Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

OPTIKA

Šajā nedēļā pieredzēju tādu absurdu! Mūsu ģimene ir "Optikas" klienti jau sen un vairākkārt esam tur apmeklējuši gan acu ārstu, gan pasūtījuši brilles. Līdz šim biju ar visu apmierināta (nu varbūt ne īpaši patika tā tumšmatainā pārdevēja, kas vienmēr cenšas piedāvāt tos dārgākos briļļu rāmjus), ceturtdienas notikums mani galīgi pārliecināja, ka es nekad vairs uz turieni neiesu! 2006. gadā man tika izgatavotas brilees, 2008. gada pavasarī nolūza briļļu labā kājiņa- nekādu problēmu, aizgāju uz veikalu, gadījās, ka tur bija pats īpašnieks, apskatīja, kājiņu pasūtīja un brilles salaboja. par nelaimi pašlaik otra kājiņa deformējusies un vajag nomainīt, bet būs vien jāmeklē cits optikas veikals, jo šajā manpaziņoja, ka nepieciešama kvīts (kaut gan visi pārējie dokumenti man ir), jo tur esot uzrakstīts briļļu numurs un bez tā nevarot neko izdarīt. Es jutos kā pēdējā idiote, jo kvīts jau 2006. gadā iesniegta pašvaldībā kompensācijai! Man lika iet uz pašvaldību un prasīt šīs kvīts kopiju!!! Bet es iesniedzu jau 2006. gadā! Vai tad šajā tehnikas laikmetā nepastāv ne katalogi, ne datu bāzes? Kur tāda atpalicība? Diez vai Ozola kungs zina kā viņa biznesu kompromitē viņa pārdevējas?

Annija

Kad iegādājos pirmās lēcas Rīgā, tad mani bezmaksas ar apmācīja kā tās lietot.Optikā bija atsevišķa, pielāgota istabiņa. Kā šodien atceros, vispirms nomazgājam rokas.... Bija jāpastaigā 1,5 stunda, un bija jāatnāk atpakaļ ,ārsts interesējās vai nav kādas problēmas un palīdzēja ar padomu lēcas izņemt.

pirms 10 gadiem, 2009.05.11 13:22

X

Piekrītu, vislabākā ir Iecavas optika. Arnis G. ir lielisks palīgs briļļu rāmju un lēcu izvēlē.Lai viņam veicās !!!

pirms 10 gadiem, 2009.05.11 13:29

un vēl

es arī nesaprotu vienu liet-kapēc Bauskā optika ir kā monopols-kapēc nevar lēcu škidrumu vai pašas lēcas iegādāties parastā aptiekā ? Man ģodīgi sakot ļoti nesimpatizē tieši pārdevējas optikas pusē, ne jau šupolēs.Optikā vienmēr cenšas uzspiest to dārgāko preci u.t.t. tāda tumšmate -pārdevēja.

pirms 10 gadiem, 2009.05.11 14:36

X

Jā, Iecavas optikā labo brilles. Arnis G. ir ļoti atsaucīgs, cenšas palīdzēt no visas sirds.Termiņi arī nav gari.

pirms 10 gadiem, 2009.05.11 16:37

iedzivotaja.

es optika nopirku lecas un neviens man neprasija maces ielikt vai ne jo sutiju delam uz angliju un pardeveja bija jauka.supoles pardevejas jaukas it ipasi gara auguma tumsiem matiem.

pirms 10 gadiem, 2009.05.11 20:41

copcik

Ko jūs peraties, aizbrauciet uz Jelgavu tur Mātera ielā ir sakarīgs veikals, cenas krietni zemākas, kā Bauskā.

pirms 10 gadiem, 2009.05.11 21:11

ilze

Jā Optikā diez kas nav, man vajadzēja briles gan lasīšanai gan skatīšanai kopīgās, paldies viss izdevās labi. Pagāja laiks un atkal griezos veikalā. Kaut kāda meitene pārbaudīja acis un izrakstīja brilēm lēcas. Es pasūtīju, bet tās man nederēja, jo nevarēju redzēt datorā. Par brilēm samaksāju lielu naudu,un dabūju sūtīt jaunas. Arī rāmji ir dārgi un nekvaīātīvi, jāpērk Rīgā.

pirms 10 gadiem, 2009.05.12 10:56

D

Visiem, kuriem ir problēmas ar briļļu rāmju kājioņām, silti iesaku iegriezties Rīgā Marijas ielā (numuru neievēroju, pretī ORIGO) VISION APTIKĀ! Man nomainīja sarežģītām brillēm (cilindriskas, progresīvas) kājiņu par 4,00 Ls DIVU stundu laikā, pie tam piemeklēja tādu, ka otru nemaz nevajadzēja mainīt!!!

pirms 10 gadiem, 2009.09.16 09:17

jap jap

mana pieredze ir visnotaļ pozitīva. nomainīja briļlu kājiņu 2 stundu laikā, laipna apkalpošana. brilles jau 10 gadus. ieejot tāpt vien, arī laipnas ir meitenes. nav par ko cepties!

pirms 10 gadiem, 2009.09.16 17:13

no comments

aiz kam autore domā, ka "sarežģītu" briļļu kājiņas atšķiras no nesarežģītu briļļu kājiņām? Stiklus tak nemainīja.

pirms 10 gadiem, 2009.09.16 23:19

saprašanai

Te runa par briļļu rāmjiem, kuros var ielikt cilindriskas lēcas un nevar tik vienkārši tā sielikt citā rāmī. Varbūt cilvēkiem, kam nav par to sajēgas nevajadzētu rakstīt dumjus komentārus!?

pirms 10 gadiem, 2009.09.18 10:43

D

Šajā nedēļā pieredzēju tādu absurdu! Mūsu ģimene ir "Optikas" klienti jau sen un vairākkārt esam tur apmeklējuši gan acu ārstu, gan pasūtījuši brilles. Līdz šim biju ar visu apmierināta (nu varbūt ne īpaši patika tā tumšmatainā pārdevēja, kas vienmēr cenšas piedāvāt tos dārgākos briļļu rāmjus), ceturtdienas notikums mani galīgi pārliecināja, ka es nekad vairs uz turieni neiesu! 2006. gadā man tika izgatavotas brilees, 2008. gada pavasarī nolūza briļļu labā kājiņa- nekādu problēmu, aizgāju uz veikalu, gadījās, ka tur bija pats īpašnieks, apskatīja, kājiņu pasūtīja un brilles salaboja. par nelaimi pašlaik otra kājiņa deformējusies un vajag nomainīt, bet būs vien jāmeklē cits optikas veikals, jo šajā manpaziņoja, ka nepieciešama kvīts (kaut gan visi pārējie dokumenti man ir), jo tur esot uzrakstīts briļļu numurs un bez tā nevarot neko izdarīt. Es jutos kā pēdējā idiote, jo kvīts jau 2006. gadā iesniegta pašvaldībā kompensācijai! Man lika iet uz pašvaldību un prasīt šīs kvīts kopiju!!! Bet es iesniedzu jau 2006. gadā! Vai tad šajā tehnikas laikmetā nepastāv ne katalogi, ne datu bāzes? Kur tāda atpalicība? Diez vai Ozola kungs zina kā viņa biznesu kompromitē viņa pārdevējas?

pirms 10 gadiem, 2009.05.09 22:29

Laura

2019-2006=13 gadi . Izturigas gan tās brilles. nav jau brīnums ka lūzt kāja .Diez vai tiem stikliem var cauri redzēt?

pirms 11 mēnešiem, 2019.05.22 10:49

fiška

Rimi normāls Optikas veikals, ne pazemo ne piedāvā dārgāko!!!

pirms 8 mēnešiem, 2019.07.31 16:08

Pievieno komentāru