Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Svētku dāvanām veikalos visbiežāk pirkta tehnika un rotaļlietas

Aizvadītajos Ziemassvētkos tuvinieku apdāvināšanai cilvēki lielākoties izvēlējušies praktiskas lietas no elektronikas un sadzīves tehnikas kategorijām, liecina uzņēmuma "Elkor" apkopotā informācija.Kā biznesa portālam "Nozare.lv" skaidroja "Elkor" pārstāvis Armands Jēgermanis, pircēju paradumi pirms svētkiem saglabājušies nemainīgi, pārsvarā dāvanas pērkot pēdējā brīdī. "Kopumā 2010.gadā, salīdzinot ar 2009.gada pirmssvētku periodu, pirkumu skaits pieaudzis aptuveni par 5%," stāstīja Jēgermanis. Pārdošanas dati par pirmssvētku periodu rāda, ka dāvanām visbiežāk gādāti dažādi datoru aksesuāri - ārējie cietie diski, zibatmiņas, kā arī mobilie tālruņi, televizori. Tāpat zem eglītes likti fēni, elektriskie skuvekļi un blenderi. Savukārt bērnus Ziemassvētku vecītis visbiežāk pēc dzejolīšu noskaitīšanas iepriecinājis ar dažādām rotaļlietām. Zēniem visbiežāk tikuši "Lego" konstruktori, radiovadāmās rotaļlietas un galda hokejs, bet meitenēm - populārās rotaļlietas no sērijām "Littlest Pet Shop", "Zhu Zhu Pets" un "Sylvanian Families". Pircēju pieprasītas bijušas arī citas attīstošās rotaļlietas un dažādas galda spēles. Tā kā šajā sezonā Latvijā ir vislabākie priekšnosacījumi, lai aktīvi nodarbotos ar dažādiem ziemas sporta veidiem, bērniem bieži pirktas arī ragaviņas, savukārt pieaugušajiem - distanču slēpes. "Iedzīvotāju aptaujās regulāri saskatāmas tendences, ka cilvēki svētkos vēlas saņemt praktiskas dāvanas - vieniem tas ir televizors, spēļu konsole vai "mp3" failu atskaņotājs izklaidei, citiem - klēpjdators mācībām, fēns matu žāvēšanai vai slēpes aktīvai sportošanai. Tā kā nebūt ne visiem iespējams savas vajadzības piepildīt pašiem, viņi cer uz Ziemassvētku vecīti," norāda "Elkor" mārketinga direktors Juris Karlinskis. Pārdošanas dati "Elkor" veikalos tika analizēti no 1.decembra līdz 31.decembrī 2010.gadā.

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē