TV skatītājus gaida pārmaiņas 10

Viedokli par SIA «Lattelecom» pakalpojumiem Bauskas apkaimē 15. decembrī varēja paust Bauzes tirgū piestājušajā informācijas autobusā.Aizpildot anketu un novērtējot mājas telefona, interneta pieslēguma un interaktīvās televīzijas kvalitāti, varēja saņemt šokolādi vai piparkūku, atklāja «Lattelecom» pārstāve Gita Gaile.Konkrētāki jautājumi un pretenzijas klientiem jākārto «Lattelecom» klientu centrā Bauskā, Slimnīcas ielā, vai zvanot pa tālruni 177, skaidroja «Lattelecom» pārstāvis Raimonds Čakste.Bauzes tirgū sastaptais Bauskas iedzīvotājs Guntars Jaksts atzina, ka skatās «Lattelecom» interaktīvo televīziju un ir apmierināts. Pretenziju nebija arī Aldonim Lembergam. Mudīte no Mežotnes stāstīja, ka izmanto cita operatora pakalpojumu, jo «Lattelecom» kabelis ārpus pilsētas nav pieejams. Arī no stacionārā tālruņa atteikušies jau vairākus gadus, jo ģimenē katram ir mobilais telefons.Jāatgādina, ka telekomunikāciju pakalpojumu kvalitāti dažādās vietās regulāri pārbauda nozares uzraugs – Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK). Jau noteikts pārbaudes grafiks nākamajam gadam. Neatkarīgi no tā iedzīvotāji SPRK var iesniegt sūdzības un ziņojumus par neatbilstīgiem telefona, interneta un TV pakalpojumiem.«Bauskas Dzīve» iepriekš bija uzklausījusi dažus lasītāju jautājumus, uz kuriem atbildi sniedza sabiedrisko attiecību speciāliste Katrīna Lulle.Vasarā abonentiem Rīgā tika paaugstināta maksa par «Lattelecom» komplektu – televīziju, tālruni, internetu. Agrāk bija jāmaksā 19,90 lati mēnesī, no augusta – 24, 90 lati. Vai šāds paaugstinājums skars arī klientus Bauskā?«Lattelecom» skaidro, ka šī gada augustā tiešām veikta cenu korekcija atsevišķiem abonentiem, par ko tie individuāli informēti. Cenu korekcijas amplitūda klientiem bija atšķirīga atkarībā no sniegtā pakalpojuma apjoma – daļai klientu maksa samazināta, savukārt lielāka apjoma pakalpojuma lietotājiem izmaksu pieaugums svārstījās no dažiem santīmiem līdz vairākiem latiem. Šī cenu korekcija neskāra «Lattelecom» klientus Bauskā.Pakalpojumu cenu korekciju nosaka pārmaiņas tirgū. Trijos gados kopš pakalpojuma ieviešanas šiem klientiem izmaksas nebija mainījušās. Savukārt pakalpojumu nodrošināšanas izmaksas pieaugušas vidēji par 27 procentiem, ņemot vērā degvielas un elektroenerģijas cenas. Datu apmaiņas apjoms ir divkāršojies.Interaktīvās televīzijas lietotājus Bauskā gaida pārmaiņas. Kopš novembra vidus uz jaunu televīzijas platformu pakāpeniski tiek pārslēgti visi «Lattelecom» interaktīvās TV lietotāji. Jaunā vide nodrošinās ērtāku un saprotamāku televīzijas lietošanu, vieglāku papildu funkciju izmantošanu.Pārslēgšana notiek automātiski. Lai turpinātu skatīties televīziju, nav jāveic papildu darbības. Dienu pirms pārejas uz jauno portālu klienti saņems atgādinājuma īsziņu. Galvenās izvēlnes sagatavošanā ņemti vērā interaktīvās televīzijas lietotāju ieteikumi – lai to padarītu ērtāk lietojamu, ir samazināts pogu klikšķu skaits. Jaunā vide nodrošina plašākas iespējas pielāgot televīziju saviem paradumiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 10

