

Šorīt reisā Bauska Rīga 6.30 piedzīvoju negatīvas sajūtas .Autobuss iebraucot Rīgā aizbrauca pa Dienvidu tiltu izmainot maršrutu.Man bija jākāpj ārā pieturā pie pirmā Statoila.Rezultātā aizbraucu līdz autoostai un dabūju braukt atpakaļ ar tramvaju un nokavējot darbu un papildus notērējot tramvaja biļetei 1.20eiro Un tā nav vienīgā reize.Kā būtu ja manā vietā būtu bērns vai skolnieks.

pirms 4 gadiem, 2014.01.15 20:39

haris

pie pirmaa statoila (un citur rigaa) nav oficialu pieturu, kur obligati japiestaj bauskas autobusiem. pedejaa pietura ir "Rigas robeza" pie jaunaa rimi.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 08:36

Šoferis

Daudz tā muldēsi tad drīz iesi jau no bauskas ar kājām . noskaidro oficiālās pieturas. ja tevi pie Statoila izlaiž tas nenozīmē kad tur ir pietura bet tev šōferis pretīm nāk , bet ko tu , tajā pašā brīdī, no*** viņu

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 18:10

sss

Vajag biezak privatos... Sausmu ieleja, sausmu ieleja. Lidzjutiba tem, kuriem katru dienu jabrauc ar SA.

pirms 4 gadiem, 2014.01.15 23:45

braucu

Kad braucie ar privātajiem uzprasiet viņu mob. nr. , jo zinu ka ļoti daudzi brauc uz rīgu katru dienu uz darbu un atpakaļ uz bausku. P.S. tas neattiecās uz tiem kas grib maksāt nodokļus.
Piemēram līdz rīgai 70 km tas ir iztērēta degviela 70/100*(8litri uz 100km)=ar visu amortizāciju 7-8 ls tātad ja brauc 5 cilvēki sanāk kādi 2 ls no katra max. kad braukāju uz darbu katru dienu man bija pat izdevīgāk brauk ar auto nekā ar autobusu, kau cenas uz dīzeli bija augstas.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 06:52

pasažieris

Tāpat pirmdien Iecavā ap 10 no rīta mazajam autobusam bija tukša riepa.Autobusa šoferis visu laiku kaut kur zvanīja laikam nebija ar ko nomainīt,jo blakus bija tikai nolikts rezerves ritenis un domkrats.Pareizi vien ir ka mazajos siltāk mazliet ir lai arī tur apkure arī nestrādā,bet tur ir tas ka cilvēki cits citu sasilda,cik cieši viens pie otra sēd un stāv blakus ,ja tā varētu teikt.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 09:02

anete

Kā tā vispār drīkst būt, ka šoferis nelaiž ārā cilvēku, ja viņam ir slikti? Kāpēc viņam visu priekšā ir jāpievemj autobuss

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 10:09

Tas ir SA

Tā ka viņiem autobusos ir vid.kameras ,pievemtais autobuss ir jāredz S A,un A T D vadībai

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 12:47

šaubas

Nu nezinu, vai varēs redzēt pievemto autobusu, jo kameras jau nav uz autobusa salonu, bet kameras ir izvietotas tikai pie šofera

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 16:29

kā tad bija

Bet vai tas cilvēks lūdza pieturēt, jeb šoferim tas bija jāuzmin?

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 22:35

Janis

Redziet.Iepriekseja raksta;Sia.Sabriediska autobusa vadiba noliedza;atlaista auto vaditaja teikto;ka vins melo.Bet redziet;viniem katru dienu ir sarezgijumi.Tas ir nozelojami.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 11:46

Arnolds

Ko Jūs sakiet par kamerām;viņas taču nedarbojas.Tā ir acu aizmālēšana.Ja viņas darbotos tad jau viņi visu redzētu kas dod tukšas biļetes,un tas ka pasažieri paši lien autobusos ,lai gad autobuss ir pilns un neklausās šoferītī ka,viņš saka ka vietu nav.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 13:12

Pasanger

Man regulāri dod lietotu biļeti vai nedod vispār. Bardaks neiedomājams. Kur mēs mūsu valsti esam noveduši.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 13:45

qwerks

Interesanti, kur tad viņš izrok tās lietotās biļetes? Gan jau par braukšanas komfortu ļoti pateicīgie pasažieri viņam tās atstāj.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 14:01

///

Lai pašvaldība atsevišķi rīko konkursu ar Nordeku. Būs līgums starp pilsētu un pārvadātāju un tādējādi vienādos laikos brauks gan ''musarņiki'' gan Nordeka un iedzīvotāji varēs izvēlēties kurā kāpt. Tādējādi BBUS ātri bankrotēs un pazudīs. Ganjau tas BBUS pieder kādam Šķēlem, vai Šleseram - akcijās un tapēc tas ''nevarot'' pazust...

