Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vecsaules iedzīvotājus uztrauc dzelzceļa maģistrāles «Rail Baltica» izvietojums 50

Bauskas novada Vecsaules pagasta Pētermuižas apkaimes iedzīvotājus uztrauc plānotās dzelzceļa maģistrāles «Rail Baltica» izvietojums. Zaļās krāsas trases koridors skar vairākas šīs apkaimes mājsaimniecības.

Uzņemoties iniciatīvu, Pļaviņu māju saimniece Ineta Niedra uzrakstījusi argumentētu vēstuli, kuru parakstījuši 26 iedzīvotāji. Tā nosūtīta Bauskas novada domei, Satiksmes ministrijai, Vides pārraudzības valsts birojam, pilnsabiedrībai «RB Latvija». Sestdien, 28. martā, «Pļaviņās» uz tikšanos ar iedzīvotājiem bija ieradušās Bauskas novada domes deputātes Rudīte Čakāne, Daira Jātniece un Aivija Kursīte, kā arī viņu kolēģi Arnolds Jātnieks un Aleksandrs Novickis.

Sanākušie pārmeta pašvaldībai kūtrumu, neiedziļināšanos projekta izstrādē, neinteresēšanos, ko par to domā iedzīvotāji. Izskanēja neizpratne, kā var pašvaldības teritorijā iezīmēt divus iespējamos dzelzceļa novietojuma koridorus – zaļo un sarkano –, ja nekas tāds nav paredzēts agrāk apstiprinātajā teritorijas plānojumā. Pārsteigumu par šādiem sliežu novietojuma variantiem pauda arī deputāti. Stāstot par savām raizēm un vēlmēm, sanākušie uzstāja, ka daudz aktīvāk iedzīvotāju interešu aizstāvībā jāiesaistās novada pašvaldības administrācijai un deputātiem.

Iepazinušies ar vēstulē paustajām iebildēm un uzklausījuši sanākušo skaidrojumus, deputāti rosināja turpināt apkopot viedokļus un pretenzijas. Tika nolemts pēc divām nedēļām tikties atkal, lai pārrunātu, kas izdarīts. Līdz tam vēlams noskaidrot, kādas iespējas vecsauliešu iebildumus un vēlmes ņemt vērā trases galīgā varianta izvēlē. Izskanēja priekšlikums projekta apspriešanā aicināt iesaistīties arī Ceraukstes, Brunavas un Codes pagasta iedzīvotājus.

Pievieno komentāru

Komentāri 50

mjāā

Tā arī neko daudz, no uzrakstītā, nesapratu. Bija sanākuši- tas ir saprotams, bet neko vairāk...:)

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 10:49

Gribu saprast

Piekrītu, nekas nav saprotams, par ko strīds?! Publicējiet to vēstuli,kur tad ir argumenti pret dzelzceļu? Lai arī mēs parastie saprotam, ko tieši šīs mājsaimniecības zaudēs? Vai būs jānojauc mājas? vai vienkārši cauri pļavai ies?!

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 21:27

Mežotnes bijušais gateris

Novickis jau īstais,kam jautāt kaut ko! Viņam taču par visu ir negatīvs spriedums!

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 13:18

esošais gateris

jā administrācijas darboni, jā! mēs jau saprotam, ka Novickis neļauj tev mierīgi eksistēt, un tieši tāpēc var būt tava vieta ir esošā gaterī?

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 17:33

:)

filter spriedēji visās jomās ir ābelnieka administrācijas pirtsrenes šlūcēju klubiņš, jautājiet !!!! saspriedīs un noformēs kā vajadzēs!

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 14:41

:)))

sw- tev bijusi grūta bērnība? Vienīgā vieta kur vari izgānīties, tad tas ir B.dz? Ne ko jau pārtīgu petikt nevari, jo nav smadzeņu! Nu tā turpini, kā bumerangs vienā jaukā dienā tev būs pa pieri, domā, ka anonīmi tad vari tēlot vareno, anonīmi, katrs var kakāt otram uz galvas, bet tu jau trako, tātad tev arī tiek! žēl man tevis, bet lai tev veicas!

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 16:33

to :)))

Cik klases tev izdevās pabeigt?

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 18:46

Nu, bet

Ja taisītos būvēt Bauskai apvedceļu, ak šausmas cik daudz būtu protestu un iebildumu. Tāda ir cilvēka daba, labāk dzīvot "Sūnu ciemā", nekā piedzīvot attīstību.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 01:01

to nu bet

Prieks par attīstibu, bet tikai tad , ja tā neiet caur tavu personīgo pagalmu un senču iekopto sētu, vai arī nav jādzīvo dz.ceļa malā. Un tas dz/c Bauskas attīstībai gan neko nedos, lai iesēstos un kaut kur aizbrauktu , vienalga būs jābrauc uz Rīgu.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:09

Bauska

Labāk piketētu, lai sliedes iziet tuvāk Baukas centram! Un uzbūbēt Bauskā skaistu dzelzceļa staciju un ielu un apbūvi ap to. Internetā ieskatījos, kā izksatās lietuviešu sliežu poms. Google slikti iztulkoja un grūti saprats detaļas, bet izskatās, ka Lietuvieši cenšas, lai sliedes aptver gandrīz katru ciematu pa ceļam!

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 21:05

Vārdss

Šī pavāre mums ir deputātos? brīnišķīgi!

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 16:57

bumbiers

Ui kur seksīga meitene priekšplānā! :):) Arī lemj?

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 17:23

fakts

Deputātiem jāmācās sedēt publiskās vietās, lai tas skats ir estētisks.

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 19:28

pakts pēc fakta

Skats normāls, vieta publiska pēcfakta, Dairai nav ne vainas.

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 22:16

to fakts pēc fakta

Ja jau viss tik skaisti, kā tad tu uzreiz tā saprati , par ko tiek runāts?

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:12

domājiet plašāk!

Leiši un Igauņi gadiem vilcināja projektu, lai izcīnītu iespēju vilciena sliedes ar līkumu aizvilkt uz Tartu un Viļņu, jo tie redz ieguvumus, ko šīs sliedes dos šo pilsētu attīstībai. Mūsu „Antiņi’’ dara visu, lai vilcienu ar lielu līkumu aizdzītu no visām apdzīvotām vietām!
Es dzīvoju pāris simtu metru no dzelzceļa, kur katru dienu un nakti kursē kravas vilcieni. Es tos savā mājā nekad dzirdu, retu reizi, kad kravas ir īpaši smagas nedaudz jūtama vibrāciju. Pakešu logi un izolācija šo skaņu absorbē 100%. Jums pie mājas piedāvā progresu, jo kopā ar sliedēm tiks izbūvēta papildus infrastruktūra, elektrība, optiskās līnijas, kuras ne vienā vietā vien ienesīs jaunu dzīvību. Jācīnās ir ne jau pret sliedēm, bet par stacijām pie sliedēm, par iespējamiem sliežu atzariem, kuros ar gadiem varētu attīstīt Inovāciju centrus utt. Par komunikāciju aktu izbūvi pēc iespējas tuvāk apdzīvotām vietām. Sliedes ir tikai infrastruktūra ne tikai vilciens Tallina – Berlīne! Jācīnās par investoriem un iespējām pa šī sliedēm lēti vizināt arī vietējos vilcienus, piem., Bauska – Iecava –Ķekava –Baloži -Lidosta Rīga – Mārupe, Rīgas centrs- Salaspils, Saulkrasti, utt., un tad lielie bļāvēji būs sajūsmā, par to, ka šī dzelzceļa līnija ienesusi progresu arī mūsu laukos! Kad, piemēram, būtu ērti tikt ne tikai uz Bausku vai Rīgu, bet arī brīvdienās aizbraukt pie jūras, nerunājot par citām iespējām, lauku tūrisms, komunikācijas, jaunas elektrolīnijas utt.

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 21:04

:)

Prātīgi vārdi!

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 09:46

domājot vēl plašāk

Tad apskaties,kur tā dz/c līnija paredzēta, kā tu līdz tam nokļūsi,ātrvilcieni Bauskā un Iecavā nekad nepieturēs, jo tad tie jau vairs nebūs ātrvilcieni, un, ja ies vietējie vilcieni, tad ar vienām sliedēm nepietiks, jābūt maiņas sliedēm. Kādu progresu tu saskati, kādas jaunas el/līnijas tev vajag, kāds lauku tūrisms, kādi vēl sliežu atzari......Nelej nu vispārīgas frāzes ,sēdot Rīgā kantorī, konkrētības tajā tavā sajūsmā tad nav.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:23

vārds

Var jau noprast, ka visu mūžu esi dzīvojis sliežu malā, tava attīstība ir aizkavējusies stipri, sakarā ar troksni un stipro vibrāciju, jo mums laukos sen jau ir gan elektrība, gan internets, par kabeļtelevīziju nav pat ko pieminēt:)

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:50

...

Skaidrs tu vilcienu esi redzējis tikai pa gabalu, līdz ar to nesaproti kā tas viss darbojas. Tieši tāpēc ir vajadzīgas stacijas un tajās organizē pārmijas un vietas kur vilcieni samainās. Tā tas vienmēr notiek visā pasaulē. Ātrvilciens sliedes ir garāki posmi un savienojuma vietās tie tiek metināti. Divas sliedes ir tikai tur, kur satiksme ir pārāk intensīva. Staciju tuvumā arī parasti lokalizējas dzelzceļnieku brigādes, kuras nodrošina darbu daudziem vietējiem cilvēkiem un tie apkalpo un veic kontroli noteiktam ceļa posmam. Reti kurš investors ir gatavs klajā laukā uzsākt jebkādu būvniecību, jo jebkurām būvēm nepieciešama elektrolīnijas, ceļi, dažreiz arī dzelzceļi, telekomunikācijas, ūdens, kanalizācija. Ja kādā vietā jau ir izveidota infrastruktūra, tad šī vieta paliek interesanta jau nākamiem apbūves gabaliem. Dzelzceļam un autoceļam ir servitūta zonas, kuras ir interesantas arī citiem komersantiem, piem., optiskā interneta kabeļa ieguldīšanai, šādi kabeļi jau šobrīd ir izvietoti pie daudziem dzelzceļa posmiem, īpaši tas ir izdevīgi, jo var veidot jaunu starp savienojumus ar citām valstīm. Šis projekts ir reāli laba iespēja attīstībai jauniem Latvijas reģioniem, bet baidos, ka būs kārtējais projekts, kurā liela sabiedrības daļa tikai redz savas sētas apdraudējumu un sargājot savu sētu, šo projektu vai nu noraks vai izveidos tā, ka tiešām būs tikai viena gara sliede caur mežiem un purviem un pienesums no šī projekta būs tikai Rīgai iespējams arī Salacgrīvai, kura vienīgā šobrīd cīnās par pieturas izveidošanu.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 18:56

yes

ui, kas par miņukiem lauku saimniecei:)Tautas tērps kardināli nomainīts:)

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 21:10

bes

kur tu te redzi lauku saimnieci???? !

pirms 4 gadiem, 2015.03.30 22:34

yes

Vai ta' nav? Kā zini, ka viņai nav sava īpašuma laukos?

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 09:48

to bes

Apskaties trēšdienās raidījumu par lauku saimniecēm, varbūt kādu atpazīsi.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:35

juta

dzelzeļš ir loģisks un normāls risinājums un uzlabojums satiksmē, kura pašlaik ir pilnīgi nekāda. Riebjas jau uz rīgu kratīties. jautājums ir par to, ka cilvēkiem, kuri vairs šeit negrib/nevar dzīvot, ir jāsaņem pietiekami lielas kompensācijas un viņi var pārvākties

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 09:10

Jā jā

Tikai KONKRĒTI šī projekta ietvaros nav paredzēta NEVIENA stacija, izņemot Rīgu.
Bet ar kaut ko ir jāsāk, tā ka veiksmi Projektam!

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 09:49

gribētos gan pieredzēt

Kā baušķinieki dosies uz Liellauku staciju vai Likvērtenu staciju kājiņām uz vilcienu , lai nokļūtu Rīgā. Pastaigas jau derīgas.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:28

vārds

pieturas šeit nebūs, tā kā varēsi kratīties arī turpmāk uz Rīgu.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:52

STACIJA

Tieši tāpēc ir LAIKS par to RUNĀR SKAĻI. BAUSKĀ, IECAVĀ, ĶEKAVĀ ir jāieprojektē stacijas! Ja būs stacijas, tad arī atradīsies, kas pie tām piestās! Mēs šobrīd nezinam kādas kompānijas izrādīs interesi ar saviem vilcieniem braukt pa šīs sliedēm. Piemēram varbūt Igaušiem ar saviem jaunajiem vilcieniem patiks braukt lēni pa visu baltiju un pieturēt katrā stacujā un neviens vuiņiem to nevarēs aizliegt, ja būs STACIJA!

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 21:11

stacijai

Ko dos stacija Bauskā, ja dz/c būs vairāku km attalumā no Bauskas? Stacijai ir jēga tikai tad, ja gar to iet vilciens,bet izbūvēt stacijas un gaidīt, vai kādam nesagribēsies uz turieni sliedes izbūvēt, ir pusaudža naivums, jo sliedes liek un stacijas ieprojektē un būvē vienlaicīgi.Varbūi vispirms papēti, kur dz/c paredzēts būvēt un tad mētā tās spīdošās idejas.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 21:42

Ineta Niedra

Jā, biju šīs tikšanās iniciatore. Informēt arī pārējos novadniekus, ka pēc ilgas saskaņošanas ar Satiksmes ministriju, 2012.gada 26.aprīlī Bauskas novada domē pieņemts lēmums (prot. Nr.9.,10.p.) ”Par Bauskas novada teritorijas plānojuma 2012.-2013.gada apstiprināšanu un saistošo noteikumu Nr.11 „Bauskas novada teritorijas plānojuma 2012. - 2023.gadam grafiskā daļa un teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi” izdošanu. Šajā plānojumā, kurā ir iezīmēta Rail Baltica II perspektīvā plānotā trase, tā būtiski atšķiras no pašreiz piedāvātā A varianta. Tātad, saskaņā ar šo teritorijas plānojumu, iedzīvotāji pirka zemi un īpašumus, atjaunoja esošos īpašumus, cēla mājas, kuras atbalstot A alternatīvu, būs pat jānojauc.
2. Teritorijas plānojums ir viens no svarīgākajiem instrumentiem, ar kura palīdzību konkrēto teritoriju var ne tikai izmantot, bet arī aizsargāt. teritorijas plānojumam ir likuma spēks.Teritorijas plānojuma izstrādāšana nav tikai formāla procedūra. Tā ir reglamentēta, lai varētu identificēt un izsvērt dažādas intereses un noteikt, kurām no tām dodama prioritāte. Šajā procesā ir jāpanāk visu iesaistīto pušu interešu līdzsvarošana, vājāko dalībnieku aizsardzība un visas sabiedrības interešu nodrošināšana
Tiesiskās stabilitātes princips kļūst īpaši aktuāls tad, kad vietējā pašvaldības teritorijas plānojums ir spēkā jau ilgāku laiku un kopš tā spēkā stāšanās nav notikusi būtiska tiesisko vai faktisko apstākļu maiņa, kas ļautu apšaubīt teritorijas plānojuma tiesiskumu. Un nav bijušas izmaiņas, jo jau gana sen iepriekš bija zināms par plānoto dzelceļu un teritorijas plānojumā jau bijas rezervētas teritorijas dzelceļam.
Taču novembrī Bauskas novada Domē ar 15 minūšu prezentāciju ieradās Nils Balgalis, pateica, ka viņa piedāvātais variants labāks ( A zaļā alternatīva), domnieki piekrita, ja jau kāds to saka, tad OK!
Kāpēc tad bija vajadzīgs teritorijas plānojums, kura izstrādē ieguldīti lieli līdzekļi,( mūsu, nodokļu maksātāju nauda!), saņemti dažādi saskaņojumi, veikta vides izpēte!) kam tas viss, ja atnāk Nils un pasaka kas labāK?!

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 10:14

monta

Es noteikti ticu (:DD) ka zemi un īpašumus pirkāt saskaņā ar Bauskas novada teritoriālo plānojumu. Bet es, savukārt, plānoju, kā turpināt kopt un saimniekot manā dzimtas īpašumā,kas ir ievērojami senāks, nekā pāris gadu veci saistošie noteikumi. Mani varbūt neapmierina B variants. Ko nu? Lozēsim vai villosimies? Jo pret visiem Jūsu argumentiem var savāk tik pat un vēl divtik...

pirms 4 gadiem, 2015.04.01 03:00

Ineta Niedra

Pastāstīšu vienkāršāk. Nav iebildumu pret dzelzceļu un attīstību. Ir iebildumi, kādā veidā lietas tiek risinātas, kādā veidā strādā pašavaldība, kā neinteresējas par iedzīvotājiem. Tāpēc bija mēģinājums sākt dialogu, lai vietējā vara ieklausās. Ja jābūt dzelzceļam, un šis būtu labākais risinājums, labi, bet tad jābūt labākajam variantam , lai arī pašvaldība ko iegūst. Tā varētu būt dzelzceļa pietura Bauskā, jo visi zinām kādas problēmas ar sabiedrisko transportu. Sākotnēji, 1997.gadā, kad sāka domāt par dzelzceļu, bija doma, ka Bauskā būs dzelzceļa pietura, Citādi kāds novadam no dzelzceļa labums? Jāņem piemērs no Salacgrīvas, kā tur pašvaldība cīnās par saviem iedzīvotājiem! Ceru, ka mums ko izdosies iekustināt! Vismaz jāmēģina.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 10:28

bet

Lai būtu pietura Bauskā, tas dz/c vēl vairāk jāpietuvin Bauskai, jo kāds labums no pieturas vairāku km attālumā no Bauskas? Un ātrvilciens jau tāpēc ir ĀTRvilciens, tām ir cits bremzēšanas un ātruma uzņemšanas ceļš, Rīga -Bauska posms ir tik tuvs, ka, uzņemot ātrumu, jau jāsāk bremzēt.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 14:34

bams

nu tas tik ir atkla'jums, Bauskas novadā visus jautājumus TĀ risina, izpild***is ar izpil***ieni izdomā, informē par to ābeļņieku un napaleonu, šie kā jau tuk-tuk, bum-bum tālāk to iestūrē saviem tik pat tuk-tuk, bum-bum deputātiem, un jautājums ir atrisināts

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 23:25

Inetai

Cerēt uz mūsu pašvaldības deputātiem, tas ir pilnīgi garām, pat, ja starp viņiem ir tavi draugi. Un izskatās, ka šajā situācijā nelīdzēs ne tavas īpašās spējas, ne radi juristi. Vienīgi nauda, liela nauda, ļoti liela nauda....

pirms 4 gadiem, 2015.04.02 10:07

iedzivitajs

Visas majas jauks nost kas atradisies blakus dzelzcelam vai ari bus vinam cela sola kompensacijas dot bet tas maz ticams

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 10:39

iedzīvotājam

Šobrīd kompensācijās neko iegūt nevar - tik īpašuma kadstrālo vērtibu, kas ir smieklīgi zema lauku mājām.ja atsavina īpašuma, zemes daļu, par pārējo, kaut tālāk neizmantojamu, nekā neiegūsi. Steidzami jārosina izmaiņas likumdošanā, lai ir atbilstoša kompensācija, citādi vēlāk būs jādzīvo kā bomzim un pašvaldībai vien nāksies risināt, kur tev dzīvot. Tāpēc pašvaldības amatpersonām jau tagad jāsaprot šo visu lietu ciešā saistība, jādomā plašāk, ar skatu nākotnē, nevis savā kabatā.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 11:38

atbilde "bet"

Lai jau ir ātrvilciens, taču tas neies 10 reizes diennaktī. Iet runa par dzelzceļa atzaru uz Bausku ( pēc iespējas īsāku), jo pārējā laikā - vismaz dažas reizes diennaktī starp ātrvilcieniem verētu kirsēt reģionālais vilciens - Rīga ķekava- Iecava- Bauska. tas ļutu ievērojami attīstīt Bauskas infrastruktūru,( tirdzniecību, būvniecību, tūrismu u.c.) Mēs visi maksājam nodokļus, kāpēc mums jāmaksā par citu ērtībām?Ja maksājam. tad zinām par ko.

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 15:51

nu padomā vēlreiz

Un kā tu saproti to atzaru- atzaru no Rīgas uz Bausku, iebraucot Ķekavā un Iecavā, no kurienes tad atzarosies, tā jau tad būs pavisam jauna līnija ar jauniem sliežu ceļiem un atkal atņemtām zemēm. Atzars jau nenozīmē, ka no jaunā dz/ceļa būs uz Bausku sliedes un t.j.p. Jaunais dz/c Bausku nemaz neskars, tāpat pārējās tevis minētās vietas, kā tu sapoti to ieskrietuvju izbūvi uz šīm vietām vilcienam. Man fantāzijas pietrūkst, tas nav autobuss, kas galapunktā apgriežas un.....

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 18:50

Par dzelzceļa staciju Bauskā

Jāņem piemērs no Salacgīvas: http://stacijasalacgriva.lv/
Rail Baltic projektētājiem protams, gribas pēc iespējas ātrāk un drošāk virzīt to projektu uz priekšu un ērtāk visu izdarīt, pēc iespējas vieglāk! Bet sabiedrības interesēs ir no šī projekta iegūt arī reālu labumu vietējiem iedzīvotājiem! Mūsu labums būtu pēc iespējas tuvāk Bauskai iegūt savu staciju, kurā attīstītos ērta satiksme ar Rīgu!

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 21:35

Salacgrīva reāli rullē

Šeit ir vairāk informācija, par ko kā Salacgrīva cīnās par savu staciju un ir par Sagatavotas iedzīvotāju parakstu vākšanas formas par stacijas ierīkošanu. Izskatās, ka Salacgrīva reāli rullē!
https://www.facebook.com/stacijasalacgriva

pirms 4 gadiem, 2015.03.31 21:53

jānis

Paldies Inetai niedrai par atbalstu. Mēs,tuvākie kaimiņi, esam par to, ka šim projektam ir jāatrod optimāls risinājums. Labi redzam to mūsu pilsonu nostāju ''kamēr neskar mani personīgi, man pie kājas''. Varbūt tomēr beidzot sāksim domāt reāli un vienoti par šī projekta vajadzību mūsu novadam, neviss apcilāt vienam otru?

pirms 4 gadiem, 2015.04.01 02:25

mona

patiesībā Jūs jau arī tikai domājat par sevi un savu labumu - atzīstiet taču. Pārējais ir tikai demagoģija. Ir taču skaidrs, ka vilcienu nebūvēs cauri Bauskas autoostai. Tam vai pietura (ja tāda vispār būs) atradīsies 3,5 vai 10 km tālāk nav nozīmes, jo skaidrs, ka tāpat būs nepieciešama vietējā sabiedriskā transporta organizēšana, kas ir tikai normāli. Saprotams, ka Bauskas mietpilsoņi gaida, kad vilciens tiks padots pie gultas, bet aiz vārtiņiem pielidos Air Baltic...Manuprāt tieši A variants ir labākais, jo skar mazāk īpašumu (ēku), virzās pa valsts mežiem un, sekojoši, nodarīs mazāk kaitējumu. Izskatās, ka mums- A (zaļā) varianta atbalstītājiem arī jāsāk rīkoties, varbūt kādu ielu maršu vai gājienu, vai vrb sarīkosim virves vilkšanu starp A un B? Vai varbūt tomēr atļausim lemt speciālistiem?

pirms 4 gadiem, 2015.04.01 02:50

Monai

Izpētiet, lūdzu, kārtīgi Rail Baltica II piedāvātos variantus a un B uz kartes! A variantā tas skar 17 mājas, B variantā - 10, jā, ja nu vienīgi varbūt arī Ceraukstes pagastmāju....

pirms 4 gadiem, 2015.04.01 11:38

ilze

Ir jāsaprot, ka novadu plānots šķērsot ne tikai ātrgaitas dzelzceļam, bet arī ātragaitas autoceļam Saulkane - Ārce ar 4 satiksmes joslām! Tām jābūt vienotā koridorī, blakus, ar kopējiem, atbilstošiem pārvadiem, tuneļiem u.c., jo padomājiet, kā vajadzības gadījumā pie iedzīvotājiem pa lauku ceļiem nokļūs ātrā palīdzība, policija, ugunsdzēsēji, ja ik pa dažiem kilometriem būs jāšķērso šādi ceļi.
Novads tiks sašķelts 2 daļās.

pirms 4 gadiem, 2015.04.01 11:50

Vietējās ziņas