Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Piektdien darbu sāks sabiedriskā transporta padome 3

Sabiedriskā transporta padomes pirmā sēde notiks piektdien, 10. janvārī, portālu informēja Satiksmes ministrijas sabiedrisko attiecību speciālists Rolands Rumba.

Padome ir jauns administratīvais veidojums, lai racionālāk izmantotu valsts piešķirtos līdzekļus un efektīvāk saskaņotu reģionālos maršrutus. Tādējādi šī padome plānos vienotu sabiedrisko transportu – autobusu transportu un dzelzceļu. Pirmās sēdes darbā kārtībā iekļauti vairāki jautājumi, tostarp padomes priekšsēdētāja un viņa vietnieka ievēlēšana. Viņus izraudzīsies no padomes locekļu vidus.

«Bauskas Dzīve» jau informēja, ka šajā padomē strādā pieci satiksmes ministra iecelti pārstāvji un pieci pārstāvji no plānošanas reģioniem.

Zemgali pārstāv Rundāles novada domes priekšsēdētājs Aivars Okmanis. «Bauskas Dzīvei» viņš paskaidroja, ka savu kandidatūru vadošajiem amatiem pats neplāno izvirzīt. Tomēr padomes darbā ir apņēmies strādāt aktīvi. Viņš arī ziņos par pirmajā sēdē spriesto un nolemto.

Satiksmes ministrs Anrijs Matīss pauda gandarījumu, ka beidzot tiks sākta vienotas pasažieru pārvadājumu sistēmas izveide Latvijā. Tai ir jānodrošina ērta, ātra un efektīva iedzīvotāju mobilitāte visas valsts teritorijā. Jaunā sistēma ļaus ieviest vienotu pieeju sabiedriskā transporta pakalpojumu plānošanas, pasūtīšanas, līgumu slēgšanas un valsts budžeta izlietošanas uzraudzības procesiem. Tas ļaus organizēt sabiedriskā transporta pakalpojumus pēc vienotiem principiem visā valstī. Mērķis ir, nemazinot sabiedriskā transporta pieejamību, mazināt pārvadātāju zaudējumus un ekonomēt valsts budžeta līdzekļus.

Līdz šim reģionālo starppilsētu maršrutu plānošana bija valsts SIA «Autotransporta direkcija» kompetencē, bet reģionālā vietējās nozīmes satiksme – piecu plānošanas reģionu kompetencē.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

pasažiere

Cerams,ka minētais:" ātra, ērta un efektīva iedzīvotāju mobilitāte visas valsts mērogā", attieksies arī uz mūsu novada iedzīvotājiem, kuri patreiz ir spiesti samierināties ar neērtu satiksmi "Bauska-Rīga" ,"Rīga-Bauska"maršrutā, kurā pakalpojumus sniedz "Sabiedriskais autobuss"

pirms 4 gadiem, 2014.01.10 17:34

Lūk!

10.01.2014.Rīga -Bauska "(Šoferis)Dainis aizbrauca 16.00, bet es 16.30. Mēs samainījāmies!" Tāpēc laikus nopirktajai biļetei uz lielo autobusu nebija jēgas. Un šim mazajam busam priekšējie riteņi radīja berzes skaņu-kā pagrieziens vai jābremzē.

pirms 4 gadiem, 2014.01.10 18:30

biļete

Kamēr vadošie lēmēji paši nepārvietosies ar šāda tipa autobusiem un nespēs vienoties par valsts dotāciju godīgu sadalīšanu (bez skaudības attiecībā uz politiskajiem pretiniekiem), nekas nemainīsies. A.Okmanim , pie šīs radušās situācijas kāda ir Bauskas pusē bija ļoti,ļoti liela teikšana.
Šis pielīmētais amats liek man visai skeptiski domāt par krasām pārmaiņām.
Un tomēr gribas cerēt,ka A.Okmanis beidzot nokāps no saviem augstumiem un parūpēsies, lai visiem būtu izdevīgi!

pirms 4 gadiem, 2014.01.11 11:23

Vietējās ziņas