Mudina apceļot Latviju

Tūrisma attīstības valsts aģentūra sākusi kampaņu «Redzi, Latvija runā!», aicinot cilvēkus apceļot valsti. Kampaņas platforma ir portāls redziruna.lv, kura mērķis ir aktualizēt ceļošanu pa Latviju, veicināt tūrisma speciālistu un iedzīvotāju komunikāciju, aicināt cilvēkus dalīties pieredzē.Kampaņas «Redzi, Latvija runā!» pamatā ir portāls ar interaktīvu karti, kurā var atrast un apskatīt dažādus tūrisma objektus un maršrutus, plānot savu ceļojumu pa Latviju, dalīties pieredzē, pievienot iecienītākos objektus un maršrutus, iepazīt citu ceļotāju pieredzi. Projekta mērķis ir veidot ne tikai tradicionālu tūrisma objektu karti, bet arī krāt informāciju par īpašiem atradumiem, padarīt ceļošanu interesantāku.«Tūrisma uzņēmumu reklāmu galvenokārt veido cilvēki ar savu pieredzi, tādēļ portāls redziruna.lv tapis sociālā tīkla draugiem.lv paspārnē, kas ik dienu pulcē milzīgu skaitu Latvijas iedzīvotāju,» stāsta Armands Slokenbergs, Tūrisma attīstības valsts aģentūras direktors.Projekta «Redzi, Latvija runā!» mērķis ir veicināt iekšzemes tūrismu augu gadu. Šis jautājums īpaši aktuāls kļuvis pašlaik, kad Latvijas vietējā tūrisma tirgus kritums šī gada pirmajā pusgadā bijis 40 procenti.Projekta vēstneši un atbalstītāji ir sabiedrībā zināmi cilvēki – Liene Zostiņa, Jānis Miņins, Aigars Apinis, Andris Vilks, dziedātājs Martin Confused, Andris Kreislers u. c.«Priecājos būt par šīs kampaņas vēstnesi, jo man šķiet nepareizi, ka daudzi vairākkārt pabijuši Londonā, bet nav bijuši Liepājā, regulāri brauc atpūsties uz namiņu Somijā, nevis Ludzā,» skaidro dziedātājs Mārtiņš Dambis jeb Martin Confused. Viņam piekrīt Liene Zostiņa, aicinot cilvēkus nevis braukt uz Ēģipti, bet atrast vietu, kur sasildīties tepat Latvijā.Kā norāda Latvijas Nacionālās bibliotēkas direktors Andris Vilks, ir pienācis laiks lauzt stereotipus, ka Latvijā ir tikai daži populāri tūristu galamērķi, piemēram, Sigulda: «Katrā novadā ir daudz skaistu un interesantu vietu, ko redzēt, un taku, ko izstaigāt.»«Kampaņa «Redzi, Latvija runā!» ilgs līdz 2010. gada maijam, bet mēs ceram, ka portāls būs ilgdzīvojošs projekts, kas turpmāk tikai augs un attīstīsies,» teic A. Slokenbergs.

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē