Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vienojas par gājēju pārejas saglabāšanu 18

Papildu aprīkojums - barjera, apgaismojums, nākotnē, iespējams, arī luksofors - tādi piedāvāti risinājumi, spriežot par bīstamo gājēju pāreju Bauskā, Zaļajā ielā, pretim 2. mājai.Šo pāreju, kur šogad jau notriekti divi gājēji, 1. februārī izvērtēja Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes Bauskas iecirkņa patruļdienesta rotas inspektors Aleksandrs Sidorčiks, akciju sabiedrības «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) Bauskas nodaļas vadītāja Sīri Vildere, Bauskas pilsētas pārvaldes vadītājs Jānis Mičulis, citi speciālisti.  A. Sidorčiks uzsvēra, ka negadījumos nevar vainot tikai gājējus. Viņi tomēr izmantoja savas tiesības šķērsot brauktuvi pa īpaši iezīmētu gājēju pāreju. Protams, pirms tam viņi pietiekami nepārliecinājās par drošību. S. Vildere piebilda, ka gājējiem ir ne tikai tiesības, bet arī pienākumi, tostarp pārliecināties, vai automobilis, kurš tuvojas pārejai, tiešām spēs nobremzēt. J. Mičulis uzskata, ka pārejas slēgšana būtu visradikālākais variants, ko viņš atbalstītu kā pašu pēdējo: «Projekts savulaik bija saskaņots visās instancēs, eksperti to ir vērtējuši. Baušķenieki jau pieraduši, gājēju plūsma šeit ir ļoti liela. Es atbalstītu papildu drošības elementu uzstādīšanu, tostarp arī nākotnē ierīkojot luksoforu.»Sarunas noslēgumā amatpersonas vienojās, ka jāveic vairāki pasākumi, lai uzlabotu gājēju drošību, vienlaikus neslēdzot pāreju. Turklāt nav vēlams gaidīt līdz pavasarim, bet darbus jāveic pēc iespējas ātrāk. Pretim pārejai uz trotuāra varētu uzstādīt otru barjeru, tādējādi izveidojot labirintu. Gājējiem būtu liegts uzreiz nokļūt uz brauktuves, viņi būtu spiesti apstāties, spert pāris soļu sānis. Tas dotu laiku arī autovadītājiem ātrāk piefiksēt potenciālo ielas šķērsotāju. Tad vēl te varētu uzstādīt papildu apgaismojumu, kas būtu virzīts tieši uz trotuāru. Izskanēja priekšlikums uzstādīt papildu mirgojošu oranžās gaismas signālu, kas brīdinātu vadītājus. A. Sidorčiks rosināja LVC pārstāvjus padomāt par iespēju te tomēr uzstādīt luksoforu, ko ieslēgtu paši gājēji. J. Mičulis gan piebilda, ka to varētu veikt tikai nākamgad, jo apmēram desmit tūkstoši latu luksofora uzstādīšanai šī gada pilsētas budžetā neatradīsies. Vēl amatpersonas pavēstīja, ka jau šopavasar tiks slēgta gājēju pāreja Kalna ielā, pretim muzejam. A. Sidorčiks šo pāreju atzina par bīstamāko pilsētā, jo te gājējiem jāšķērso četras satiksmes joslas.

Pievieno komentāru

Komentāri 18

Sibillai

Pāreja pie kultūras nama tiešām būtu pašā laikā!!!!:))

pirms 8 gadiem, 2010.02.03 12:57

Sibillai

Pāreja pie kultūras nama tiešām būtu pašā laikā!!!!:))

pirms 8 gadiem, 2010.02.03 12:57

Sibila

to Suns

Bauskā sastrēgumi? Attopies...
Tādu esmu redzējus 2x. Pirmo reiz, kad tika bloķēts tils, otro reizi, kad fūrei uz apļa kaut kas bija noticis.
Tā, kā sevi pieskaitu vairāk pie kājāmgājējiem, tad atbalstu, ka pāreja tur ir nepieciešama un vēl gribētos arī uz kultūras namu tikt...

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 15:16

Papa

Prātīga doma: pilsēta ir GĀJĒJIEM, nevis autovadītājiem. Pēc N gadiem būs apvadceļš: tas arī daudz ko uzlabos. CP gājējus soda, kaimiņu puiku nupat noštrāfēja pie rātslaukuma, Domāju, ka CP būtu īstais laiks pačekot autovadītājus (pats arī tāds esmu) pie pārejām vai uz apļa (tos durakus, kas nerāda pagriezienu, no apļa nogriežoties, piemēram) nevis ķerstīt uz ātrumu. Arī naudiņu CP sapelnītu ;) Beigu beigās esam Eiropa, nevis Krievijas čuhņa

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 12:10

zuupa

Apvedceļu Bauskai,unnav problēmu.Nekādu problēmu.

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 11:43

suns

Ta gajeju pareja tur vispar nav vajadziga,pilnigi pietiek ar tam kas ir uz apla,ta jau masinam izbraucot apli jabremze,jalaiz gajeji,tad pec paris metriem atkal pareja. Tas rada pat satregumus,jo gajeji visu laiku iet tur pari un neskatas,bet masinam ipasi ziema ir gruti bremzet ik pec paris metriem. Var jau laicigi saplanot savu marsrutu un pariet pari uz apla vai pie autoostas!

