BAUSKAS APVEDCEĻŠ!!!

Visi tie,kas kaut nedaudz mīl,ciena savu pilsētu.Kuri mīl savus bērnus un negrib lai viņi elpotu "fūru" smago,vieglo automašīnu izmešus.Dodamies visi kopā uz portālu manabals.lv un paraksties par apvedceļu. Baušķenieku,mēs par savu pilsētu.
https://manabalss.lv/apvedcelu-bauskai/show?locale=lv&fbclid=IwAR3eiW6azVHSPI3XB8-WJ0yMrB4B9rJJs2YcfrcXnIf-SkiU2BSRZ3CuSuk

Savs ministrs

Mēs taču pilnvarojuši A.T.Plešu izcīnīt apvedceļu.

pirms mēneša, 2021.03.19 14:12

Vilšanās

Savs ministrs beidzās ar to,ka viņš tika par ministru.

pirms mēneša, 2021.03.19 20:05

Bordānam

un Nagņibedas partijas Bauskas nodaļai un biedrībai "Vecpilsēta" savs SATIKSMES ministrs biedrs Linkaitis! Kur vēl vairāk! atliek tikai pūst un elst!

pirms 27 dienām, 2021.03.22 13:33

Vilšanās

Drausmīga aktivitāte 1500 un gan jau tie paši nav no Bauskas.Skaista pilsēta ar idiņiem un agresīviem iedzīvotājiem. Es domāju,ka Bauskas iedzīvotāji diezin vai zin,kā nobalsot.

pirms mēneša, 2021.03.19 20:04

Uve

Kā Bauskas iedzīvotājs, varu pateikt, ka es esmu pret apvedceļu.
Manuprāt šis balsojums tikai parāda, cik patiesībā ir to gribētāju.

pirms 27 dienām, 2021.03.22 10:06

Uve, vai tiešām?

Nevaru iedomāties saprātīgus argumentus, lai būtu pret. Fūru satiksme caur Bausku, kas principā būtu ļoti forša pilsētiņa, ir to padarījusi par smirdīgu, putekļainu un trokšņainu miestu. Ļoti "veselīga" vide, pareizi?

pirms 10 dienām, 2021.04.08 14:48

jp

latvāņiem forša pilsēta nozīme tukšu un klusu vietu kur nekas nenotiek , un tad jāsūkā vafeles jākauc par slikto dzīvi un jāšturnē soc dienesti

pirms 5 dienām, 2021.04.14 08:18

paklau, jp

un kas tik foršs Bauskā notiek, pateicoties fūrām? Kāds ir naudas pienesums? Kā vietējo cilvēku iztiku ietekmē tas, ka cauri ripo smagie? Izlasi šodienas rakstu par apvedceļa prognozēm, citos medijos ir video, kur Skanis runā. Noskaties! Un padomā labi, vai šīs cauri braucošās fūras kaut ko pilsētai dod vai nedod. Par tūristiem nesatraucies, Bauska, pateicoties apkaimes pilīm, ir sakarīgs galamērķis jebkuras ārvalsts tūristiem, no Rīgas organizē ekskursijas uz Bausku, no Tallink pasažieriem, kas brauc uz LV, liela daļa iekāpj autobusā ar organizētu ekskursiju uz Rundāli. OK, tas viss ir par ne-covid periodu, bbet nu tak dzīvojam ar domu, ka būs laiki, kad atkal kaut ka'dā mērā atsāksies tūrisms.

pirms 3 dienām, 2021.04.15 14:09

monta-uve

Cik jābūt aprobežotam, lai nepārtrauktu fūru plūsmu abos virzienos cauri pilsētai uzskatītu par normālu! Varbūt tas ir sava veida mazohisms?

pirms 27 dienām, 2021.03.22 11:54

Vilšanās

Cik pareizs komentārs monta. Tādas,ka Uves ir traģēdija Bauskas pilsetai.Es pat teiktu valstij.

pirms 27 dienām, 2021.03.22 21:14

Uve

Kur jums tur ir nepārtraukta fūru plūsma? Nav taču ne tuvu tik traki kā jūs te mālējat.
Tūliņ būs vēl atbildes "bet izplūdes gāzes, piesārņojums la la la".. Sorry, smaka no "putniem" to visu ļoti labi nomaskē.
Pirms pārcēlos atpakaļ uz Bausku, nodzīvoju tuvu 10 gadus Rīgā, nu Bauskā salīdzinoši viss ir tik mierīgi, ka prieks iet ārā un staigāt pa pilsētu. Ok, pilnai laimei pie gājēju pārējām prasītos luksofori uz pogas, kā tas ir Rīgā, un tad būtu vispār super.
Taču no izaugsmes un ekonomikas viedokļa skatoties - apvedceļš to visu nobremzētu, kā minimums.

BET!!! Katram ir savs viedoklis.

pirms 25 dienām, 2021.03.24 08:51

Uve, kur tu dzīvo?

Es ilgus gadus dzīvoju Bauskā, tagad Rīgā. Pēc Bauskas apmeklējumiem man vienmēr sāp galva, un ne pēc putniem tur smird, bet pēc kārtīgām izplūdes gāzēm.
Un fūru plūsma IR nepārtraukta. Blakus putniem dzīvojot, to droši vien neredzat, Uve.

pirms 10 dienām, 2021.04.08 14:51

hah

Uve, paklau, tev viss ok, ja no veselīgas vides un tranzīta izvēlies tranzītu? Turklāt - ne jau fūru šoferi te piestāj un naudu tērē, pazaudējot šo caurbraucēju daļu, pilsēta un iedzīvotāji TIKAI iegūs. Tūrisma ziņā Bauskai un apkaimei ir paveicies ar trim pilīm, to dēļ Bauskā tūrisms vienmēr būs un cilvēki speciāli brauks skatīties, kas pie mums interesants. Un ja tiks vaļā no fūrēm, arī vecpilsētu varēs pamazām sakopt. Starp citu, palasi arī ko citu, ne tikai BDz forumu, arī Facebookā ne reizi vien esmu lasījusi aprakstiņus par Bauskas apmeklējumu. Cilvēkiem te patīk, arī vecpilsēta, bet nu jā - daudzi arī norāda uz nomācošo fūru klātbūtni.

pirms 9 dienām, 2021.04.09 15:05

jp

apvedceļa piekritēji pārsvarā strādā rīgā vai arī pašvaldībā un viņiem pie vienas vietas kā iztiks tie , kuri strādā bauskā

pirms 5 dienām, 2021.04.14 08:21

Dvēsele

Kads ir ekonomiskais ieguvums pilsētai,no caurbraucošām fūrēm!?!

pirms 25 dienām, 2021.03.24 23:46

Es arī pret

No fūrēm īsti nekāds, jo tie jau nestājas pašā Bauskā (taču, piemēram, stājas fūru "parkingā" vai kafejnīcā pie Codes..), taču no visas pārējās vieglo auto plūsmas? Cik daudzi piestāj, aiziet uz kādu veikali, kafejnīcu, pilskalnu?
Ja uztaisa apvedceļu, tad šo plūsmu principā nogriež, jo braukt iekšā pilsētā brauktu tikai tie, kas to ir reāli plānojuši. Citādi Rīga ir 60km tālāk - kāda jēga stāties?

Ja gadījumā izpildās scenārijs, ko šobrīd visi prognozē, ka cilvēki pārvāksies atpakaļ ārā no Rīgas un Bauskā ir cilvēku pieplūdums, tad jā, tad noteikti var un vajag pārskatīt apvedceļa vajadzību.

pirms 24 dienām, 2021.03.25 11:36

Steps

Neviens neko te nemālē.Vecais pilsētas centrs brūk kopā no lielo mašīnu radītās vibrācijas,bet tev to Uve nesaprast.Tu taču no Rīgas.Tur pat putniņi savādāk čivina.

pirms 25 dienām, 2021.03.24 23:50

rūgtā patiesība

Vecais pilsētas centrs brūk kopā aiz to, ka tas nevienam vairs nav vajadzīgs un to neviens neremontē.Pat veikaliņi tajā centrā mirst dabīgā nāvē.Pēc ikdienas precēm neviens uz veco Bausku nenāks, kā labs piemērs taču ir vecais tirgus, kas arī nomira dabīgā nāvē.

pirms 24 dienām, 2021.03.25 11:04

rūgtajai

Žēl, ka neesi pamanījusi saikni starp Kalna ielas piebāšanu ar fūrēm un veikaliņu izmiršanu. Kad uztaisīja 4 joslas un pieauga satiksmes intensitāte, tad arī veikaliņi tur izbeidzās, jo pircējiem tā nemaz vairs nešķita pievilcīga iepirkšanās vieta.

pirms 24 dienām, 2021.03.25 11:37

Uve

Kādas vibrācijas, kāda brukšana? Tās ēkas, kas tur "brūk" pirmkārt ir vecas bezgala, otrkārt atstātas novārtā. Tās bruktu pat ja tur neviens nebrauktu.
Un vai tiešām ir sakarība starp 4 joslām un mašīnu plūsmu ar Kalnas ielas veikalu izmiršanu? Tiešām? Jo man kaut kā tomēr atmiņā ir palicis, ka tie veikali dabīgā ceļā sāka izmirt līdz ar Rimi un Maximas atvēršanu. Gribētāji jau var noparkoties un iet uz tiem Kalna ielas veikaliem, bet kāda jēga, ja 300m tālāk ir Rimi, kur ir viss, ko vajag? :)
Tā vecpilsēta un "vecais centrs" brūk un bruks, jo daļa ēku ir vienkārši pamestas vai pārpirktas tālākpārdošanas mērķiem un daļu cilvēki nevar atļauties vai neredz par vajadzīgu uzturēt. Pašvaldība gan šajā jautājumā arī ar palīdzību neizceļās :)

P.S. dzimis un audzis Bauskā un pat tad, kad dzīvoju Rīgā, Bauskā biju bieži, tā kā man te būšanu no Rīgas pārmest galīgi nevar.

pirms 24 dienām, 2021.03.25 11:46

jp

vecpilsēta brūk no nesaimnieciskas pašvaldības politikas , pasaulē piemēro dažādas nodokļu atlaides tiem kuri uztur māju vecpilsētā , bet mūsējie noveļ uz fūrēm - tā vienkāršāk

pirms 5 dienām, 2021.04.14 08:25

Pretrunas un vērtības

Uve, Jūs nonākat pretrunās pati ar sevi. Tik daudz problēmjautājumu nosaucāt, bet tik un tā esiet pret pārmaiņām. Tranzītmaģistrāle un mazpilsētas centrs – tur nav kopsaucēja. Viens vai otrs agrāk vai vēlāk mirst. Tā var dzīvot kādu laiku, bet ne ilgstoši. Atbildiet pati sev, vai Jūs gribētu dzīvot Kalna vai Zaļās ielas mājokļos? Vai tie uzņēmēji, kas šobrīd saņem ienākumus no tranzītmaģistrāles ir gatavi dalīties ar saviem ienākumiem, lai cilvēkiem kompensētu izdevumus, kas jāiegulda ēku un fasāžu uzturēšanā, atjaunošānā, draudu novēršanā. Vai ģimenēm ar bērniem Bauska ir draudzīga pilsēta, vai spējam nodrošināt taisnīgu pārvietošanos visiem iedzīvotājiem? Kāpēc bērnus uz skolu un bērnudārzu pat pilsētnieki joprojām ved ar auto? Un tā varētu turpināt un turpināt…… Bet piekrītu, mazpilsētā dzīvot ir mierīgāk kā Rīgā.

pirms 18 dienām, 2021.03.31 12:55

Uve

Skat. manu atbildes komentāru zemāk, par tranzītu utt.
Un es tev atbildēšu - man ir īpašums Kalna ielā, ļoti labi zinu, kas tur notiek un kā tas ir.
Tāpat ļoti labi zinu citu īpašumu īpašniekus, kuru veikaliem Kalna ielā pienācis gals un zinu, ka vismaz dažiem ir citi plāni attiecībā uz telpām un visu pārējo, tikai šobrīd covids tiem traucē.

Kāpēc bērnus ved ar auto? Tāpēc, ka tā cilvēki dara visur, jo ir slinki bez gala un tā ir ātrāk. Zinu cilvēkus, kas Rīgā ved bērnus uz skolu ar auto, kaut skola ir 500m attālumā, jo tā ir ērtāk un var tālāk braukt pats ar auto, kur vēlies.
Ar tiem uzņēmējiem un to dalīšanos, lai uzturētu ēkas utt.. Nu tur ir mazliet sarežģītāk, jo cik zinu, tad ļoti daudzas ēkas vecpilsētas un Kalna ielas rajonā (un vispār Bauskā...) pieder uz roku pirkstiem skaitāmam cilvēku daudzumam, kuri tās ēkas tirgo un nevieu brīdi neuztraucas par to stāvokli.

pirms 17 dienām, 2021.04.01 09:48

Kalna iela

Vai Jūs dzīvojat Kalna ielas īpašumā? Un vai tiešām uzskatāt, ka COVID vainīgs pie tukšajām ēkām?

pirms 17 dienām, 2021.04.01 10:01

Uve

Es nesaku, ka covid ir pie kaut kā vainīgs, bet gan, ka tas šobrīd aizkavē ideju īstenošanu dzīvē.
Vairs nedzīvoju Kalnas ielas īpašumā, nē, bet brīdi tur mitinājos.

pirms 17 dienām, 2021.04.01 10:19

https://manabalss.lv/i/2021

Kaut kā aplama tā domāšana. Nevis uzlabot situāciju pilsētā, lai iedzīvotāji gribētu te dzīvot, strādāt, būtu iespēja atpūsties, iepirkties, tādējādi tērējot naudu un sildot vietējo ekonomiku. Štrunts par tiem baušķeniekiem. Drošība, veselība? Kam tā vajadzīga? Ir taču labāk kā Rīgā. Ka tik pāris graši dažu kabatā no tranzītā braucējiem. Viss ir loģiski! Rullējam tālāk.

pirms 18 dienām, 2021.03.31 13:38

Uve

Kā jūs gribat uzlabot situāciju? Vispār nogriežot vienīgo drošo ienākumu plūsmu pilsētai?
Ar šito plānu "atpūsties, iepirkties" ir zināmas problēmas. Pirmkārt Bauskas tradicionālā atpūta konkrētam cilvēku teiksim "slānim" ir dzert. Tie vispār nav kandidāti kaut ko citu darīt. Tad jāskatās cik tad paliek tādu, kam ir pietiekama rocība Bauskā atpūsties, iepirkties utt. Un tad ir pēdējais slānim, kam tā rocība ir, bet līdz ar to tie šo izmanto, lai atpūstos un iepirktos citur.
Pilsēta, it īpaši 60km no galvaspilsētas un padsmit km no robežas, nevar izdzīvot tikai uz tur dzīvojošo cilvēku rēķina. Jā, ok, mums ir dažas pilis, ko apskatīt, bet ar visiem vīrusiem un tūrisma ierobežojumiem uz to vairs baigi paļauties nevar. Un ja būtu apvedceļš, kāpēc, lai kāds brauktu pilsētā? Ok, degvielu ieliet vai uz Rimi aizbraukt, bet reāli skatoties, tas arī viss!
Ja gribās, lai pilsēta varētu dzīvot, tad vajadzdētu attīstīt uzņēmējdarbību, atbalstīt tās mistiskās plānotās ražotnes Lidlauka ielā, piesaistīt tur vēl kaut ko, lai būtu darba vietas utt, bet te jau atkal tad pretruna, jo iedzīvotāji brēc, ka nevajag un pašvaldība vispār gluži vienkārši laiž luni vai neko nesaprot šajā ziņā.

Es piekrītu, ja sakārtotu pilsētu, radītu darba vietas, tad mums to ceļu centrā nafig nevajag. Bet nevar darīt otrādāk - uzbliest apvedceļu un tad kaut ko kārtot, jo tad nebūs vairs ko un par ko kārtot.

pirms 17 dienām, 2021.04.01 09:39

?

Uzņēmējus ieguldīt motivē pastāvīga cilvēku plūsma. Kas motivē cilvēkus staigāt, pārvietoties, braukt ar velo, pastaigātes pa ielām? Uve?

pirms 17 dienām, 2021.04.01 09:50

dati

Jums ir dati par to, cik katrs tranzītā braucējs šeit atstāj naudu? Un kur?

pirms 17 dienām, 2021.04.01 10:04

Uve

Man interesē - jūs izlasat tekstu un apdomājat, vai tik bliežat pretī?
Es arī uzdevu jautājumu - kā jūs gribat uzlabot situāciju? Lūdzu, izpaužaties ar idejām. Cik noprotams administrācijas pārstāvji šeit kaut ko lasa, varbūt ņems vērā.

-> dati
Šaubos, ka šie ir dati, ko ir reāli apkopot un neiet runa par to, ka katrs kaut ko atstāj. Doma tāda, ka jo vairāk caurbraucēju, jo lielāka iespēja, ka kāds tiešām apstājas. Bet kā jau minēju, ja būtu viss tik utopiski kā visiem gribās, viss būtu sakārtots, būtu uzņēmējdarbība un darba vietas utt, tad jau loģiski, ka tas tranzīts vairs nebūtu svarīgs.
Šobrīd jau spiež uz gaisa kvalitāti un drošību (kas, manuprāt, ir pamatīgs pārspīlējums), bet katrai darbībai ir pretdarbība, tāpēc jādomā kā tas apvedceļš ietekmēs primāri pašvaldības budžetu.
Saprotiet, es jau nesaku, ka es esmu pret, es saku, ka esmu pret šobrīd.

!BET! atkal, tas ir tikai mans viedoklis, ja nepatīk, spiediet mīnusu :)

pirms 17 dienām, 2021.04.01 10:28

Viedoklis=Informācija

Nu, lūk. Arī mani satrauc situācija pilsētā. Un, laikam jau ir jāliek galvas kopā, lai izdomātu, kā atrisināt tā, lai iedzīvotāji (vietējie, no apkaimēm, viesi ......), uzņēmēji būtu ieguvēji. Nevar jau būt arī tā, ka vieni ir ieguvēji, bet citi zaudētāji. Tā iniciatīva jau nav tikai par apvedceļu, bet arī par tūlītējiem risinājumiem pilsētas centrā, par to, lai beidzot situācija pilsētā tiktu uzlabota. Ir uzsākta rīcība, kurai nepieciešams pilsētnieku atbalsts.

pirms 17 dienām, 2021.04.01 10:46

Uve

Jā, redziet, manuprāt "tūlītēji" risinājumi un apvdeceļš ir divas dažādas lietas, kam nevajadzētu būt saistītām. Risinājumi jau mums vajadzīgi ar vai bez apvedceļa un apvedceļa izvērtēšana/būvniecība nevar būt ar to sasaistīta.
Nemaz nerunājot par to, ka risinājumi ir pašvaldības līmenī un attiecīgi finansējums turpat, bet apvedceļš ir valsts līmenī un kā zinām, tur finansējums līdz nākamajai ES fondu naudai (2028. gadā) šim nav paredzēts. Un te mēs atkal atgriežamies pie tā, ka šis ir vairāk politisks gājiens, jo vēlešanas tuvojās...
Sākam labāk ar kaut kādiem tūlītējiem risinājumiem un virzam apvedceļa pārskatīšanu pēc gadiem 3-4, kad reāli sāks arī Rail Balticai kaut ko darīt. Ja līdz tam būs kaut kādi šie risinājumi jau reāli ieviesti, tad tas jau būs tikai + arī valdības acīs, kas galu galā pieņems lēmumu par apvedceļu.
Protams, tad paliek finansējums.. Bet ja pilsētā situācija uzlabotos, tad varbūt varētu domāt par Ķekavas apvedceļa variantu, kur tiek piesaistīts privātais finansējums, varbūt pašvaldība var iesaistīties.