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 18:14

super

tas ir ļoti labs ierosinājums, ceru, ka kāds no vadošiem spēkiem reaģes pienācīgi!

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 18:41

redzi nu

Pašvaldībām nav tādu tiesību slēgt līgumus par starppilsētu maršrutiem, tāpēc jau ir SM un ATD , tās jau pat nosaka reisu skaitu.Starppilsētu maršruti nav atsevišķu pašvaldību kompetencēm , tādēļ tām nav tiesību izsludināt tādus konkursus.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 22:29

pasažieris

Vienalga kas būs SA vietā Bauskai būs slikti. Tā jau mēs visus noliekam . Tāda ir bauskas kultūra .
Paši kādu cūcību daram autobusā. ko jūs aiztiekat tos šoferus, viņi tak tikai savu darbu dara, protams ir arī kas mēģina nopelnīt, bet tas ir tikai loģiski. Mainīsies pārvadātājs, šoferi tad tā pat paliks.
Bet ja gribiet kārtību autobusos, seko sev un kāds ir tavs kaimiņs kas apsēžas blakus. Kapēc var atnāk vecis ar netīrām drēbēm un apsēsties tev blakus, apzīmēt sēdekļus, nolaust kaut ko, ēst kaut kādus burgerus un pēc tam papīrus pabāst zem sēdekļiem un tu neko neteiksi, bet aiz muguras no***īsi šoferi. Jo tu kā gļevs cilvēks acīs neko patekt nevari.
Šoferis nevar tam izsekot līdzi , viņam jāskatās uz ceļu, bet tu vari sekot kas notiek salonā un uzlabot braukšanas apstākļus un tad redzi lielīties kad ņoķēri autobusa apgānītāju

pirms 4 gadiem, 2014.01.17 08:09

Jjā

Tie oranžie grabulīši Sia S A ir kā infekcija Bauskai. Vietējos pārvadātajus nostūma malā,protams ar vietējo vadoņu piepalīdzību.Trakākais,ka paši nevar pavilkt un citiem ,kuri gribētu un spētu apkalpot šo maršrutu un droši papildinātu valsts kasi maksājot nodokļus 100%no pārdotām biļetēm,bail atdot.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 19:28

Par biļetēm.

Vakar braucu ar autobusu, kas no Rīgas atiet 17:40. 17:58 iekāpu pieturā pie Mūkusalas apļa.Braucu līdz Iecavai pa 2EUR. Skatos biļetē - Atskaite par pasažieru skaitu. Sanāca smiekls. Uzrādīti 3 pasažieri :)

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 20:36

šoferis

Nepatīk nebrauc. brauc ar dušmaņiem un viņi tev tiktiešām iedos biļeti. . Bet ja brauc ar autobusu tad ne*** jo citreiz tu tā arī paliksi stāvam pie Mūkusalas apļā ilgi un ilgi.

pirms 4 gadiem, 2014.01.17 07:56

!

Jūtos ap***a! Šodien domāju, kāpēc līdz iecavai biļete maksā 2.30, bet līdz bauksai 3.05. Un izrādās, ka līdz iecavai biļete maksā 2.15! Bet kāš 2.30! Sviests! 2.30 biļete maksā ekspresī.

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 20:46

!

Atvainojos, mana kļūda, ne to pieturu apskatijos. Cena ir tāda, kāda viņa ir 2.30. Bet tāpat nesaprotu, kāpēc Baušķeniekiem cena samazināta, bet Iecavniekiem nav?

pirms 4 gadiem, 2014.01.16 21:10

vanags

volvo ir nenormali auxti :((((((( pat kad nav pirmais reiss salonaa vienalga ir auxti,nav pardomatas pechkas ir jaataisa!!!!!

pirms 4 gadiem, 2014.01.17 00:47

Lūk!

17.01.2014. Plkst.5.40- Bauska-Rīga- zilo sēdekļu autobusā bija "auksts caurvējš". Ja pie -8 grādiem tāds aukstums, kas būs pie -20?

pirms 4 gadiem, 2014.01.18 08:47

Idiotisms

Uzrakstīt vajag vēstulīti A.Bērziņa kungam !

pirms 4 gadiem, 2014.01.17 01:18

SA rulle

Pašvaldība tak solīja darīt visu............. lai mainītu pārvadātāju..... Nekā personīga, bet Bauskas autobusus jau Rīgas autenē pazīst un apsmaida , un pat līdzjūtību izsaka ......

pirms 4 gadiem, 2014.01.17 10:03

susurs

Šajā jezgā ap autobusiem,man žēl šoferīšu,kuriem nākas to visu ikdienā klausīties!Viņi tikai dara savu darbu!

pirms 4 gadiem, 2014.01.17 21:22

Vietējās ziņas