Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Maršrutā Bauska–Rīga pasažierus vedīs «Aips» 73

Autotransporta direkcijas (ATD) valde pieņēmusi lēmumu, kas paredz ar 1. augustu maršruta Bauska–Rīga apkalpošanu uzticēt firmai «Aips». Šī uzņēmuma iesniegtais cenu piedāvājums bijis visizdevīgākais. Tā informē ATD preses sekretāre Sandra Maļuha. Izplatot portālā bauskasdzive.lv informāciju par iespējamo pārvadātāja maiņu, vairāki komentētāji pauda satraukumu par servisa līmeņa pazemināšanos. Īpaši gatavotās skrejlapās pasažieriem par to vēstī arī pašreizējā pārvadātāja SIA «B-Bus».  «Bauskas Dzīve» otrdien, 19. jūlijā, ieradās SIA «Aips», lai apskatītu autobusus, kuri ar 1. augustu kursēs Rīgas maršrutā. Autobusu parka vadītājs Aleksandrs Staļmačenoks izrāda deviņus braucamos. Tie ir ērti, pietiekami moderni aprīkoti: ar kondicionieriem, dubultajiem paketlogiem. Pa otrajām durvīm ērti varēs iecelt bērnu ratiņus, salonā izveidots īpašs laukums to novietošanai. Reisos, kad nav plānots liels skaits pasažieru, līnijā dosies mazākas ietilpības autobusi. «Saprotu, ka pēc 1. augusta mūs īpaši vērtēs pasažieri. Rīgas līnijā pēc divu gadu pārtraukuma atgriezīsimies maksimāli labi sagatavojušies. Mūsu vienīgais traucētājs pašlaik ir laika trūkums,» skaidro SIA «Aips» valdes loceklis Uldis Kolužs. Viņš sola mēnešbiļetes regulārajiem braucējiem, jaunas, vienotas formas šoferiem.  «B-Bus» izplatīto informāciju par «braukšanu ar lūžņiem» U. Kolužs vērtē tikai kā zaudētāja apgalvojumus, kuriem nav nekāda pamata. «Esmu gatavs strādāt šajā maršrutā, gādāt jaunus autobusus, turpināt paaugstināt servisu. Galvenais, lai politiķi neiejaucas un netraucē,» viņš sola.ATD rīkotajā cenu aptaujā tika izvēlēti ekonomiski izdevīgākie piedāvājumi, kas ļaus ievērojami ietaupīt valsts līdzekļus. Tas ir vitāli nepieciešams sabiedriskā transporta maršrutu tīkla saglabāšanai, skaidro direkcijas pārstāve. Līgums ar pārvadātāju tiks slēgts ar 1. augustu līdz tiesvedības beigām vai jauna konkursa noslēgumam, bet ne ilgāk kā līdz 2012. gada 31. decembrim. «Bauskas Dzīve» jau vēstīja, ka oktobrī atsāksies tiesvedība, kurā iesaistīti pārvadātāji un direkcija.

Pievieno komentāru

Komentāri 73

anita

Grūti būs pierast pie "AIPS" autobusiem, jo "Bbuss" autobusi, vērtējot 10 baļļu sistēmā iegūst 10 balles. Un kāpēc ir atcelts reiss plkst.23.00?

pirms 9 gadiem, 2011.08.03 21:48

čukča

Ak nē mikriņi atkal... PĒ!

Saprastu ja būtu kā uz jelgavu- tikai mikriņi, bet nu tad iet arī ik pēc 20 min. 14 sēdvietas? Pat 23 no Rīgas ir vairāk par 14 cilvēkiem... ak ULDI!

pirms 9 gadiem, 2011.07.26 15:56

uldis

Dažādas ietilpības autobusi nozīmē - pik stundās lielāki, kad mazāk pasažieri, tad mazāki. Arī mikroautobusi ir dažādi. Mēs plānojam izmantot MB VARIO, kam ir 19 sēdvietas un 14 stāvvietas.... nevarētu teikt, ka tas būtu ļoti maziņš.

pirms 9 gadiem, 2011.07.25 20:58

vērōtājs

uldi, ko nozīmē dažādu ietilpību autobusi? tikai ne microautobusus, tavā laikā visi vinji bija neželīgi pārbāsti...!

