Lai mazinātu sastrēgumus uz Bauskas šosejas, mainīti luksoforu signālu plāni pie Baložiem un Valdlaučiem 8

Lai mazinātu sastrēgumus uz Bauskas šosejas (A7), pie pagriezieniem uz Baložiem un Valdlaučiem ir mainīti luksoforu signālu plāni, aģentūru LETA informēja VAS "Latvijas valsts ceļi" (LVC) pārstāvji.

Kompānijas pārstāvji skaidroja, ka uz Bauskas šosejas ir ļoti intensīva satiksme - vairāk nekā 18 000 automašīnu diennaktī, kas būtiski pārsniedz esošā ceļa caurlaides spēju. Tādējādi katru rītu posmā no Ķekavas līdz Rīgai veidojas sastrēgumi līdz pat divu kilometru garumā. Sūdzības saņemtas arī no autovadītājiem.

Lai risinātu šo situāciju, ir mainīti luksoforu signālu plāni pagriezienā uz Baložiem un pagriezienā uz Valdlaučiem. Luksoforam pie pagrieziena uz Baložiem ir pagarināts luksofora zaļā signāla gaidīšanas laiks un vienlaicīgi arī pagarināts laiks, kad no Baložiem var nogriezties uz Bauskas šoseju pa kreisi (A7). Savukārt pagriezienā uz Valdlaučiem luksoforam ir uzstādītas gājēju signāla izsaukuma pogas, kas uzlabos gājēju drošību un ļaus lielākam skaitam transportlīdzekļu veikt labo pagriezienu no A7 autoceļa.

Tuvāko nedēļu laikā LVC speciālisti vēros situāciju uz Bauskas šosejas šajos posmos un sekos līdzi tam, kā mainās transporta plūsmas.

LVC pārstāvji norādīja, ka, veikto izmaiņu rezultātā, piemēram, trešdien, 14.februārī, no rīta sastrēgums virzienā no Ķekavas līdz Rīgai bija būtiski mazāks nekā iepriekš, sasniedzot puskilometra garumu agrāko divu kilometru vietā. Šie minētie luksofori ir sinhronizēti savā starpā, tie strādā īpašā režīmā, nodrošinot dažādus signāla režīmus rīta un vakara stundās, kā arī brīvdienās.

Pēc LVC prognozēm, satiksmes organizācija un satiksmes intensitāte uz Bauskas šosejas kardināli mainīsies pēc Ķekavas apvedceļa būvniecības, kas tiks realizēts kā publiskās un privātās partnerības projekts. Apvedceļa būvniecību plānots sākt 2020.gadā.

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka valdība 2016.gada martā atļāva sākt publiskās-privātās partnerības iepirkuma procedūru Ķekavas apvedceļa būvniecībai.

Ķekavas apvedceļš sāksies pie Rīgas robežas līdz pieslēgumam pie autoceļa A7 Rīga-Bauska-Lietuvas robeža (Grenctāle). No kopumā 17,5 kilometru (km) garā apvedceļa trases 11,45 km būs divu brauktuvju ceļš ar četrām joslām. Uz apvedceļa būs četri divlīmeņa satiksmes mezgli, četri tuneļi, viens tilts, septiņi rotācijas apļi, papildu 16,2 km paralēlie ceļi, drošības barjeras, prettrokšņa siena, kā arī dažādi satiksmes organizācijas līdzekļi un papildu būves.

Pievieno komentāru

Komentāri 8

Ak, kungs!!!

Vēl tik 2020.gadā sāks!!!! Un kad beigs??? Apvedceļš ap Bausku tika plānots vēl pirms lielās krīzes!!! Bet daudztonnīgās fūres vēl joprojām drāžas cauri mazpilsētai!!!

pirms 3 gadiem, 2018.02.18 12:46

Nacionālā Apvienība

Mēs taču esam Latvijas valdībā no pirmā neatkarības gada un Bauskas mērs ir no NA. tURPINIET BALSOT PAR Nacionāļiem un viņi turpinās vadīt kā Latvijā jādzīvo.

pirms 3 gadiem, 2018.02.19 00:28

balozu iedzivotaja

Tas ir vienkārši arprauc no ritiem kortis lai izbraukt no Baložiem ne nirmali liels palicis un jagaida vairak ka 15-20 minutem. Lai tiktu mājas, luksofors no Maximas uz Bauskas soseju jastav 30 minutes ieprieks bija 10. Kapec risina problemas vienmēr uz city rekina.

pirms 3 gadiem, 2018.02.21 22:33

lai izbrauktu no Maxima pagrieziena, pēc šādas luksofora uzlabošanas tagad jāstāv 45 min tikai lai izbrauktu no darba (pie tam lielāka plūsma te ir tikai no 17:00 - 17:40. super kā parasti risina problēmu tikai no vienas puses nevis globāli.

pirms 3 gadiem, 2018.02.22 06:51

ASD

Sastrēgums samazinājās, jo mazāk auto bija. Ir auksts un daudzi nevar iedarbināt savus auto dažādu iemeslu dēļ. Tas, ka visi griezīs uz Valdlaučiem neko nemainīs. Tur arī ir sastrēgums no noliktavas līdz tiltam. No Bauskas puses jābūt netraucētai kustībai. Divi krustojumi kas veido nepatikšanas. Viņu vietā pietiktu ar vienu viaduktu. Ir jau gudrie(arī es) kas to visu cenšas apbraukt caur Katlakalnu, bet arī tur ir nereāli sastrēgumi. No turienes jātiek atpakaļ uz a7 pie Maximas noliktavas. To var izdarīt tikai pie krustojuma uz "Virši" benzīntanku un braucot par to bedraino ceļu kas kartē atzīmēts kā Ziepniekkalna iela.

pirms 3 gadiem, 2018.02.24 22:54

Janis

Tapat nekas nau mainījies ka sežam korķi ta sežam un darbu kavejam . Ceras kads saks rīkoties lai cilvekiem nau jacieš un jakave darbs...

pirms gada, 2019.11.13 07:54

Latvijā un pasaulē