Renāte

Nu re. Internets ar jau nestrādā, televīzija ar, sakari ir ar grūtībām, vai nemaz. LATTELECOM-kad būs kārtība un vai par to izskaitīsiet NO RĒĶINA !

pirms 8 gadiem, 2012.12.19 11:00

Damn

Tas jaunais LTC IPTV interfeiss ir pilnīgs MĒSLS, lai neteiktu vēl skarbāk ... Ar līkām rokām un vienu rievu smadzenēs taisīts. Labprāt atgrieztos pie vecā interfeisa, bet tas, lūk, vairs neesot iespējams ... Tagad nu LTC forumā sola ņemt vērā skatītāju iebildumus un labot kļūdas. Bet ātrāk vajadzēja domāt, kad tādu pusgatavu produktu laidāt tautās ... Laimīgi tie, kam vēl nav pārslēgts uz jauno. Man vecākiem Bauskā arī vēl ir vecā "bilde".

Lūk ko sola LTC spečuks "andrievs" - var gadīties, ka daļa "Vieglu garu" Jaungada naktī skatās vēl vecajā Interaktīvās TV dizainā. Un pēc lietotāju lūguma plānojam mainīt fona krāsu un caurspīdīgumu, kā arī padarīt tekstu vieglāk lasāmu.

pirms 8 gadiem, 2012.12.18 10:55

mmmnnnn

Tāds štrunts vien ir: dekodera pults funkciju izkārtojums ļoti neērts, skaņa raustās, te klusa, te, sevišķi pie reklāmā, tāda uzlec ka bungādiņas plīst, internets par to maksu , piemēram Baltkomam, ir trīs reizes ātrāks, par Vecumnieku firmas pieslēgumu nemaz nerunājot. Štruntīgs ir tas pakalpojums, turos pie viņa tikai tāpēc ka firma veca, zināma un valstij piederoša. Jaunie atnāk, sasola, ir arī labi kādu laiku un pēc tam pazūd un tad lien nu atkal atpakaļ pie Lattelecom. Mazpilsētā jau nav tāda izvēle kā liepilsētās, diemžēl.

pirms 8 gadiem, 2012.12.18 09:05

Varis

Man laukos tāds telekoms nedarbojas. Uzliku šķīvi uz jumta un skatos Viasat.

pirms 8 gadiem, 2012.12.18 07:55

Papa

Man Rīgā interneta pieslēguma cena:
1) samazinās;
2) par esošo maksu tiek piedāvāts lielāks ātrums.
Bauskā: kā jau rakstīju, DSL cena pie viena ātruma ir pieaugusi.

pirms 8 gadiem, 2012.12.18 04:14

papam

IT cena nekrītās, kritās tikai mobilaiem sakariem

pirms 8 gadiem, 2012.12.17 21:35

Papa

Laikā. kad visi IT pakalpojumi krītas cenā, Lattelecom ir vienīgais, kurš cenas ceļ uz augšu. Konkrēti: DSL

pirms 8 gadiem, 2012.12.17 20:13

ju

3 gadus lietoju interaktivo - nekādas pretenzijas, viss ir OK

pirms 8 gadiem, 2012.12.17 17:28

What'' s

Vai tad jau Bauskā ir tie jaunumi? Trakums.

pirms 8 gadiem, 2012.12.17 13:05

Renāte

Nu kaut kā nav saprotama tā televīzijas lietošana. Tagad tādiem maziem burtiņiem uz melna fona uzrakstīts, kādu pārraidi no cikiem līdz cikiem skaties-agrāk bija labāk -uz balta fona, redzēja vismaz 2 tuvākos raidījumus. Tagad, lai uzzinātu- jāmeklē tālāk un tas ir uz tumša fona, maziem burtiņiem-jāiet klāt televizora ekrānam, lai salasītu. NEPATĪK ĻOTI! Laikam būs jāatsakās.

pirms 8 gadiem, 2012.12.17 11:21

Latvijā un pasaulē