«Rimi» ievieš klientu lojalitātes karti «Mans Rimi» 1

Lielveikalu ķēde «Rimi» ievieš klientu lojalitātes karti «Mans Rimi»,portālu informēja SIA «Rimi Latvia» mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa.Klienta karti varēs izmantot, iepērkoties "Rimi" veikalos visā Latvijā un Baltijā. Lai saņemtu lojalitātes karti un sāktu to lietot, pircējam ir jāaizpilda un jāiesniedz kasierim pieteikuma anketa. Pirmos divus mēnešus pircēji karti savā īpašumā varēs iegūt bez maksas. "Rimi" klientu kartes īpašnieku galvenās priekšrocības būs īpašie produktu piedāvājumi un atlaides, iespēja uzkrāt "Rimi" naudu kartes uzkrājuma kontā 1% apmērā no kopējās pirkuma summas un atprečot līdz pat 99% no uzkrātās summas, veicot kārtējo pirkumu. Uzkrātā "Rimi" nauda būs derīga vienu gadu. Par īpašajiem preču piedāvājumiem būs iespēja uzzināt gan uz vietas veikalā, gan "Rimi" klientu avīzē un mājaslapā. Pirkuma čekā tiks atspoguļota pilna informācija - cik nopelnīta "Mans Rimi" nauda par konkrēto pirkumu, cik atprečota un kāds ir kopējais "Rimi" naudas uzkrājums. Tāpat pircēji varēs sekot līdzi piešķirto atlaižu apjomam, kas ir ticis piešķirts, pērkot īpašos produktu piedāvājumus ar klienta karti. Tāpat par "Rimi" naudu nevarēs iegādāties alkoholiskos dzērienus un trešo pušu pakalpojumus, piemēram, tālruņu priekšapmaksas kartes. "Rimi Lietuva" klientu lojalitātes karti ieviesa pagājušā gada septembrī, un tā jau uzrādījusi necerēti labu sniegumu, kas pierāda, ka klienti to ir novērtējuši ļoti atzinīgi. Nākotnē "Rimi" klientu kartes īpašnieki šo karti varēs izmantot, iepērkoties "Rimi" visās Baltijas valstīs. 

Pievieno komentāru

Komentāri 1

xx

Nu tas ir ļoti jauki,jo daudziem tas ir nozīmīgi.

pirms 9 gadiem, 2011.01.12 23:51

Latvijā un pasaulē