Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Satiksmes intensitāte pērn pieaugusi par 4% 14

Vidējā diennakts satiksmes intensitāte vai plūsma valsts galveno autoceļu tīklā 2018. gadā ir pieaugusi par 4%, salīdzinot ar 2017. gadu, un bija 6216 transporta vienības diennaktī uz ceļa kilometru, aģentūru LETA informēja a/s «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) Komunikācijas daļā.

Kopš 2011. gada satiksmes intensitāte pastāvīgi pieaug, un pērn tā bija par 34% lielāka nekā 2011. gadā.

Blīvākā satiksme, rēķinot katru ceļu visā tā garumā, ir uz valsts autoceļiem Pierīgā – uz Rīgas apvedceļa A4 Baltezers–Saulkalne, kur vidēji diennaktī uz ceļa kilometru ir 10 752 autotransporta vienības, un uz Rīgas apvedceļa A5 Salaspils–Babīte, kur vidēji diennaktī uz ceļa kilometru ir 12 525 autotransporta vienības, kā arī uz Bauskas šosejas A7, kur vidēji diennaktī uz ceļa kilometru ir 12 021 autotransporta vienība, un uz Jelgavas šosejas A8, kur vidēji diennaktī uz ceļa kilometru ir 12 104 autotransporta vienības.

Viszemākā satiksmes intensitāte ir uz vietējās nozīmes autoceļiem.

LVC norāda – ņemot vērā pieaugošo satiksmes intensitāti, arvien aktuālāks kļūst jautājums par valsts autoceļu tīkla attīstību – jaunu ceļu būvniecību un esošo paplašināšanu. No šādiem projektiem vistuvāk realizācijai ir Ķekavas apvedceļa izbūve, kas tiks realizēta publiskās un privātās partnerības projekta veidā. Partnerības iepirkums tika izsludināts pērn decembrī un norit trijās kārtās, paredzot, ka uzvarētājs varētu tikt paziņots šogad decembrī, savukārt projektēšana un būvniecība notiktu 2020. – 2023. gadā. Bauskas šosejas A7 posms no Rīgas līdz Ķekavai ir viens no noslogotākajiem valstī, un satiksmes intensitāte konkrētajā Pierīgas posmā sasniedz pat 17 000 transporta vienību diennaktī. Bauskas šoseja turklāt ir vienīgais ceļš, kas ienāk Rīgā ar vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

Kā potenciālais nākamais projekts, kuru būtu nepieciešams realizēt, uzlabojot satiksmes plūsmu, ir Rīgas apvedceļa A4 Baltezers–Saulkalne pārbūve par divu brauktuvju ceļu.

Pievieno komentāru

Komentāri 14

aū jaunais deputāts

Kur apvedceļš Bauskai apkārt....saeima sēdi... pildi savus solījumus.

pirms mēneša, 2019.02.15 12:01

Nu ja

Ja kaut mazliet pašam(ai) interesētu šī tēma, tad zinātu, ka vismaz sarunu līmenī, kaut kas notiek.

pirms mēneša, 2019.02.15 12:59

aū dumais komentētāj

Kā var kaut ko pildīt, ja vispār tikai nesen sāka darbu? Un vai tiešām jūs domājat, ka rezultāti ir ZIBENĪGI un pēkšņi kāds sāks taisīt apvedceļu?

Rekur tieši blakus raksts, par SM vizīti Bauskā, tur teikts, ka "plānos ir iezīmēts" un ka jāgaida nākamais finansējums no ES. Projektēšana varbūt sāksies nākamās desmitgades vidū... JA būs ES finansējums, kas tik pat labi var arī beigās nebūt :)

pirms mēneša, 2019.02.15 13:32

Baušķenieks Aivars

Nu vispār tas ir BAIGAIS BARDAKS! Visas tās Fūres, vasarā nav ar ko elpot, bet domi tas nemaz nesatrauc. Satrauktu darītu visu...ko var un ko nevar. Gaida ka sāks brukt ēkas no tās trakās slodzes.

pirms mēneša, 2019.02.15 19:51

sencis

kaa taa muusu nabaga senaa pilseetele veel speej iztureet taadu muusdienu noslodzi!?-.

pirms mēneša, 2019.02.15 17:17

GURIJS

Lai Baušķeniekus saklausītu ir vajadzīga sabiedrības aktivitāte. Nekāda pļāpāšana nepiekā nenovedīs. Ir vajadzīga radikāla rīcība, vienotība, mērķi. Daudzi atceras tiltu bloķēšanu, daudz jau nekas nemainījās, bet atskaņas vēl joprojām ir dzirdamas.

pirms mēneša, 2019.02.15 18:34

Aija

Jā, toreiz stāvējām, bijām vienoti.

pirms mēneša, 2019.02.15 19:53

sdrāv

nemuldi, es pie jums nestāvēju un netaisos stāvēt. visi jau nav pāķi.

pirms mēneša, 2019.02.15 23:49

vēlētājs

Kur palika apvedceļa projekts. Notika saskaņošana ar pagastiem. Tas bija pirms Bauskas novada izveidošanas.

pirms mēneša, 2019.02.15 20:14

balsotāja

Jebkuram projektam ir termiņš, un ja pirms novada izveides bija projekts, tad tam ir jau 10 gadi, nevienam projektam nav termiņš garāks par 2 gadiem

pirms mēneša, 2019.02.15 23:24

jop

uzraujiet apvedceļu un Bauska izmirs !

pirms mēneša, 2019.02.18 12:58

Šoferis

Ceļu uzturētāji jau tagad netiek galā ar saviem draugiem . Ja uzbūvēs apvedceļu vispār apd.

pirms mēneša, 2019.02.16 00:05

Depūtac

Bauskā sabraukto skaits ir pieaudzis par 4 % ?

pirms mēneša, 2019.02.16 09:49

Vietējās ziņas