Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Bargais sals daudziem autovadītājiem sagādā problēmas ar auto iedarbināšanu

Bargais sals, temperatūrai vietām noslīdot līdz pat mīnus 30 grādiem, šonedēļ daudziem autovadītājiem sagādājis problēmas ar savu spēkratu iedarbināšanu, kamdēļ lūgta arī apdrošinātāju palīdzība. Kā biznesa portālu "Nozare.lv" informēja apdrošināšanas kompānijā "Balta", šonedēļ līdz ar īpaši aukstajiem laika apstākļiem strauji pieaudzis arī pieteikumu skaits, kas saistīts ar klientu problēmām iedarbināt auto. Problēmas radušās galvenokārt vecāka gada gājuma spēkratiem, kā arī tiem, kas ilgāku laiku nebija lietoti un kuru vadītāji nebija atbilstoši parūpējušies par braucamo sagatavošanu ekspluatācijai ziemas apstākļos. Nedēļas pirmajā pusē apdrošināšanas sabiedrība saņēmusi pat 40 pieteikumus dienā, kuros cilvēki lūguši palīdzību sava auto iedarbināšanai vai arī kādu citu problēmu novēršanai, kuras bija izraisījis stiprais sals. Aptuveni pusē gadījumu automašīnu nācies evakuēt, lai novērstu radušās problēmas specializētā servisā. Parasti "Baltas" autopalīdzības dienestā tiek saņemti vien pāris šādi pieteikumi ik dienas, norāda "Baltas" Atlīdzību daļas direktora vietnieks Ingus Savickis. "Baltas" sadarbības partneris Latvijas Automoto biedrība, kurš nodrošina tehnisko palīdzību uz ceļa KASKO klientiem, atzīst, ka lielākā daļa problēmu, pazeminoties gaisa temperatūrai zem mīnus 20 grādiem, rodas nepietiekoši uzlādēta vai jau nolietota akumulatora dēļ. Ja vēl automašīna ir vecāka gadu gājuma un tā dzinējam ir vājāka kompresija, dažkārt palīdzēt nevar pat izplatītā "piepīpēšanas" metode, bet vienīgais risinājums ir transportēšana uz servisu. Ar problēmām saskaras arī tie autovadītāji, kuriem raizes rada sliktas kvalitātes dīzeļdegviela, vai kuri brauc reti, un kam mēdz gadīties, ka bākā ir palikusi dīzeļdegviela no vasaras. Dīzeļdegvielā, kas neatbilst lietošanai aukstā laikā, temperatūrai pazeminoties, sāk veidoties parafīna kristāli, kas aizsprosto sprauslas un filtrus degvielas padeves sistēmā, kā rezultātā dzinēju iedarbināt nav iespējams. Arī šādos gadījumos var līdzēt tikai transportēšana uz servisu. Kā citas aktuālākās problēmas, ar ko šajā aukstajā laikā saskaras Latvijas autovadītāji, tiek minēti dažādi automašīnas elektronikas īssavienojumi, ko rada sals, durvju atslēgu aizsalšanu un automātisko ātrumkārbu bojājumus. Tāpat arī problēmas rodas tiem autovadītājiem, kuri neizmanto aukstam laikam piemērotu logu tīrāmo šķidrumu, tādējādi apdraudot savu un arī pārējo satiksmes dalībnieku drošību. Aukstam laikam nepiemērotais logu tīrāmais šķidrums sasalst, un autovadītājs nevar nodrošināt pienācīgu redzamību tumšajā ziemas laikā, radot papildu risku uz ceļa. Autovadītājiem, lai sagatavotos aukstākiem laika apstākļiem, tiek ieteikts regulāri pārbaudīt akumulatora stāvokli, lietot tikai ziemas dīzeļdegvielu un katram gadījumam izmantot speciālas piedevas dīzeļdegvielai, kā arī lietot ārējai temperatūrai atbilstošu logu mazgājamo šķidrumu. Apdrošināšanas kompānija "Balta" ietilpst vienā no pasaules lielākajām apdrošināšanas grupām ar 300 gadu pieredzi - "RSA Group". Lielbritānijā rezidējošā "RSA Group" piedāvā apdrošināšanu vairāk nekā 130 valstīs visā pasaulē. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 22 000 darbinieku. "Balta" dibināta 1992.gada 28.janvārī. Lielākais "Balta" akcionārs ir Dānijas apdrošinātājs "Codan" ar 99,98% akciju. "Codan" ir Lielbritānijas vadošās apdrošinātāju grupas "Royal Sun Alliance Group" kompānija. Biznesa žurnāla "Kapitāls", "IBS Prudentia" un "NASDAQ OMX Riga" 2010.gada pētījumā "101 vērtīgākais Latvijas uzņēmums" "Balta" ar uzņēmuma vērtību 21,17 miljoni latu ierindojas 83.vietā.

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē