Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Reģionālie pārvadātāji gaida 8. jūliju 6

Noslēgumam, iespējams, tuvojas piecu reģionālo pārvadātāju, tostarp SIA «Aips», tiesvedība ar valsti, ko pārstāv SIA «Autotransporta direkcija» (ATD). Pēc ilgāka pārtraukuma lietu vēlreiz skatīja Administratīvā rajona tiesa 17. jūnijā. Tiesa prasību izskatīja, lēmumu paredzēts nolasīt 8. jūlijā. «Bauskas Dzīve» jau rakstīja, ka pieci reģionālie pārvadātāji par prettiesiskiem uzskata ATD 2008. gada nogalē paziņotos konkursa rezultātus par starppilsētu pārvadājumu veikšanu. Izteikti iebildumi arī par direkcijas pieņemto lēmumu uz strīdus laiku pasažieru pārvadājumus uzticēt uzņēmumiem «Liepājas autobusu parks» un «Jelgavas autobusu parks», jo tie tiesības nodrošināt pārvadājumus uzticēja firmām, kuru uzvara konkursā tika apstrīdēta. Bauskas maršrutā tādējādi no 2009. gada 1. janvāra strādāt sāka uzņēmums «Blagovest TUR», kas vēlāk pārtapa par «B-Bus». SIA «AIPS» valdes priekšsēdētājs Uldis Kolužs 17. jūnija tiesas norisi komentē atturīgi, vienlaikus arī nedaudz cerīgi. Iepriekšējās reizēs vairāk analizēti juridiskie aspekti, bet šoreiz lieta skatīta pēc būtības. Tika vērtēts ATD rīkotais konkurss, tā norise, iespējamās kļūdas kandidātu izvērtēšanā. Valsti pārstāvēja vairāki juristi, tostarp šajā tiesvedībā jau agrāk iesaistītie.  Viņu pamatarguments - direkcijai bija tiesības izvēlēties un tika izraudzīts piemērotākais pārvadātājs. Izskanēja arī netiešs norādījums tiesai, ka, pārskatot viena konkursa rezultātus, varētu rasties lavīnveida efekts un arī citi zaudējušie pārvadātāji sāktu tiesvedību. Direkcijas juristi izvairījās runāt par konkursa radītājiem ekonomiskajiem zaudējumiem, vairāk uzmanības pievēršot juridskām niansēm. U. Kolužs novērojis, ka ATD pusē nav bijusi jaušama agrāk tik izteiktā pārākuma un paštaisnības izpausme. Iepriekšējo tiesas procesu sakarā bieži vien izteikti pieņēmumi par Latvijas Pirmās partijas (LPP) iespējamo aizmuguri, konkursa rezultātus pakārtojot partijai vēlamo cilvēku interesēm. Kopš LPP līderis Ainārs Šlesers vairs nav satiksmes ministrs, partijas ietekmē nozarē ir mazinājusies.

Pievieno komentāru

Komentāri 6

Beiža

Dikti jau gribētos lai mūsējie uzvar, bet vai tā būs... Un kas notiks tālāk, ja uzvarēs? AIPS pa šo laiku ir krietni "paputināts". Vai būs autobusi ar ko apkalpot pasažierus?

pirms 8 gadiem, 2010.06.22 09:31

to pingvīns

Vai Pingvīns nav mazs, resnu kaklu , trenniņbiksēs un nebrauc ar BMW. Leksika nu ir atbilstoša un izglītība laikam arī. Kāpēc mēs neprotam diskutēt, bet esam tādi "ķemerķiņa varoņi", kad mūs neredzam un slēpjamie aiz nika? Rupjībā nav spēks , tā ir bezspēcības pazīme.

pirms 8 gadiem, 2010.06.20 15:09

c

es ceru, ka musejie uzvares, bet partijja par labu Latviju ies podaa.

pirms 8 gadiem, 2010.06.19 22:34

Pingvīns

Pārāk mazs tu Koluž esi žuliks, lai cīnītos ar lielajiem!!!!! Tā kā sēdi biksēs!!!! Saprati?

pirms 8 gadiem, 2010.06.19 17:00

Vietējās ziņas