Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Plāno būvēt arī četru joslu ātrgaitas automaģistrāli Rīga-Maskava 3

Latvijas un Krievijas sadarbības mērķis ir četru joslu ātrgaitas automaģistrāles attīstīšana starp Rīgu un Maskavu, kas veicinātu tranzītu uz Latvijas lielākajām ostām - Rīgu, Ventspili un Liepāju, šodien vienojies satiksmes ministrs Uldis Augulis un Krievijas transporta ministrs Igors Levitins.Satiksmes ministrija norāda, ka maģistrāle būs viena no galvenajām tranzīta artērijām un Latvijai prioritārs projekts. Patlaban paveikti automaģistrāles turpmākās attīstības izpētes darbi un sākti būvdarbi 82 kilometru garumā. Plānots, ka līdz 2018. gadam tā tiks pabeigta. Patlaban SM veic sagatavošanās darbus, lai izbūvētu četru joslu automaģistrāles no Rīgas uz Liepāju, Ventspili un Krievijas robežu, piesaistot papildus finansējumu no Eiropas Savienības līdzekļiem. Maršrutā Rīga-Maskava tiks izbūvēts 23 kilometrus garš posms no Krapes līdz Koknesei, 18 kilometrus garš posms no Ludzas līdz Nirzai, kā arī rekonstruēts 35,5 kilometrus garš posms no Tīnūžiem līdz Krapei un piecus kilometrus garš posms no Ploskiem līdz Zilupes tiltam. Projekti tiks finansēti no 2007.-2013. gada programmēšanas perioda Kohēzijas fonda līdzekļiem un SM piešķirtā valsts budžeta līdzekļiem. Jau patlaban sākta tā dēvētās Maskavas šosejas posma Rīga (Tīnūži)-Koknese būvniecība. Izbūvētā un rekonstruētā autoceļa kopgarums būs 72 kilometri. Projekts paredz rekonstruēt piecus tiltus un satiksmes pārvadus, bet deviņus uzbūvēs no jauna, kā arī uzcels 20 pazemes caurbrauktuves. Posma rekonstrukcijas plānotās kopējās izmaksas ir 96,7 miljoni latu. Valsts budžets sedz 15% no posma kopējām izmaksām, pārējos 85 % nodrošina ES Kohēzijas fonda līdzfinansējums. Posmā no Tīnūžiem līdz Viskāļiem projektēta esošā ceļa rekonstrukcija, bet posmā no Viskāļiem līdz Koknesei paredzēta jauna ceļa būvniecība. Jaunais autoceļš ir projektēts kā divu joslu ātrsatiksmes ceļš ar asfaltbetona segumu un divlīmeņu krustojumiem. Zemju īpašuma tiesību iegūšana turpināsies līdz 2011. gada vidum, savukārt būvniecību plānots pabeigt līdz 2012. gada beigām. Satiksmes ministrijā informē, ka asociācija «Latvijas auto» izstrādājusi metodoloģiju un tehniski-ekonomisko pamatojumu projektam par prāmju satiksmes izmantošanu starptautiskajos autopārvadājumos, un šie priekšlikumi prezentēti Krievijas transporta ministram. Projekts paaugstināšot starptautisko autopārvadājumu efektivitāti, izmantojot Latvijas ostas. Ministri vienojušies, ka nacionālās asociācijas mēneša laikā sagatavos kopīgus priekšlikumus par praktiskajiem pasākumiem prāmju satiksmes izmantošanai Latvijas ostās. Nākamā Auguļa un Levitina tikšanās paredzēta maija beigās Starpvaldību komisijas Transporta darba grupas sanāksmē.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

pepe

Mēģinu domāt līdzi.
Visas rakstā minētās darbības liecina par jau uzsāktām darbībām. Darbības kas šobrīd tiek izpildītās uzsāktas jau pirms vairākiem gadiem. Tātad vienojušies būvēt jau iepriekš, šobrīd tikai to publiski paziņoja.

pirms 9 gadiem, 2011.04.08 08:15

riko

tieši tā, cerams, ka būs 4 joslas vienā virzienā - Maskava

pirms 9 gadiem, 2011.04.07 16:17

...

Jā un visas četras joslas jābūvē vienā virzienā uz Maskavu,lai nabaga "apspiestās minoritātes" varētu ātrāk doties mājup-uz rodjinu!!!

pirms 9 gadiem, 2011.04.07 15:26

Latvijā un pasaulē