Latvijas autosporta veicinātājs iekļuvis lieliskajā sešiniekā

Edgars Maišelis, SIA «Sporta komplekss «Mūsa»» īpašnieks, izraudzīts konkursa «Bauskas rajona uzņēmējs 2008» lieliskajā sešniekā.Uzņēmumu «Sporta komplekss «Mūsa»» uzturēt, pilnveidot, rīkot sacīkstes un citus pasākums iespējams ar visas ģimenes līdzdalību. Maišeļi ļoti turas kopā un cits citu balsta, katram ir sava vieta šajā «mašinērijā». Automobiļu sacensību organizēšana, trases attīstība, sadarbība ar sponsoriem un Starptautisko Automobiļu federāciju ir Edgara Maišeļa un jaunākā dēla Elvija ziņā. Bet sacīkšu dalībnieku ēdināšana ir sievas Jogitas un vecākā dēla Sandija uzņēmuma «MJS Group» rūpe.  Elvijs vairāk esot mātes dēls, bet Sandijs - līdzīgāks tēvam, tālab arī šāda dažādību apvienošanās pāros, labāk darbs ritot. Maišeļu ģimenē ir arī meita Evija, kura vēl mācās vidusskolas 12. klasē, daudz fotografē. Lai gan Mūsas trases īpašnieks pats dzimis un audzis pie Rīgas, tomēr viņa dzimtas saknes ir Zemgalē, Bauskas rajona Mežotnes pagastā. Pie Lielupes pagājusi visa Edgara bērnība, «Cīruļi» bijusi pēdējā piestātne, kur kuģītis no Jelgavas nācis, tad griezies riņķī... Tādējādi tā nav bijusi vien nejaušība, ka 2004. gadā rīdzinieks kļuva par Mūsas trases saimnieku.Edgars Maišelis visu mūžu dzīvojis pēc principa - labāk lai man ir 100 draugu nekā 100 latu. Un tas allaž atmaksājoties, atklāj dzīvesbiedre Jogita. Viens no viņa līdzgaitniekiem un draugiem ir arī mūsu novadnieks autosportists Jānis Āzis, kurš vairākas reizes piedalījies rallijreidā Parīze - Dakara. Viņš «Bauskas Dzīvei» sacīja: «Ar Edgaru sastopos diendienā, jo mūsu biroji atrodas vienā ēkā Rīgā. Neatceros reizi, kad viņš ārēji izskatītos citādāk nekā ierasti labākajā formā. Var tikai apbrīnot viņa prasmi saglabāt enerģiju un darbīgumu, spēt tos atjaunot un atjaunot. Ja viņu vajadzētu raksturot pavisam īsi, es teiktu: «Vīrs uz goda.»» Vēl ieskatam - citāts no pāris gadus veca žurnāla «Auto Bild Latvija» numura, ko par sacīkstēm Bauskā un to organizatoru rakstījis bijušais žurnāla galvenais redaktors, tagad «LMT rallija komandas» preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis: «Autosporta sabiedrības domas par odiozo Edgaru Maišeli ir kardināli atšķirīgas. Vieniem krīt uz nerviem viņa bravūrīgums, citi argumentē, ka lai nu ko, bet šovu Maišelis sarīkot prot. «Auto Bild Latvija» uzskata, ka Maišeļa ienākšana Latvijas autosportā nākusi sporta veidam tikai par labu, jo tas ienesis jaunas vēsmas sacīkšu organizēšanas biznesā (jā, jā, tas ir bizness, un tā tas ir visā pasaulē!).  Pārsteidz, ka Edgars ap sevi ir savācis pietiekami spēcīgu komandu, kura ne tikai spēj paciest odiozās personības untumus, bet arī var nodrošināt kā šovu, tā arī lielisku sacīkstes sportiskās daļas norisi. Nav šaubu, ka arī šogad, gluži tāpat kā pērn, FIA novērotāji atzīs Bauskas posmu par vislabāk organizēto autokrosa sacensību Eiropā.Vēl nedrīkst aizmirst, ka tieši Maišelis un viņa vadītā organizācija «5x5» ir stāvējuši pie Dakaras projekta šūpuļa.»Jā, Dakaras projekts bija arī Edgara Maišeļa ideja, kas dzima klubā «5x5», kam viņš ir Vadonis. (Vai zināt, kāpēc 5x5? Automobilim četri riteņi un piektais - stūre, kas grozāma ar veselo saprātu.) Viss, kam viņš ķeras klāt, tiek realizēts. Pēterim Neikšānam 2004. gadā apsolījis, ka sporta komplekss «Mūsa» tiks attīstīts līdz Eiropā labākajam, tas noticis.  «Mans dzīves stils - ieliec mani par sētnieku, un es būšu labākais. Esmu pedants, un tas daudz ko man bojā, bet tas arī dod rezultātu. Redz, daži domā, ka esmu untumains un neciešams, bet tas ir mans pedantisms, kas reizēm mani gremdē, toties ieceres piepildu, un valsts autosportam tas nācis tikai par labu. Vēl neesmu īstenojis sapni - atvest uz Bauskas trasi Eiropas čempionātu rallijkrosā. Ir, uz ko tiekties,» tā E. Maišelis.

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē