Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Uz pārejas atkal notriekta gājēja 42

Pāris nedēļu laikā Bauskas centrā uz gājēju pārejas jau notriekts otrs cilvēks. Atbildīgo institūciju darbinieki jaunnedēļ tiksies sanāksmē, lai spriestu par gājēju, arī transporta līdzekļu vadītāju drošības uzlabošanu šajā vietā.Valsts policijas (VP) Zemgales reģiona pārvaldes priekšnieka palīdze Ieva Sietniece informē, ka ceļu satiksmes negadījums Bauskā, Zaļajā ielā pretim 2. mājai, noticis 28. janvārī plkst. 15.30. Automobiļa «Ford» vadītājs uz slidenas brauktuves neizvēlējās drošu ātrumu un nespēja laikus nobremzēt. Tādējādi uz pārejas notriekta 1935. gadā dzimusi sieviete. Ceļu satiksmes negadījumā viņa guva miesas bojājumus.Akciju sabiedrības «Latvijas Valsts ceļi» Bauskas nodaļas vadītāja Sīri Vildere informē, ka situācija ir analizēta. Ar satiksmes organizācijas pārvaldes speciālistiem lemts, ko varētu darīt, lai šajā vietā uzlabotu gājēju drošību. Jaunnedēļ šie priekšlikumi tiks pārrunāti ar Bauskas pilsētas pārvaldi un Bauskas policijas pārstāvjiem. S. Vildere uzskata, ja pāreja nav droša, tā jālikvidē.Līdzīgi domā arī Bauskas pilsētas pārvaldes vadītājs Jānis Mičulis. Viņš ir pārliecināts, ka rūpīgi jāizvērtē šī situācija. Ja tiešām speciālisti atzīst par nedrošu, pāreja jālikvidē. J. Mičulis uzskata, ka gājējiem radītās neērtības nebūs nemaz tik lielas, jo līdz tuvākajai pārejai ir nedaudz vairāk kā simts metru.Ne tik kategorisks savos spriedumos ir VP Bauskas iecirkņa patruļdienesta rotas inspektors Aleksandrs Sidorčiks. Viņš domā, ka vispirms jāapsver iespēja šeit uzstādīt regulējamu luksoforu. Zaļo signālu gājēji varētu paši sev ieslēgt, kad pietuvotos pārejai.  «Es ieteiktu vispirms apsvērt šādu variantu. Tas, manuprāt, nav tik radikāls kā piedāvājums pāreju šeit vispār likvidēt. Gājēju plūsma te ir liela, baidos, ka daudzi meklēs iespēju, kā tikt pāri ielai, kāpjot pāri barjerām,» tā A. Sidročiks. Ja citu institūciju amatpersonas šādu priekšlikumu neatbalstīts, viņš, protams, piekritīs variantam par pārejas likvidēšanu. Arī A. Sidorčiks uzskata, ka šajā vietā automobiļu vadītājiem redzamība nav pietiekami laba. Tāpat arī gājēji ne vienmēr pārliecinās par savu drošību, pirms dodas pāri ielai.

Pievieno komentāru

Komentāri 42

mmm

varbuut arii pie sis paarejas vajadzeetu pielikt kameru?
vai visdriizaak to paareju vispaar likvideet, jo visbiezaakie negadiijumi ir notikusi tiesi uz siis gaajeeju paarejas.

pirms 7 gadiem, 2010.10.31 15:43

spindzele

Kad te palasās, tad secinājums viens: pilsētu mašīnām, kājāmgājējus vnk likvidēt! Vai izdot dekrētu, ka šie tikai rāpus un aizsargtērpos var izmantot pilsētas nomales. Jā, arī es esmu niknojusies uz gājējiem, jo pēdējos 10 gadus vairāk braucu, nekā eju, bet!!! "Kāpjot augšā pa karjeras kāpnēm, esiet pieklājīgs pret cilvēkiem, ko satiksiet pa ceļam, jo nākošreiz jūs viņus redzēsiet, kad kāpsiet lejā."

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 14:21

Dalībnieks EP

Tieši tā, stulbais latvijas ceļš ar visiem bijušajiem viņu līdzskrējējiem, teikmaņiem un vītojām šo mēslu ceļu mums te iebūvēja. Vai atceraties kā šie taisnojās pie tilta atklāšanas. Kam mums tāds milzu tilts. Kam mums gājējiem tādi ierobežojumi. Pilsētas centrā nevar sarunāties. Garām braucošās fūres apslāpē un noindē mūs. Pie kauna staba visus šitos neliešus!

pirms 8 gadiem, 2010.01.31 11:38

cilvēks

Nu Bauskas domei ir visādi padomi no cilvēkiem, lai rīkojās.Jābūt gājējam uzmanīgam un šoferim,abi tomēr ir vien ceļu satiksmes dalībnieki!

pirms 8 gadiem, 2010.01.31 11:14

aigars

1. Vajag likvidēt visas gājēju pārejas, kas ir uz Zaļās un Kalna ielas: lai paliek viena ar luksoforu pie autoostas un otra ar luksoforu krustojumā ar Plūdoņa ielu. Lai tad gājējs plāno savu maršrutu, kur grib iet un kurā ielas pusē nokļūt. Ja nav izplānojis, pat vainīgs, lai špacierē līdz vienai vai otrai pārejai. TAS TĀ - pēc Mičuļa vai viena otra komentētāja loģikas.
2. Nopietni. Gājēji, braucēji, sētnieki un amatpersonas! Vai esat ievērojuši, kādi sniega kalni (kā tuneļi) uzrakti abās pusēs pārejām Zaļajā ielā? It sevišķi pie tās pārejas, kur uzbrauca tantukam. Vai tas ir normāli, ka pie pārejas uzrakts sniega kalns cilvēka augumā? Kā lai šoferis redz, ka kāds tuvojas pārejai, ja priekšā sniega kalns? Apskatieties! Tā tiešām ir un vai tas nebūtu jānovērš?

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 22:27

Papa

75 gadi tantukam: tad vadītājs vienkārši debīls. Cerams, ka dabūs kārtīgi iekšās. Vēlreiz visiem tiem, kas māk rakstīt, bet ne lasīt: CSN nosaka, ka vadītājam JĀAPSTĀJĀS, gājējam tikai JĀNOVĒRTĒ. Un ko tantuks var novērtēt, ja pie stūres idiots vai pirmo reizi ziemā uz ceļa? Vienkārši stulbi :(

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 18:14

Ivans

A nav ko slēpot mašīnas priekšā... diez kam vieglāk nobremzēt, vecenei ar rimi nopirktu lēto kefīru vai mašīnai uz slidena ceļa....

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 16:57

Limoo

......nesen novēroju situāciju uz šīs pārejas: 2 jaunieši rociņās saķērušies skrēja pāri ielai, auto fūrei "gar pašu degunu", nu labi, ka labi viss beidzās.......:(

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 14:24

Nosauciet man vismaz vēl kādu pilsētu, kur uz galvenāceļa ir tik daudz gājēju pāreju kā Bauskā. Es saskaitīju 10gab.

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 14:05

kukumeku

Man ieteikums - līdzīgi kā ir LT, uzlikt ātruma kameras, kopā 3...
iebraucot Bauskā, izbrauct, un pa vidu, nu teiksim, ap šo vietu kur gājēju pāreja.

Un nevis vienkārši, tablo, kas rāda cik ātri brauc, bet gan konkrēti, oficiālas ātruma kameras, ja labi grib, var izbīdīt to - un vēl pie tam stacionāras.

1.lieta ir, ka gājēji ir stulbi un lec kad vien pagadās uz tā ceļa, pa zebras taku.

2.kas ne mazāk traki = auto un īpaši fūres brauc nejēgā ĀTRI pa Bausku cauri, tas nav normāli.

Ja uz A7 nevar/nedr;ikst guļošos policistus salikt dažās vietās, nu tad, vienīgā izeja KAMERAS, vismaz 3. Pirmajos mēnešo atmaksāsies, bet tad jau paliks te pa ceļu mierīgāk.

+ - obligāti salikt brīdinājjuma zīmes, par to ka ir kameras. Jo šajā gadījumā kameras būs lai nevis pelnītu, bet tiešām, lai visi brauc lēnāk.

Vēl variants, ka kamera ir tikai viena vai divas, bet brīdinājuma zīmes vairākas. bet tas nedos pilnu efektu, jo kad zinās kur tā kamera ir, tad nebūs jau atkal jegas un drošība citos posmos.

IDEĀLI = 3 kameras + brīdinājjuma zīmes. Un viss. Satiksme iegrožota=ātrums mazāks, un būs ok.

Turās.

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 13:31

Dalībnieks GS

Kamēr Bauskai nebūs apvedceļa -tikmēr apbedīšanas birojiem darba netrūks. Kur Eiropā šādas noslodzes tranzīt ceļš iet caur pilsētām?

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 12:46

Estere

Šī gājēju pāreja ir jālikvidē. Ja atbildīgo institūciju darbinieki jaunnedēļ nevienosies, vāksim parakstus lai grieztos augstākās instancēs!

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 12:26

FJ

Nemaz jau tie jaunieši nav gudrāki...tāpat uz pārejām izlec nenovērtējuši situāciju...

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 10:59

ĪMOLIS

Žēl šofere, gājēja - NĒ.
Zinu kā visi šie vecie cilvēki dara - Ai, mašīna brauc tālu (200m) iešu pāri man jau priekšroka lai viņš stāv un gaida.
Jaunieši gudrāki! :)

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 10:50

aina

Tā gājēju pāreja, kad braucu uz darbu pirms 6.00, vispār nav pat izgaismota. Bet, ja kādu notriekšu, kad izleks zem riteņiem, vain\iga būšu es...

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 07:00

***

Zini, mm... , ja nebūdu uz savas ādas izbaudīts kā ir tad, kad viens tāds "neredzamais"izlec uz tās pārejas mašīnai priekšā un bremzēt jau vaisr nav jēgas, tad neko nereiktu, jā varbūt risinājums būtu tas "gulošais", bet fūres kā brauca tā brauks. Un, atvainojiet, bet priekš Bauskas gājēju tuneli... pārāk dārgs prieks tiem nodokļu maksātājiem, kuri te vēl ir palikuši.

pirms 8 gadiem, 2010.01.30 06:19

Fīre

Uz autoceļa A7 nevar būt "guļošie policisti".

pirms 8 gadiem, 2010.01.29 23:33

Elle

Reizēm tiešām gājēji neskatās,bet tikai mauc pāri...kāda tur var būt drošība??? Pati esmu to izbaudījusi,ka gājēji nagla lien zem riteņiem pat neskatoties....Un ja kas,tas šiferi vainīgi...

pirms 8 gadiem, 2010.01.29 22:43

Vietējās ziņas