pirms 9 gadiem, 2011.07.24 12:29

uldis

Vakar tika parakstīts līgums ar ATD par starppilsētas maršrutu apkalpošanu un saņemtas maršruta atļaujas. Autobusu vadītāju komplektācija jau ir gandrīz pabeigta. Autobusi tiek gatavoti darbu uzsākšanai. Varu droši teikt, ka esam gatavi atsākt darbu. Centīsimies iepriecināt pasažierus ar labu apkalpošanu. No nākamās nedēļas uzsāksim arī mēnešbiļešu tirdzniecību mūsu starppilsētu maršrutiem, kas nopērkama uz visiem AIPS maršrutiem ar 10 % atlaidi.

pirms 9 gadiem, 2011.07.22 13:40

Rīdziniece

Man patīk tas,ka AIPS rūpējas par saviem autobusiem, ir uzlīmes, vizītkartes, kontroles. Taču uz Lietuvu problemātiski tikt arī no Rīgas. Biļete jāpērk labu laiku iepriekš internetā ar kredītkarti. Taču man kredītkartes nav, bet pie interneta tieku reti. Ja pērk pie šofera, tad sanāk stipri dārgāk, nekā internetā.

pirms 9 gadiem, 2011.07.22 07:31

cilvēks

saspiesties, JĀ NOTEIKTI MĒS NEESAM NEKĀDAS CŪKAS kas te spiedīsies, par ko es tos 2 Ls maksāju? Lai spiestos? WTF? Gribu komfortu ko piedāvāja B-BUS!!! Lai AIPAM izdodas, tikai lūdzu bez TUKŠIEM solījumiem ;)

p.s. vienreiz man jautāja kāds pasažieris kādēļ neizmantoju dušmaņus, uz ko arī atbildēju, vismaz valstij nodokļus maksāju.

Ak cilvēki bez niecīgās domāšanas grib to un šo. Nez kādēļ, piemēram, Norvēģija ir tik attīstīta? Tādēļ ka nodokļi viņiem ir UH un AH! Takā tādi lauķi baušķinieki...!!!! TURAT BURU!

pirms 9 gadiem, 2011.07.22 00:01

es

..... gaidu ar nepacietību - saprātīgas cenas, labus busus, ērtus maršrutus un kulturālus šoferīšus. tad jau arī mēs - pasažieri būsim smaidīgi un laimīgi!!!! Bet konkurence, cerams, mums to nodrošinās! Domāju, ka Rīgā strādājošo skaits nav mazinājies, tā ka klienti būs1

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 22:00

uldis

Diemžēl ne visi Eiropas likumi ir labi..... Arī es labprāt brauktu reizēm uz Lietuvu ar autobusu. To mums atnesa iestāšanās Eiropas Savienībā. Padomju laikos ATU autobusi uz Lietuvu kursēja.

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 20:24

lietuviete

lūdzu kādu dušmani braukt no Bauskas Statoil uz Lietuvas Biržiem caur Skaistkalni. Vai uz Pasvalys

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 20:06

bauskis

Uldi, kas par sviestu? Kāda velna pēc tie autobusi it kā nedrīkst apstāties? Jo, mēs pasažieri taču brinamies. Kāpēc pirms 5 gadiem braucu ar leišu autobusu no Rīgas līdz Grenctālei un bija OK. Pat Bauskā iebrauca un izlaida un uzņēma pasažierus. Tu esi mūsu deputāts un uzņēmējs, gan vietējais. Vai Bauskas pašvaldība nevarētu kaut kā šo jautājumu noregulēt? Tiešām man kā vīrietim riebjas stopēt no Bauskas uz Pasvāles Cento veikalu, kur var nopirkt etiķa esenci un lētu 9% alu, jo Latvijā etiķa esence aizliegta un arī stiprais alus nav pieejams tirdzniecībai. Lietuvā lētāki medikamenti. Es labāk brauktu ar autobusu tepat no Bauskas uz Pasvāli, nekā stopēju. Un ierosinu likvidēt dušmaņus, un lai Aips dzīvo taupīgi. Mēs taču varam braukt arī saspiestāk, lai netiktu celti tarifī.

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 20:02

cicis

dushmanji!!! iegādājieties lielākus autinjus!!

