"Swedbank" brīdina par krāpnieciskām e-pasta vēstulēm 1

Šorīt konstatēts kārtējais krāpšanas veida "phishing" mēģinājums - vairāki cilvēki, tostarp arī AS "Swedbank" klienti, ir saņēmuši elektroniskas viltus vēstules angļu valodā, kurās viņiem lūgti personiskie finanšu dati - kartes numurs un PIN kods.Neviens klients finanšu zaudējumus nav cietis, aģentūru LETA informēja "Swedbank" preses sekretāre Kristīne Jakubovska. "Swedbank" atkārtoti atgādina - banka nekad nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. "Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr sazinieties ar banku un pārliecinieties par to patiesumu," aicina Jakubovska. Visa bankas rīcībā esoša informācija par šo gadījumu tiks nodota tiesībsargājošajām iestādēm.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Swedbank klients

Neko jaunu[īpaši] krāpnieki nav izgudrojuši.Kas ir kaut mazdrusciņ saskāries[un to ir vairākums] ar jebkādām finansu[bankas] darbībām ļoti labi saprot,ka nekādā gadījumā nedrīkst izpaust trešajai personai savus rekvizītus[it sevišķi PIN kodu un savus personas datus].Konta numuru manuprāt es varu iedot,lai tik skaita uz manu kontu kaut vai miljonu.

pirms 11 gadiem, 2009.03.25 09:37

Latvijā un pasaulē