Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Eiropa atbalstīs dārzkopības produktu popularizēšanu 1

Eiropas Komisija (EK) apstiprinājusi divas jaunās lauksaimniecības produktu informatīvās un veicināšanas programmas no Latvijas, atbalstot dzērveņu un dekoratīvās dārzkopības produktu popularizēšanu iekšējā tirgū.Programmu «Dzīvo augu un dekoratīvās dārzkopības produktu veicināšanas un informācijas pasākumi iekšējā tirgū» iesniegusi Latvijas Stādu audzētāju biedrība (LSAB). Tās dalībniece Iveta Ļekūne no Bauskas novada Brunavas pagasta saimniecības «Sprīdīši» ir gandarīta par Eiropas atbalstu vismaz informācijas kampaņām, jo citādi puķu audzētāji to nesaņem.«Sprīdīšiem» jau ir sešu gadu pieredze gan ikgadējās Puķu dienas rīkošanā, gan uzņemot domubiedru grupas, kuras saimniecībā līdz ar stādiem var iegūt konsultācijas un informāciju par dārzu modi un kopšanu. I. Ļekūne uzteic LSAB organizētās Stādu parādes un gadatirgu Botāniskajā dārzā, jo tās apmeklē arī ārvalstu tūristi. Viņai pašai ir jaunas ieceres jauniešu iepazīstināšanai ar darbu šajā nozarē, tāpēc Eiropas atbalsts esot pozitīvi vērtējams.Kā informē Zemkopības ministrija, Eiropas Komisija (EK) jauno lauksaimniecības produktu informatīvajai kampaņai atvēlēs līdz 50% līdzfinansējuma, un 30% kopējo izmaksu jāsedz dalībvalstij.LSAB programma tiks īstenota trīs gados. Tās mērķis ir palielināt iedzīvotāju interesi un pieprasījumu pēc dzīviem augiem un dekoratīvās dārzkopības produktiem.EK atbalstīta arī Latvijas Lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvās sabiedrības «Ziemeļoga» programma «Dzērvenes veselībai un labsajūtai». Tās mērķis ir veicināt svaigu dzērveņu un dzērveņu produktu patēriņu, izglītojot patērētājus par dzērveņu veselīgumu un iekļaušanu ikdienas ēdienkartē.Programmu popularizēšanai tiks īstenotas reklāmas kampaņas televīzijā, drukātajos medijos, internetā. Notiks pasākumi skolēniem, semināri, degustācijas lielveikalos, sporta pasākumos u. c. Kopumā EK tika iesniegtas 42 programmas no dažādām Eiropas Savienības dalībvalstīm, par atbilstīgām atzītas 26, bet 16 programmas noraidītas.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Aivars

"Ziemeļogai" izaugsmi un attīstību! Lai veicas!

Interesentiem: http://www.spats.lv/

pirms 9 gadiem, 2011.07.06 14:35

Latvijā un pasaulē