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 11:34

nu

gajeji jau neskatas ne pa labi ne pa kreisi tik iet uz tas parejas.Pofig,spes masina nobremzet vai ne .......ta tas ir

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 11:28

varis

Kad beidzot ceļu policija sāks patrulēt pie gājēju pārejām un sodīt bezatbildīgos gājējus, jo arī gājējs ir satiksmes dalībnieks, kurš ir atbildīgs par savu rīcību, atrodoties uz trotuāra, izvērtējot situāciju, pieņemot lēmumu un šķērsojot ielas braucamo daļu?!
Diemžēl gājēji lielā vairumā staigā , kā zombēti---iet pa trotuāru, tad pat nepagriežot galvu, kur, nu, vēl novērtēt situāciju, nāk mašīna, vai nē, paspēs nobremzēt, vai nē---slāj pāri kā svētās govis..Augstākā pilotāža-- kā vairogu pa priekšu stumj bērnu ratiņus..... Vai tā ir steiga, vai varbūt tomēr savu ambīciju demonstrēšana-un to jau es attiecinu uz abiem satiksmes dalībniekiem-gan gājējiem, gan uz šoferiem?!
Nepārstāvu braucēju intereses, ir vainīgi arī šoferi, bet būsim objektīvi-visās nelaimēs nav godīgi vainot šoferus. Gājēji arī jāaudzina, jāpilnveido ielu šķērsošanas kultūra-jāsoda "svētās govis" cilvēku izskatā, jo ir daudz gadījumu, kad gājējs izmetas priekšā mašīnai un padara uz mūžu nelaimīgu šoferi, un kaut arī šoferi beigās atzīst par juridiski nevainīgu-apziņu "nomazgāt" nevar...
P.s. Cienīsim viens otru.

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 11:23

barjera

vajag pielikt nolaižamu barjeru kad grib iet pāri barjeru nolaiž pāriet nospiež pogu barjera paceļas cik nav redzēts kad aizbrauc uz sarkano

pirms 8 gadiem, 2010.02.02 07:48

Speķis

Vajag kārtīgi izgaismot un viss būs ok!! Luksofors, manuprāt, nav risinājums, jo tad lai no Rimi puses izgrieztu uz Zaļo ielu (autoostas virzienā) vienmēr būs jāstāv pamatīgā propkā! Domāsim arī par autovadītājiem un par to, lai neveidotos nevajadzīgas avārijas situācijas!!

pirms 8 gadiem, 2010.02.01 23:20

hm

Normālu apgaismojumu jo tumsā nekas nav redzams un orandžo mirgojošo kā civilizētās valstīs!

pirms 8 gadiem, 2010.02.01 20:27

vi što, ohreņeļi?!!! 10 štukas vienam luksoforam??!!

pirms 8 gadiem, 2010.02.01 18:58

Pingvīns

Desmit tūkstoši par luksofora uzstādīšanu, super, man patīk

pirms 8 gadiem, 2010.02.01 18:10

Otto

Diemžēl, bet cilvēkus uz pārejas notrieca arī pirms Kalna iela rekonstrukcijas... Pāreja par kuru tagad tiek runāts ir ļoti tumša, vajadzīgs ir papildus apgasmojums...

pirms 8 gadiem, 2010.02.01 17:57

A

JA SLĒDZ PĀREJU PRETĪ MUZEJAM, TAD VAR SLĒGT ARĪ MUZEJU PIE REIZES. Jau tā visa Kalna ielas puse iepretim Rātslaukumam ir tukšas un pamestas ēkas - veikalnieki no turienes ir jau aizgājuši un jauni nez kāpēc nenāk, jo bezcerīgi ir piesaistīt klientus, kam jāiet ar līkumu. Tāda nu ir cilvēka daba. AMATPERSONĀM IR VIEGLĀK VISU SLĒGT NEKĀ MEKLĒT RISINĀJUMUS PROBLĒMĀM - ŠAJĀ GADĪJUMĀ DOMĀT PAR DROŠĪBU UN CILVĒKU ĒRTĪBU. Kā jau te viens komentētājs pirms kāda laika izteicās - priekš kam vispār vajag pārejas un Kalna-Zaļās ielas? Viena ar luksoforu ir pie autoostas, bet otra ar luksoforu lejā krustojumā ar Plūdoņa ielu. Pietiek. Un gājēji lai laikus plāno maršrutu, kurā ielas pusē tiem vajag nokļūt. Ja neplānos, paši vainīgi - lai staigā ar līkumu no vienas pārejas līdz otrai. LŪK, TĀ VAJAG VISVIENKĀRŠĀK RISINĀT ŠO DROŠĪBAS PROBLĒMU UN NEBŪS NEKĀDAS PROBLĒMAS!!!!

pirms 8 gadiem, 2010.02.01 16:50

Vietējās ziņas