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 18:42

tagad vismaz droshu sirdi varees mieriigi čāpot pie ''dushmanjiem''

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 18:40

uldis

Pārvadājumu organizēšana uz Lietuvu ir visai sarežģīta. Diemžēl Eiropas likumdošanu to kavē, jo neļauj brīvi darboties divu valstu robežās. Tāpat kā Lietuvas autobusiem neļauj apstāties Latvijā (izņemot galapunktu), tāpat mums tas nebūtu atļauts Lietuvā. Vispirms sakārtosim starppilsētu pārvadājumus, tad papētīsim iespējas ko tādu realizēt.

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 17:58

uldis

Pārvadājumu organizēšana uz Lietuvu ir visai sarežģīta. Diemžēl Eiropas likumdošanu to kavē, jo neļauj brīvi darboties divu valstu robežās. Tāpat kā Lietuvas autobusiem neļauj apstāties Latvijā (izņemot galapunktu), tāpat mums tas nebūtu atļauts Lietuvā. Vispirms sakārtosim starppilsētu pārvadājumus, tad papētīsim iespējas ko tādu realizēt.

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 17:58

sieviete

Man reizi mēnesī nepieciešamība tikt uz Paņevezu, bet nevaru atļauties tik daudz naudas tērēt, kā no Ceraukstes braukt uz Bausku, tad no Bauskas līdz Rīgai, tad pārdsēsties Rīgā Leišu autobusā un atkal atpakaļ caur Bausku un Cerauksti braukt uz Paņevežu. Tas prasa daudz laika un arī daudz naudas. Mēs nepelnam miljonus, lai tā atļautos vizināties un tērēt naudu un laiku. Tāpēc es riskēju un uz Lietuvu no Bauskas stopēju. Tas jau nekas,ka pagājušo gadu ziemā no rīta manu māsu notrieca uz ceļa fūre, jo fūre laikam neredzēja manu māsu stāvam uz ceļa ar paceltu roku...

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 17:52

umka

Sākumā protestēju pret B-busu, bet tagad man patīk, ka viņi vienmēr glīti ģērbti. Mūsējiem ar to kultūru tā švaki.

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 17:06

uzvarietis

laikam jau Uldis ir sia ,,AIPS,, šefs, nevajag jau klausītie tos sunīšus,kuri te ķengājas pa visiem portāliem. protams sakarīgos priekšlikumos vajag uzklausīt, jo arī pasažieris pamana riezēm to, kas savu reizi paslīd garām firmas vadītājam. tākā ceru uz normālu dialogu turpmāk.jā un par Paņevežu reisu jau tiešām derētu padiskutēt, kaut šaijā Bauskas dzīves portālā.lai mums visiem vecas. PS. suņi jau rej, bet karavāna iet tālāk.

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 12:33

Bauskis

Paldies Uldim. Cerams, ka AIPS apkaros nelegālos pārvadātājus, lai tomēr nebūtu tāda tirgus kropļošana. Vēl vēlētos, lai Bauskā atgrieztos slimnīca ar pilnu pakalpojumu klāstu. Saprotams, ka tagad ir grūtāk izdzīvot, degviela ir dārga, pasažieru brauc mazāk, jo nevar atļauties dārgās biļetes cenas, tad vismaz rajonu maršrutos samaziniet autobusu ietilpību. Sestdienās, svētdienās var taču laist mazos busiņus pa laukiem, nav taču 10 pasažieri jāvizina lielajam autobusam. Varam jau taču arī pastāvēt kājās brauciena laikā, un braukt saspiestāk, tikai gan, lūdzu neceliet vairāk biļešu cenas, jo cilvēki vienmēr meklēs tur, jo jau tagad braucienu cenas šķiet par augstu pēc 1. aprīļa.
Tikai gan Jūs neatbildējāt par Lietuvas virziena maršrutiem. Vai AIPS varētu eksperimentālā veidā vismaz pāris reizes nedēļā palaist mazo busiņu uz Pasvāli? Kaut vai pagarināt vienu esošo busa līniju Bauska-Grenctāle līdz Pasvālei? Vai tas būtu iespējams?

pirms 9 gadiem, 2011.07.21 12:27

Latvijā un pasaulē