Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Rimi» ievieš jaunu cenu politiku visās Baltijas valstīs 3

Piemērojoties tirgus apstākļiem, patērētāju vajadzībām un iepirkšanās paradumu maiņai, sākot ar 13.aprīli viens no vadošajiem mazumtirgotājiem Baltijas valstīs «Rimi» ievieš jaunu cenu politiku, samazinot cenas vairāk nekā 1000 patērētāju iecienītākajām un ikdienā pieprasītākajām precēm, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.«Izmaiņas mazumtirdzniecības nozarē kopumā, kā arī pircēju iepirkšanās paradumos un pārtikas groza saturā ir galvenais iemesls, kāpēc «Rimi» pieņēmis lēmumu par cenu politikas vēl lielāku pielāgošanu šī brīža tirgus situācijai un patērētāju vajadzībām. Lai gan situācija un pircēju uzvedība katrā no Baltijas valstīm ir nedaudz atšķirīga, tomēr kopaina iezīmējas visai skaidra - aptuveni 80% Baltijas valstu iedzīvotājiem pagājušogad ievērojami samazinājušies ienākumi, turklāt vairāk nekā 70% pircēju pēdējo divu gadu laikā ir izdevuši mazāk naudas pārtikas iegādei un citiem tēriņiem,» norāda «Rimi Baltic» valdes priekšsēdētājs Edgars Sesemans. Vislielākais ienākumu samazinājums bijis Latvijas iedzīvotājiem - gandrīz 90% ienākumu līmenis ievērojami krities, turpretim Lietuvā ienākumu samazinājums skāris aptuveni 80% iedzīvotāju. Kaut arī Igaunijā situācija bijusi nedaudz labvēlīgāka, tomēr arī tur ienākumu kritums bijis vairāk kā 70% iedzīvotājiem, liecina vadošās tirgus pētījumu organizācijas pasaulē «The Nielsen Company» veiktais pētījums Baltijas valstīs. Ienākumu samazinājums ļoti lielā mērā ietekmējis arī cilvēku pirktspēju. Līdz ar ienākumu kritumu, visu trīs Baltijas valstu iedzīvotāji pārtikas un citu lietu iegādei pēdējo gada laikā tērējuši ievērojami mazāk naudas. Savus tēriņus īpaši nācies pārdomāt Latvijas iedzīvotājiem, gandrīz 80% aptaujāto atzinuši, ka līdz ar recesijas iestāšanos viņi tērējuši mazāk nekā iepriekš. Savukārt Igaunijā un Lietuvā dažādiem pirkumiem mazāk tērējuši aptuveni 70% iedzīvotāju. Turklāt vairāk nekā trešdaļa Baltijas valstu iedzīvotāju savu ierasto iepirkšanās vietu nomainījuši pret citu; vairāk nekā 50% gadījumu iemesls tam ir arvien izdevīgāku cenu un akciju piedāvājumu meklējumi, parāda The Nielsen Company veiktā pētījuma rezultāti. No šodienas samazinājums «Rimi» veikalos tiks piemērots 1000 dažādiem produktiem - gan pārtikas, gan nepārtikas precēm tajās kategorijās, kas ir būtiskas un ko visbiežāk iecienījuši pircēji, kā piemēram, piens un piena produkti, maizei un miltu izstrādājumiem, gaļai un gaļas izstrādājumiem, augļiem un dārzeņiem, kā arī sieram, tējai, kafijai, zivīm un graudaugu produktiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 3

zazne

ja, tiešām prieks, kad vismaz kautkur varēs bišķi ietaupīt.

pirms 10 gadiem, 2010.04.13 15:03

Nicol

Patiess prieks, ka samazinātas cenas maniem iemīļotajiem produktiem. Ja cenas tiks saglabāts, tad citos veikalos diemžēl vairs neiegriezīšos.

pirms 10 gadiem, 2010.04.13 14:05

Latvijā un pasaulē