Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pašvaldības: Bez ceļiem cilvēki laukos pametīs savus īpašumus 3

Bez ceļiem cilvēki reģionos arvien vairāk pametīs savus īpašumus, jo paši tos izveidot un uzturēt nevarēs, brīdina Iecavas novada un Jaunpils novada pašvaldības.

Līdzīgi Dobeles novada pašvaldībai, arī Iecavas un Jaunpils novada pašvaldības nepiekrīt valsts akciju sabiedrības "Latvijas autoceļu uzturētājs" (LAU) valdes priekšsēdētāja Vladimira Kononova viedoklim, ka Latvijā būtu par daudz ceļu.

Iecavas novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Annija Jakovļeva skaidroja, ka arī Iecavas novadā nepiekrīt Kononova viedoklim.

«Mums vēsturiski ir izveidojušās viensētas, uz kurām ved izbūvēti ceļi, turklāt viensētu īpašniekiem ieņēmumi un kopējais finansiālais stāvoklis nav vērtējams kā augsts, tie ir pārsvarā cilvēki ar vidējiem ienākumiem. Cilvēkiem nebūs tādu finanšu līdzekļu, lai paši spētu uzturēt ceļus. Laika gaitā ceļi tiek izbraukāti, rodas bedres, plaisas,» skaidroja Jakovļeva.

Cik vien pašvaldības to spēj, ņemot vērā savus budžeta resursus, tik tām ir jāuztur ceļi, pretējā gadījumā cilvēki pametīs savus īpašumus, pārliecināta Iecavas novada pašvaldības pārstāve.

Jaunpils novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Līga Eidmane-Kabaka pauda, ka arī Jaunpils novada pašvaldības teritorijā neesot tādu ceļu, kurus būtu iespējams neuzturēt.

"Visi ir jāuztur, tas ir visu mūsu iedzīvotāju interesēs! Lauku teritorijās ceļu stāvoklis nav iepriecinošs, bet cilvēkiem uz darbu jābrauc," pauda Eidmane-Kabaka.

Jaunpils novada pārstāve uzsvēra, ka viens no svarīgākajiem aspektiem ir tas, ka novadā ir īpaši izteikta lauksaimnieciskā ražošana - fermām ir jāved barība lopiem, piena mašīnām ir jābrauc un tamlīdzīgi.

Jau ziņots, ka LAU vadītājs intervijā biznesa portālam "Nozare.lv" pauda, ka, viņaprāt, uz vienu iedzīvotāju ceļu blīvums Latvijā ir viens no lielākajiem Eiropā, tāpēc, samazinoties iedzīvotāju skaitam, ir jādomā, kuri ceļi jālikvidē.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

Paldies!

Paldies Repšem, kura valdības laikā tika likvidēts Autoceļu fonds! Un ne tikai. Balsojiet vēlreiz par viņu, kurš nu atkal nāk un sola sazin' ko, cerot, ka ļautiņiem ir īsa atmiņa. Brīnums, ka vēl vienu miljonu neprasa saziedot viņam, nabadziņam!

pirms 4 gadiem, 2014.04.09 11:07

analogs

ar ko fotogrāfijā redzamais ceļš atšķiras no daudzām tādā pašā stāvoklī esošajām ielām Bauskā? Manuprāt, tikai ar to, ka šo ceļu sakārtošanā nav veikts publiskais iepirkums, kā tas ir izdarīts pilsētas ielu dažādu komunikāciju sakārtošanā, bet rezultāts līdzīgs, diez Bauskas sagandēto ielu iedzīvotājiem arī vajadzētu pamest pilsētu?

pirms 4 gadiem, 2014.04.09 17:40

Atis.

Manuprāt,ka ne tikai Bauska un lauku viensētas būs jāpamet.Pamesšanas process notiek pilnā sparā(apgriezieni) ne pa jokam.

pirms 4 gadiem, 2014.04.12 15:33

Vietējās ziņas