Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pozitīvas informācijas par Bauskas apvedceļu nav 15

Zemgales reģiona pašvaldību pārstāvji ceturtdien, 12. jūlijā, Dobelē tikās ar satiksmes ministru Uldi Auguli. Viņiem bija iespēja iepazīties arī ar valsts akciju sabiedrības «Latvijas Autoceļu uzturētājs» (LAU) ikdienas darbiem vasaras sezonā.

Ministrs U. Augulis atzina, ka autoceļu remontdarbu sezona šogad sākusies laikus un rit ļoti aktīvi: «Darbi plānoti vairāk nekā 150 objektos visā valstī. Sākušies vērienīgi remonti uz valsts vietējās nozīmes grantsceļiem. Nozīmīgi darbi plānoti arī Zemgalē.»

LAU valdes priekšsēdētājs Raitis Nešpors vēstīja par paveikto dzīves apstākļu uzlabošanā tiem iedzīvotājiem, kuri mīt līdzās grantsceļiem. Tas panākts, veicot dubulto virsmas apstrādi.

Amatpersonas atbildēja arī uz sanākušo jautājumiem. Guntars Veismanis, Vecumnieku novada izpilddirektores vietnieks, interesējās, kā rit brauktuves no Vecumnieku–Skaistkalnes šosejas līdz Stelpei pārbūve un asfaltēšana. U. Augulis skaidroja, ka šogad vajadzētu pabeigt šī aptuveni divus kilometrus garā ceļa posma pārbūves projekta izstrādi. Pēc tam varētu sākt gatavoties būvdarbiem.

«Bauskas Dzīve» interesējās, vai nav pozitīvu jaunumu par Bauskas apvedceļu. Ministrs uzsvēra, ka iegūt finansējumu apvedceļa izbūvei topošās starptautiskās dzelzceļa maģistrāles «Rail Baltica» projektā neesot iespējams. Varētu cerēt rast Eiropas Savienības atbalstu nākamajā finanšu plānošanas periodā, taču par to varēs spriest tikai pēc 2019. gada. «Es nesolu to, ko nevaru izdarīt. Tādēļ man pašlaik nav pozitīvu jaunumu par Bauskas apvedceļa būvi.»

«Bauskas Dzīve» jau vēstīja, ka valdības prioritāšu sarakstā Bauskas apvedceļš ir iekļauts ar 14. numuru. Tā īstenošana varētu notikt laika posmā starp 2028. un 2034. gadu. Acīmredzot tā arī paliks.

Vairāk par plānotajiem darbiem uz valsts autoceļiem Zemgalē lasiet kādā no nākamajiem «Bauskas Dzīves» numuriem.

Pievieno komentāru

Komentāri 15

Ceļš

Pareizais komentārs par šo ziņu būtu jāraksta rupjiem vārdiem! Kad paplašināja maģistrāli cauri Bauskai, solīja apvedceļu 20.gadā, pēc tam zīmēja kaut kādus plānus, arī solīja 20.gadu. Tagad lielais naudas kāšanas projekts ir dzelzceļš, pārējais aizmirsās. Un vēl - mūsu valstī maģistrāles joprojām būvē uz Krieviju.

pirms 6 dienām, 2018.07.13 13:32

Mūsu pusē

Mūsu pusē jau tas jaunais deputāts sāka šito jautājumu cilāt. Varbūt ja vēl aktīvāk darbosies un turpinās, kas zin, varbūt ātrāk apvedceļu redzēsim. Ceru.. Līdz kaklam jau tas troksnis un smakas.

pirms 5 dienām, 2018.07.13 17:31

Ceļotājs

Tad jāskatās nākotnē - tas pats Artūrs, kas kustināja dzelzceļa staciju, lai kustina arī šo jautājumu - izskatās jaunajiem tā enerģija un “nekaunība” stiprāka nekā vecajiem bukiem. Dod jaunajiem, lai iet uz priekšu - vecie sēž tālāk.

pirms 5 dienām, 2018.07.13 17:38

Arčam

Tukša muca tālu skan.....ar muti kustinātajs, varen enerģisks

pirms 5 dienām, 2018.07.13 23:43

Sašam

labāk uzraksti par savu mucu, jo tā vaisrs neskan, jo sāk trunēt, bet tu vēl joprājām ceri, ka reiz dziedās gulbja dziesmu.

pirms 4 dienām, 2018.07.15 10:06

Projekts

No sanāksmes saprotu, ka ne Augulis ne Veismanis nezin par ko runā - P92 ( Iecava-Stelpe) autoceļa pārbūves projekts ir no 18,80km - 24.643 km. Projekts jau sen ir gatavs un gaida finansējumu. Kādi te 2km ? Un ne jau līdz Stelpei, bet Nīzerei ! Sviests !

pirms 5 dienām, 2018.07.13 22:00

Hmm

Pozitiva informacija------ jums kartejo reizi apkasa

pirms 5 dienām, 2018.07.14 05:49

oi

nu bet nav un nebūs. kurš vājprātīgais investēs mega miljonus šitā miesta apbraukšanai?

pirms 4 dienām, 2018.07.14 17:33

Draivers

Latvijā viss iet uz topi.Ceļu nav un nekad nebūs.Pasakām tic vēl......neviens neko netaisīs.Tikai baros ar solijumiem.LT jau taisa un drīz būs gatavs bānis...LV tādus ceļus neredzēt.

pirms 4 dienām, 2018.07.15 00:49

Andulis

Personīgi, uzskatu, ka labi vien ir, ka "pozitīvu" ziņu par apvedceļu nav.
Esmu diez gan pret apvedceļu, jo tad arī visu tranzītplūsmu (caurbraucējus) novirzīs garām un manuprāt, tas atstās tikai negatīvu efektu uz Bauskas ekonomiku.
Saprotu, ka tas samazinātu satiksmi un uzlabotu gaisa tīrību un ko vēl ne.. Bet vai tas tiešām ir tā vērts?

Turklāt, ja Rail Baltica ietvaros naudu nedos, tad šaubos, ka to naudu vispār kādā veidā dabūs, jo izmaksas tur būtu ārprātīgas.

pirms 3 dienām, 2018.07.16 09:35

sdrāv

nosacīti. no tiem fūristiem kād piestāj Lukoilā, kāds pie topa. cik tad viņi te atstāj ekonomiski... bet ceļotāji iebrauks tāpat, jo bauskā ir ko redzēt.

pirms 3 dienām, 2018.07.16 11:37

Andulis

Nu jā, taisnība. Bet ne viss tranzīts ir tikai smagie. Vēl jau ļoti daudzi ir vieglie, kas brauc cauri, bez domas tiešām tajā Bauskā iebraukt un kaut ko apskatīt. Tagad viņi vismaz piestāj kaut kur - nopirkt, uzēst, moška joka pēc uz pili aiziet.

Katrā ziņā, es gribētu redzēt kaut kādu statistiku (kuras droši vien nav) kas un kā un kāda ietekme būtu apvedceļam. Var jau būt, ka tas efekts nav tik liels kā es esmu iedomājies.

pirms 3 dienām, 2018.07.16 12:48

$$$

Ja apvedceļa nav, tad laiks ieviest caurbraukšanas maksu. Reāli fūres bloķē pilsētas galvenās ielas, negatīvi ietekmē dzīves kvalitāti. Pa eirikam no deguna.

pirms 3 dienām, 2018.07.16 11:22

Es domāju

Ka vai nav tā, ka visas tās runas par nepieciešamību būvēt apvedceļu ir tā pierastas, ka neviens pat neiedomājas - varbūt nemaz nevajag?! Es negribu dzīvot mirušā miestā, tas nu gan

pirms dienas, 2018.07.17 23:42

Vietējās ziņas