Es piekrītu, ka jāsāk darīt, bet šaubos vai ar šis ir pirmais solis.

pirms 17 dienām, 2021.04.01 15:11

Doma laba

bet, baidos, ka, ja atliksim apvedceļa jautājumu tagad, tad tas nebūs nekad. Tas, kas tagad ir svarīgi, lai Rail Baltica izbūves laikā, kravas mašīnām (un to būs daudz), būtu iespēja apbraukt Bausku. Varbūt ir vērts izlasīt to vēstulīti, ko sagatvojusi biedrība "Bauskas vecpilsēta". Domāju, ka nav lielas pretrunas starp to, ko Jūs rakstāt un par ko ir iniciatīva.

pirms 17 dienām, 2021.04.01 16:41

Tiltu inženieris Saeimā

Var jau dot kravasmašīnām iespēju apbraukt Bausku ar kaut kādu pagaidu ceļu, kas droši vien ir reālākais risinājums, jo apvedceļam ar RB kopā naudas nav, kā Uve minēja un kā to ir teicis arī Linkaits utt.
Vienīgi, cik daudz tas apbraucamais ceļš dos? Jo tiem smagajiem tāpat būs jātiek upes otrā pusē un kā tad tur nokļūt? Nav to tiltu pāri Mēmelei tik daudz. Tad sanāk, ka uz otru upes pusi smagie jādzen cauri Skaistkalnei un tad caur Lietuvu? Redziet, tas atkal nav izdevīgi nevienam.
Jārēķinās, ka tie smagi tāpat uz RB būvniecības laiku brauks cauri Bauskai.

Turklāt, Saeimā apstiprināt, atrast finansējumu + uztaisīt apvedceļu ar tiltu vēl pirms RB ... Zinātniskā fantastika.

pirms 12 dienām, 2021.04.06 13:49

Tiltu inženierim Saeimā

Priekšlikumā ir par ceļu un tiltu, lai tiktu upei otrā pusē, nevis tikai ceļu.

pirms 11 dienām, 2021.04.07 13:47

Uvei

https://www.vi.gov.lv/lv/piesarnojuma-ietekme

pirms 18 dienām, 2021.03.31 22:15

Uve

Foršs penteris, tikai kur tur salīdzinoši dati par Bausku?

pirms 17 dienām, 2021.04.01 09:39

Penteri

https://manabalss.lv/system/initiatives/documents/000/001/991/original/Biedribas_Bauskas_vecpilseta_vestule.pdf?1615198222
http://www.vpvb.gov.lv/data/files/Bauskas_novada_AP_un_TP_SIVN_monitoringa_zi__ojums.pdf

pirms 17 dienām, 2021.04.01 09:52

Uve

Paldies, labs lasāmais!

pirms 17 dienām, 2021.04.01 10:20

lasīju

Cik liela ir tā biedrība un cik ir to biedru? Un Bauska jau nepieder kaut kādai biedrībai. Bauska ir visu baušķenieku īpašums. Kaut kāds penteris.

pirms 16 dienām, 2021.04.02 11:33

un

ko tu pats esi darījis Bauskas labā? Nosauc kaut vienu darbu!!!

pirms 13 dienām, 2021.04.05 15:35

to un

Sāc ar sevi un tad prasi citiem .

pirms 13 dienām, 2021.04.05 19:22

Čibers

Vēlos iegādāties savā īpašumā sieviešu apakšbiksītes S izmēru.

pirms 13 dienām, 2021.04.05 16:36

Pievieno komentāru